Gjest Naiv TS Skrevet 29. juni 2011 #81 Del Skrevet 29. juni 2011 Hei Var hjemme hos foreldrene mine på middag idag, de spurte etter henne. Men jeg har ikke fortalt dem om dette. Anyways, overraskelse ventet på jobb idag. Skal være konsulent der denne dama jobber, i to uker, om fire uker! Wow. Hva skjer nå? Er enig med dere, ingen fysisk hevn... Man slår ikke damer, heller ikke bitches.. Det beste er nok å finne seg dame, kommer over dette. Hun er 24, jeg er 27... Trodde hun var mer moden... Hun gikk fra eksen pga at han ikke taklet at hun var utro... Hehe... Så ikke det signalet... Traff faktisk eksen på byen tidligere i vinter, og fikk huden full for at jeg ikke sa ifra om det. At hun måtte høre det fra ham. Han sa hun var en stor flørt. Tok ikke det signalet. Er litt trist, men samtidig glad. Får mye oppmerksomhet fra jenter. Er sikkert mer åpen for det nå. Men er ikke klar for noe akkurat nå kjenner jeg. Hva skal jeg si til henne, hvis jeg skal si noe som helst? Lurer på hvordan det blir å være konsulent for henne? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glukk Skrevet 29. juni 2011 #82 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Jeg hadde hatt nødvendighet for å SKJELLE HENNE UT for å få en closure, da. For min egen del. Og deretter behandlet henne som luft. Endret 29. juni 2011 av Glukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naiv TS Skrevet 30. juni 2011 #83 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei Håper dette er siste gang jeg skriver her... :gjeiper: Hadde glemt at hun dama søkte ny jobb i mai, før jeg fikk melding tidligere idag: "vet du hater meg, men vær så snill å ikke gi meg dårlig referanse..." Jobbet som hennes avdelingsleder i 6 mnd før vi ble sammen. Hva syns dere om denne meldingen? Syns selv den oser egoisme. Første jeg tenkte på, var at hvis de ringer skal jeg si at jeg ikke kan være referanse. "vet du hater meg" Jada. Ingen unnskyldning derfra, i første melding hun sender... Må komme meg over denne tøsen. Så forresten en fyr som lignet på han vi kjørte hjem idag. Husker jo ikke hvordan han så ut, men jeg klikket inni meg. Lynte sikkert av øynene mine. Så nå er det bare å komme seg ut, bevege seg... Hjelper trolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 30. juni 2011 #84 Del Skrevet 30. juni 2011 Om de ringer deg, si at du ikke kan være referanse pga du er inhabil. Spør de videre, sier du at dere var kjærester og det var et veldig stygt brudd. :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #85 Del Skrevet 30. juni 2011 Den meldingen.. haha, fy faen for ei fitte. For det første "vet du hater meg" gir deg ikke rom for å uttrykke hva du mener om henne, og hat... hadde hun hatt noe i huet hadde hun forstått at Hat ikke var den første følelsen dritten hennes fremkalte, men smerte og sorg. Og hun tok kontakt bare for å sørge for å ikke få dårlige referanser, altså passe på seg selv og sørge for at hun hadde det aller best her ja? Vet du hva, bare henvis dem til noen andre du, kjerringa er ikke verdt et godt ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #86 Del Skrevet 30. juni 2011 Du har helt rett i at hun høres egoistisk ut med det. Godt observert, TS! Hun ber ikke om unnskyld, hun sier ikke hun har gjort noe galt, hun er fortsatt heller kald, kjølig og selvsentrert. Nei, ikke en person som vil deg godt, eller som er god å dele tanker, følelser eller livet med. Litt off topic, og veldig personlig spørsmål, men jeg bare lurer på... om der er noen sammenheng: hvordan var hun i senga? Egoistisk der også, teknisk, eller virket hun mer hyggelig da, eller var du for... eh, opptatt til å tenke på hvordan hun var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hrvnsjuk Skrevet 30. juni 2011 #87 Del Skrevet 30. juni 2011 Der har du jo en gylden mulighet til hevn. Gi hun en skikkelig rævva referanse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hrvnsjuk Skrevet 30. juni 2011 #88 Del Skrevet 30. juni 2011 Der har du jo en gylden mulighet til hevn. Gi hun en skikkelig rævva referanse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 30. juni 2011 #89 Del Skrevet 30. juni 2011 Du må SELFØLEGLIG gi henne en dårlig referanse!