Gå til innhold

Hvor skal vi feire

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er mange flere fra vår side og har bedre plass. Det blir myr lenger for enkelte i familien å reise hjem igjen samme kveld. De skal bort dagen etter. I fjor feiret sambo og jeg jul der fordi svigers så ikke poeng i å feire jul om sambo ikke var der.

Min mor har sosial angst og synes i grunn det er grusomt med mye mennesker, men føler seg trygg i sitt hjem.

Fra sambo sin side er det 6 stk inkl ungene. Fra min side er 12 stk

Da drar dere til svigers i år og foreldrene dine blir hjemme hos seg selv. Motsatt neste år. Hvis moren din helst vil være hjemme hos seg selv og ikke liker mye mennesker vil hun vel ikke feire jul hos deg med hele gjengen heller?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da drar dere til svigers i år og foreldrene dine blir hjemme hos seg selv. Motsatt neste år. Hvis moren din helst vil være hjemme hos seg selv og ikke liker mye mennesker vil hun vel ikke feire jul hos deg med hele gjengen heller?

Der føler hun seg trygg og kan gå bort fra de andre uten å føle at er i veien for andre

AnonymBruker
Skrevet

Vi er mange flere fra vår side og har bedre plass. Det blir myr lenger for enkelte i familien å reise hjem igjen samme kveld. De skal bort dagen etter. I fjor feiret sambo og jeg jul der fordi svigers så ikke poeng i å feire jul om sambo ikke var der.

Min mor har sosial angst og synes i grunn det er grusomt med mye mennesker, men føler seg trygg i sitt hjem.

Fra sambo sin side er det 6 stk inkl ungene. Fra min side er 12 stk

Men hærregud da... la det nå ikke bli sambo, stebarn og svigers problem at din mor har sosial angst, så ikke bruk den for å trumfe gjennom vilja di.

Kjipt for henne, men det er noe hun må leve med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hærregud da... la det nå ikke bli sambo, stebarn og svigers problem at din mor har sosial angst, så ikke bruk den for å trumfe gjennom vilja di.

Kjipt for henne, men det er noe hun må leve med.

Og da passer det vel veldig bra for henne også at dere er annet hvert år her og der og at dere er hos svigerforeldrene når dere har barna til mannen din? Nå må du ikke være så vrang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...