Gå til innhold

Waco

Antlers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var heller ikke født da, gitt. Syntes det var en litt artig feil, for jeg ser at andre som ble medlem i 2007 har det oppført som 07, ikke 70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det betyr de som har vært her siden starten hvis jeg ikke tar helt feil..:S

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det betyr de som har vært her siden starten hvis jeg ikke tar helt feil..:S

Siden starten i 1970? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe neeei, men siden forumet ble startet.. vet ikke når det var jeg..:P

Kan jo hende de sendte hverandre forumrøyksignaler allerede i 1970? Hvem vet med Waco?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalfordeling

Det var en feil i starten på forumet så alle fikk innmeldingsdato som 1. januar 1970. Hadde det jeg også samt medlemsnummer 4XX. Nå er jeg ny bruker, men gammel traver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe neeei, men siden forumet ble startet.. vet ikke når det var jeg..:P

Kan jo hende de sendte hverandre forumrøyksignaler allerede i 1970? Hvem vet med Waco?

Forumrøyksignaler, faktisk :skratte:

Lurer på hvordan de bannet folk fra forumet på den tiden, jeg. Dro de hjem til de som hadde gått litt over streken for å sy igjen munnen på dem og knekke alle fingrene deres? Tør ikke engang tenke på hva som skjedde dersom det var snakk om permaban.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumrøyksignaler...første advarsel, moderator heller ei bøtte vann over bålet :skratte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal komme med dagens mest nerdete kommentar så er det slik at mange operativsystemer og databaser lagrer tid i antall sekunder fra 1. januar 1970. For Waco sin del har tiden blitt lagret som 0 av en eller annen grunn. Sikkert en feil i forumprogramvaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært av og på med ujevne mellomrom. Det at det står 1970 er fordi at i år 2002 skjedde det en feil med oppgraderingenpå kg slik at alle som er registerte før juni 2002 fikk 1 januar...!

Årsaken er at jeg elsker jenter!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forumrøyksignaler...første advarsel, moderator heller ei bøtte vann over bålet :skratte:

Deretter overtok brevduene en liten periode..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært av og på med ujevne mellomrom. Det at det står 1970 er fordi at i år 2002 skjedde det en feil med oppgraderingenpå kg slik at alle som er registerte før juni 2002 fikk 1 januar...!

Årsaken er at jeg elsker jenter!

Oi, da har du jo faktisk vært her ganske lenge, selv om du ikke akkurat joina i 1970. Vil tro du har lært mye om kvinner, på godt og vondt, i løpet av din tid her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, shit snart ti år på KG, Waco! Respekt, mann!

Det må jeg si, etter ti års studier, er du fortsatt ikke utlært.. Du burde jo hatt en master nå igrunn! hehehe

Hvis du vil, kan jeg laget et diplom til deg og sende deg i posten, som du kan ha på veggen for å vise at du er fagmann?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt diplom til deg på mail..:P

Edit: fikk failure-msg, så det gikk ikke..men har laget et fint diplom til deg i word, men får ikke lastet det opp her..hehe

Endret av FrøkenJosefine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...