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illuminate Skrevet 30. juni 2011 #90 Del Skrevet 30. juni 2011 Haha, dama fortjener vel å bli dømt nedenom og enda lengre ned, men det er opptil deg selv å avgjøre. Hun har tydligvis ikke klart å utvikle verken forståelse eller følelser ordentlig. At det går an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelvesteTerese Skrevet 30. juni 2011 #91 Del Skrevet 30. juni 2011 For et manipulerende naut! Gi henne en ræva referanse:D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glukk Skrevet 1. juli 2011 #92 Del Skrevet 1. juli 2011 Om de ringer deg, si at du ikke kan være referanse pga du er inhabil. Spør de videre, sier du at dere var kjærester og det var et veldig stygt brudd. :D Ville ikke akkurat fulgt dette rådet.. Men mulig det var ironi og at jeg ikke var kvikk nok til å fatte det. Hvis historien er helt slik du fremstiller den, så ville jeg gitt dama dårlige referanser. Jeg kjenner jeg blir sint inni meg at noen kan behandle noen på den måten. Makan til horekjerring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 1. juli 2011 #93 Del Skrevet 1. juli 2011 Ville ikke akkurat fulgt dette rådet.. Men mulig det var ironi og at jeg ikke var kvikk nok til å fatte det. Hvis historien er helt slik du fremstiller den, så ville jeg gitt dama dårlige referanser. Jeg kjenner jeg blir sint inni meg at noen kan behandle noen på den måten. Makan til horekjerring. Poenget er at man skal framstå som upartisk, men vekke nysgjerrigheten til de som hører - for så å, veldig forsiktig, fortelle historien og dermed hvem hun er som person. Da er sannsynligheten mye større for at de som spør, anser denne personen som helt forjævlig - enn at de f.eks. tror at det bare er en sint eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glukk Skrevet 1. juli 2011 #94 Del Skrevet 1. juli 2011 Poenget er at man skal framstå som upartisk, men vekke nysgjerrigheten til de som hører - for så å, veldig forsiktig, fortelle historien og dermed hvem hun er som person. Da er sannsynligheten mye større for at de som spør, anser denne personen som helt forjævlig - enn at de f.eks. tror at det bare er en sint eks. Hvorfor skulle han i det hele tatt nevnt at de har vært i et forhold? Det høres jo bare uprofesjonelt ut, for HANS del. Men de vil vel neppe ansette dama heller da. Allikevel finnes det mange andre bedre måter å gjøre det på. Måter der bare hun fremstår som en idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 1. juli 2011 #95 Del Skrevet 1. juli 2011 Du kan jo bare henvise til noen andre og si at "jeg har overhodet ingen ting å si om henne" så kan de hoppe til konklusjoner selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naiv TS Skrevet 5. juli 2011 #96 Del Skrevet 5. juli 2011 Hei Møtte tilfeldigvis denne dama og hun venninnen som la meg til på fb i byen idag. Var den første til å si hei. Men ignorerte henne så mye som mulig, innenfor folkeskikkens grenser. Klart at når andre personer prater med henne/meg, så må jeg jo respondere... Ett minutt etter at jeg var gått videre fikk jeg melding fra vedkommende: "Når skal du begynne å snakke med meg igjen?" Har ikke svart på den. Møtte venninnen hennes senere igjen, hun støttet meg (selv om hun ikke sa det direkte) Hun klep meg i brystvorten, og spurte om jeg hadde begynt å trene så mye. Trener jo hver dag nå... Så har jo forandret meg litt går jeg ut ifra. Men det er mest terapi, å få løpt fra seg all jævelskapen. Forresten, hun dama hadde fått seg ny jobb. Hun sa da vi sto alene litt: "Nå blir du kvitt meg, er vel det du vil?" Eh, ja... tenkte jeg. Uansett... Sagaen fortsetter. Nå bærer det ut på tur igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå