Gå til innhold

Håndklær


Ana

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få kjøpt gode håndklær som ikke er så altfor dyre?

Trenger en helt ny samling av håndklær, har lyst på noen i krem, noen karamellfarget og kanskje et par brune, men har ikke sett disse fargene (eller noe i nærheten) noen steder. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jysk har iallefall billige men jeg vet ikke hvor bra de er...

Jeg for min del er tørketrommelavhengig, så alle håndklær er myke og gode her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea har noen som er bra, men jeg er ikke sikker på om de har de fargene du ønsker. Ellers har endel "ordentlige/gammeldagse utstyrsforretninger" et bra utvalg, men da er vel prisen gjerne noe høyere.

Hvis det bare er fargen som er feil på dine gamle håndklær går det an å farge dem, selvom lyse farger kan være et problem - men brunt går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Jysk har de godt utvalg av håndklær både billige og dyrere. De har et merke som heter Beaver Lux som er veldig bra. Tjukke og gode og holder seg godt. Og de koster ikke så mye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Englepusen her - Beaver Lux fra sengetøylageret er veldig bra. Tykke og gode og holder seg bra - også i trommelen. År etter år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva de koster, men har gode, myke håndklær fra Turiform; de får du kjøpt på Interiørland i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...