Gå til innhold

Hva er dette?


Gjest Rakettforsker

Anbefalte innlegg

Gjest Rakettforsker

Jeg har en datter på litt over året.

Når hun var 2 mnder fikk jeg igjen mensen. Etter ca 3-4 mnder med mensen mistet jeg den. Kanskje fordi jeg satt inn spiral og blødde i 2 uker i strekk. Men etter 3 mnder tok jeg den ut. Blødde vel 2 uker igjen når jeg tok den ut. Men fikk mensen som vanlig neste mnd..

I det siste har jeg hatt masse! menssmerter, utflod og vondter i det siste og mensen kommer aldrii..Jeg har hatt menssmerter i over en uker i strekk..

I det siste har jeg vært ekstremt trøtt og sliten, hormonell,sulten,tisser ofte... Dette er ikke noe jeg inbiller meg altså. Jeg blir FORT sint!

Jeg har tatt graviditetstest som ble negativ.. Noen andre som har det som meg?! Jeg begynner å bli meget frustrert! Jeg skjønner meg ikke på kroppen min!

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle gjøre dette. Men nå venter jeg faktisk bare på mensen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rakettforsker

Det står at man som regel får HØY feber.. Kan det være at jeg har en infeksjon med andre symtomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lege?

Hvor lenge siden etter du mistet menstruasjonen tok du graviditetstest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rakettforsker

Har tatt flere. Tok èn test for ca 3 mnder siden og en test for 1 uke siden... Negativ..rett og slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...