Gjest Normalfordeling Skrevet 29. juni 2011 #21 Del Skrevet 29. juni 2011 Forumet har iallfall eksistert i 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. august 2011 #22 Del Skrevet 6. august 2011 He. he. Waco, godgutten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akk Skrevet 10. august 2011 #23 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg ble visst også medlem 1.januar 1970.. skjønte ikke noe av den datoen, men nå fikk jeg jo en forklaring her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 2. september 2011 #24 Del Skrevet 2. september 2011 Årsaken er at jeg elsker jenter! Det er ikke alltid like lett å forstå. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 2. september 2011 #25 Del Skrevet 2. september 2011 Forumrøyksignaler...første advarsel, moderator heller ei bøtte vann over bålet .. og inndrar alle teppene. Siste advarsel: Tar alle fyrstikker og lightere i tillegg Glad jeg ikke levde på den tiden der! *Ser for seg Waco sniker seg langt uti skogen for å lage bål, for å diskutere kvinnediskriminering, men han må gjemme seg for alle modsene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå