Gjest Rakettforsker Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg har en datter på litt over året. Når hun var 2 mnder fikk jeg igjen mensen. Etter ca 3-4 mnder med mensen mistet jeg den. Kanskje fordi jeg satt inn spiral og blødde i 2 uker i strekk. Men etter 3 mnder tok jeg den ut. Blødde vel 2 uker igjen når jeg tok den ut. Men fikk mensen som vanlig neste mnd.. I det siste har jeg hatt masse! menssmerter, utflod og vondter i det siste og mensen kommer aldrii..Jeg har hatt menssmerter i over en uker i strekk.. I det siste har jeg vært ekstremt trøtt og sliten, hormonell,sulten,tisser ofte... Dette er ikke noe jeg inbiller meg altså. Jeg blir FORT sint! Jeg har tatt graviditetstest som ble negativ.. Noen andre som har det som meg?! Jeg begynner å bli meget frustrert! Jeg skjønner meg ikke på kroppen min! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle gjøre dette. Men nå venter jeg faktisk bare på mensen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kulu-kulu Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 Kanskje du har fått en infeksjon e.l ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rakettforsker Skrevet 25. juni 2011 #3 Del Skrevet 25. juni 2011 Det står at man som regel får HØY feber.. Kan det være at jeg har en infeksjon med andre symtomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 Lege? Hvor lenge siden etter du mistet menstruasjonen tok du graviditetstest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rakettforsker Skrevet 26. juni 2011 #5 Del Skrevet 26. juni 2011 Har tatt flere. Tok èn test for ca 3 mnder siden og en test for 1 uke siden... Negativ..rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rakettforsker Skrevet 27. juni 2011 #6 Del Skrevet 27. juni 2011 I dag fikk jeg mensen! HURRA! E N D E L I G ! Hipp hipp Huurraaa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå