Gå til innhold

Kjørte dama fra byen i natt

Gjest Naiv

Anbefalte innlegg

Jeg ville tatt heftig HEVN på denne hora slik at det svei noe jævlig. Hun fortjener det.

Endret av muffin26
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta telefonen, dump tingene hennes foran foreldrenes hus. Ikke ha noe med henne å gjøre, og overse henne totalt.

Ikke ta henne tilbake! For alle del, IKKE gjør det ... Hun fortjener det ikke.

Uansett for deilig og pen hun er, så fortjener hun ikke det. Hun har godt av å få denne smekken på rumpa, og å sitte der med puppene på bardisken.

Finn deg en dame som liker deg som du er, og som er tro mot deg.

Du er nok en kjekk mann, så det blir ikke noe problem :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt heftig HEVN på denne hora slik at det svei noe jævlig. Hun fortjener det.

IKKE ødelegg livet ditt med en tåpelig hevn ... hev deg over henne.

Skulle ikke forundre meg om hun er en sånn jente som tror hun kan gjøre som hun vil, og som tror hun kan få hvem hun vil, og som tror hun kan være utro og samtidig bli ønsket tilbake av deg.

Sånne jenter trenger å bli satt på plass!

Kanskje hun lærer nå, så hun ikke sårer noen andre... men noen lærer aldri.

Den beste hevn er når du kommer deg på bena igjen, og du møter en flott dame, og dere går på mat-butikken sammen og tilfeldig møter eksen din, mens hun står der alene ... hehe ... da kan du føle deg ovenpå ... hehe :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

IKKE ødelegg livet ditt med en tåpelig hevn ... hev deg over henne.

Skulle ikke forundre meg om hun er en sånn jente som tror hun kan gjøre som hun vil, og som tror hun kan få hvem hun vil, og som tror hun kan være utro og samtidig bli ønsket tilbake av deg.

Sånne jenter trenger å bli satt på plass!

Kanskje hun lærer nå, så hun ikke sårer noen andre... men noen lærer aldri.

Den beste hevn er når du kommer deg på bena igjen, og du møter en flott dame, og dere går på mat-butikken sammen og tilfeldig møter eksen din, mens hun står der alene ... hehe ... da kan du føle deg ovenpå ... hehe :lur:

Hvorfor skal han lide for at hun ikke skal såre ANDRE? Det er det dummeste jeg hører- og det hører jeg ofte her inne! At man skal hjelpe nye partnere...det er vel det siste man vil. Det er jo nesten like ondskapsfullt som det denne damen gjorde. Men jeg antar dere er unge..og tror at vi alle er en stor sosial familie som deler på våre partnere..Nei, vet du hva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han lide for at hun ikke skal såre ANDRE? Det er det dummeste jeg hører- og det hører jeg ofte her inne! At man skal hjelpe nye partnere...det er vel det siste man vil. Det er jo nesten like ondskapsfullt som det denne damen gjorde. Men jeg antar dere er unge..og tror at vi alle er en stor sosial familie som deler på våre partnere..Nei, vet du hva!

Fordi mange av oss føler at vold er idiotisk? I tillegg kan han bli anmeldt hvis han gjør noe virkelig dumt? Og det som virkelig vil svi er hvis han fortsetter å leve livet sitt uten å ense henne videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fordi mange av oss føler at vold er idiotisk? I tillegg kan han bli anmeldt hvis han gjør noe virkelig dumt? Og det som virkelig vil svi er hvis han fortsetter å leve livet sitt uten å ense henne videre.

Det var ikke det som var poenget mitt. Men at han skal hjelpe henne å få en bedre personlighet slik at en annen mann ikke skal oppleve det samme! Kan ikke se at han skal oppdra henne for at en annen mann skal få henne og få et godt liv med henne! MAKAN!!

Hun fortjener vel mere at alle menn stikker fra henne..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke det som var poenget mitt. Men at han skal hjelpe henne å få en bedre personlighet slik at en annen mann ikke skal oppleve det samme! Kan ikke se at han skal oppdra henne for at en annen mann skal få henne og få et godt liv med henne! MAKAN!!

Hun fortjener vel mere at alle menn stikker fra henne..

Det er jeg enig med deg i. Det beste for TS er bare å gi blaffen i hele dama. Late som han ikke enser at hun eksisterer samme hvor mye sms hun sender eller meldinger hun skriver på fjesbokji.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode råde jentene gir her. Og vil føye til et råd i samme ånd til de av dere som ikke får godt nok betalt på jobb: Lat som dere ikke bryr dere om lønnen i det hele tatt, at lønnen betyr null for dere. Så blir sjefen sikkert veldig skuffet, og dere "vinner", i hvert fall hvis man skal følge samme logikk som dere har brukt i rådet dere gir til TS.

Hvis sjefen kommer inn på kontoret mitt og pisser meg i trynet, begynner jeg ikke å diskutere lønn med ham. Da tar jeg min hatt og går.

Hm, det var noe med det du skrev her som fikk meg til å lure på om du kanskje ikke forstod at jeg harselerte med de som råder TS til å late som at han ikke ble forbannet, late som at det ikke gjorde ham noen ting å bli ydmyket på det groveste. De som råder ham til at han bare skal gå videre med et tappert påklistret smil uten å gi noe som helst svar på tiltale. Jeg håper ikke det er så altfor mange som ikke skjønte at jeg ikke akkurat synes det er en god idé å late som at man trives godt med lav lønn for liksom på den måten å "straffe" en slem sjef. Dette var ironi og harselas over det jeg oppfattet som litt vel snusfornuftige råd, det var ikke meningen at man skulle ta det bokstavelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zebra

Synes Cuckold serverte et bra poeng! Tipper at sjefer og fæle ekser blir dødslei seg når vi ikke viser at vi bryr oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ :O Det der kunne jeg aldri gjort. Husk at de aller fleste jenter er ikke så jævlige og slemme som den jenta der. Du har vært uheldig, men det er ikke din skyld. Ikke la det gå inn på deg, det er hun ikke verd. Vær glad du er kvitt bitcha.

Hilsen jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det var noe med det du skrev her som fikk meg til å lure på om du kanskje ikke forstod at jeg harselerte med de som råder TS til å late som at han ikke ble forbannet, late som at det ikke gjorde ham noen ting å bli ydmyket på det groveste. De som råder ham til at han bare skal gå videre med et tappert påklistret smil uten å gi noe som helst svar på tiltale. Jeg håper ikke det er så altfor mange som ikke skjønte at jeg ikke akkurat synes det er en god idé å late som at man trives godt med lav lønn for liksom på den måten å "straffe" en slem sjef. Dette var ironi og harselas over det jeg oppfattet som litt vel snusfornuftige råd, det var ikke meningen at man skulle ta det bokstavelig.

Joda, jeg forsto at det var ment som harselas, men syntes ikke det var særlig treffende.

Hvis det skal være interessant med lønnsforhandlinger, forutsetter vel det at man er interessert i å fortsette i jobben?

Jeg ser ikke noe poeng i å diskutere lønn etter jeg har sagt opp jobben. Og jeg gidder ikke å bruke tid og energi på å oppdra en dame som jeg ikke er interessert i å ha noe å gjøre med.

Det betyr ikke at man behøver å late som man trives og at alt er fint. At man ikke gjør det, marker man ved å si opp jobben og kaste dama på dør. Noe mer energi enn det, er ikke jeg villig til å bruke på kjipe damer og sjefer. Greit nok om andre vil det, men jeg bruker heller energien min på sjefer og damer som vil meg godt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jessie

Jeg har ikke kommet med noen råd tidligere i denne tråden. Men hva mener du egentlig TS burde gjøre?

Jeg tror den verste "straffen" er å bli ignorert. Dersom TS viser sinne eller sårede følelser overfor eksen vil hun uansett føle et snev av tilfredsstillelse over det. Hun har jo sadistiske trekk når hun gjorde det hun gjorde. Og noen form for tilfredsstillelse fortjener ikke denne dama.

Og det eksempelet du brukte i din harselas om arbeidsgiver og lønn; det gjelder jo dersom man ønsker noe mer av den arbeidsgiveren. TS ønsker ingenting mer med eksen å gjøre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg forsto at det var ment som harselas, men syntes ikke det var særlig treffende.

Hvis det skal være interessant med lønnsforhandlinger, forutsetter vel det at man er interessert i å fortsette i jobben?

Jeg ser ikke noe poeng i å diskutere lønn etter jeg har sagt opp jobben. Og jeg gidder ikke å bruke tid og energi på å oppdra en dame som jeg ikke er interessert i å ha noe å gjøre med.

Det betyr ikke at man behøver å late som man trives og at alt er fint. At man ikke gjør det, marker man ved å si opp jobben og kaste dama på dør. Noe mer energi enn det, er ikke jeg villig til å bruke på kjipe damer og sjefer. Greit nok om andre vil det, men jeg bruker heller energien min på sjefer og damer som vil meg godt.

Vel vel, vi to har nok ganske ulik oppfatning av hva som er treffende når det gjelder harselas. Hvis jeg ikke husker feil forsøkte du deg jo nettopp på harselas i en annen tråd der forsøket på komikk stod og falt på at den du harselerte med stadig henviste til ikke-eksisterende forklaringer. Det var bare det at enhver som leser tråden vil se at det du beskyldte meg for var fullstendig på trynet, det var rett og slett ikke fnugg av hold i anklagene dine. De eneste som ler av slik harselas er de som allerede er engasjert i debatten og veldig på din side.

Mitt eksempel med å straffe en sjef ved å late som at lav lønn ikke gjør noe var ikke et forsøk på å finne en setting som på alle måter var lik den TS forteller om, det handler bare om likhet på ett vesentlig punkt, nemlig at det ikke har noe for seg å late som ingenting når noen pisser deg oppetter benet. Om du tilhører de som bare tar din hatt og går hvis du synes lønnen er lav, eller om du tilhører de som opp gjennom historien har blitt i jobben men kjempet frem bedre lønnsvilkår er ikke av betydning, det som er av betydning er at man må stå opp for seg selv og kjempe sin sak, ikke bare late som ingenting når det er noe som er kjipt.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kommet med noen råd tidligere i denne tråden. Men hva mener du egentlig TS burde gjøre?

Jeg tror den verste "straffen" er å bli ignorert. Dersom TS viser sinne eller sårede følelser overfor eksen vil hun uansett føle et snev av tilfredsstillelse over det. Hun har jo sadistiske trekk når hun gjorde det hun gjorde. Og noen form for tilfredsstillelse fortjener ikke denne dama.

Og det eksempelet du brukte i din harselas om arbeidsgiver og lønn; det gjelder jo dersom man ønsker noe mer av den arbeidsgiveren. TS ønsker ingenting mer med eksen å gjøre.

Jeg har ikke tenkt å foreslå reaksjonsform, jeg påpeker bare at det å late som ingenting når noen pisser deg opp etter benet ikke nødvendigvis er "den verste straff". I mitt liv forsøker jeg å leve etter følgende prinsipp: Er noen ubehagelige mot meg tar jeg igjen. Det gjør jeg fordi jeg mener det er altfor mye unnfallenhet i verden. Verdenshistorien er en eneste lang historie om hvordan de aller fleste mennesker finner seg i så altfor altfor mye. Det vonde kommer ikke bare av at vi mennesker har i oss driften mot å valse over og undertrykke hverandre, det kommer i minst like stor grad av at vi har i oss evnen til å tie og tåle. Vi finner oss i det utroligste. Det er ikke for mye opprør i menneskene, det er for lite.

Jeg tror også det er bedre for mitt sinns hygiene og sunnhet at jeg tar igjen der og da, fremfor at jeg biter i meg ting og bygger opp aggresjon som i verste fall kan gå utover helt uskyldige som kommer i min vei senere.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, vi to har nok ganske ulik oppfatning av hva som er treffende når det gjelder harselas. Hvis jeg ikke husker feil forsøkte du deg jo nettopp på harselas i en annen tråd der forsøket på komikk stod og falt på at den du harselerte med stadig henviste til ikke-eksisterende forklaringer. Det var bare det at enhver som leser tråden vil se at det du beskyldte meg for var fullstendig på trynet, det var rett og slett ikke fnugg av hold i anklagene dine. De eneste som ler av slik harselas er de som allerede er engasjert i debatten og veldig på din side.

Det var da voldsomt til sutring. Dette er et diskusjonsforum, og da hender det at noen er uenig med deg eller har et annet syn enn deg. Lev med det og slutt og syt.

Mitt eksempel med å straffe en sjef ved å late som at lav lønn ikke gjør noe var ikke et forsøk på å finne en setting som på alle måter var lik den TS forteller om, det handler bare om likhet på ett vesentlig punkt, nemlig at det ikke har noe for seg å late som ingenting når noen pisser deg oppetter benet. Om du tilhører de som bare tar din hatt og går hvis du synes lønnen er lav, eller om du tilhører de som opp gjennom historien har blitt i jobben men kjempet frem bedre lønnsvilkår er ikke av betydning, det som er av betydning er at man må stå opp for seg selv og kjempe sin sak, ikke bare late som ingenting når det er noe som er kjipt.

Poenget mitt var at hvis noen går så langt over streken at jeg ikke vil ha noe mer med dem å gjøre, så dumper jeg dem. Da er det ikke lenger noen vilkår å forhandle om. Fordi jeg er ferdig med dem.

Hvis hevn og straff funker for deg eller andre, er det greit for meg. Men jeg gidder ikke å bruke tid og energi på dårlige folk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, litt drøyt å kalle jenta hore og det som er da, bare fordi hu ble med en kompis hjem... Men JA, jeg ser pointet, sånt er ikke akseptert! Jeg ville ALDRI godtatt det om det var typen min, men så må du gjøre akkurat slik du føler for selv. Har du hørt noe mere fra jenta? Hva har du tenkt gjennom? Håper det ordner seg for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var da voldsomt til sutring. Dette er et diskusjonsforum, og da hender det at noen er uenig med deg eller har et annet syn enn deg. Lev med det og slutt og syt.

Poenget mitt var at hvis noen går så langt over streken at jeg ikke vil ha noe mer med dem å gjøre, så dumper jeg dem. Da er det ikke lenger noen vilkår å forhandle om. Fordi jeg er ferdig med dem.

Hvis hevn og straff funker for deg eller andre, er det greit for meg. Men jeg gidder ikke å bruke tid og energi på dårlige folk.

Du må reagere akkurat som du vil, det er din rett - jeg synes bare det er fint i den grad folk reagerer og tar igjen, slik at det kan bli litt skumlere og mer risikofylt å tråkke på andre.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hevn vil hjelpe hverken TS eller dama som hoppet fra TS' bil og rett i høyet med en kompis. Tror uansett jeg ville fortalt vedkommende om hva jeg synes om oppførselen, og hva jeg synes om en person som er i stand til å gjøre noe så hensynsløst. Jeg ville gjort det skriftlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du må reagere akkurat som du vil, det er din rett - jeg synes bare det er fint i den grad folk reagerer og tar igjen, slik at det kan bli litt skumlere og mer risikofylt å tråkke på andre.

Jeg er helt enig med deg. Tror det er langt sunnere å reagere enn å bite alt i seg og gå med hevet hode som de fleste ALLTID foreslår her inne. Som om man er helt følelessesløs og ikke bryr seg om noenting...hvem vet; kanskje det er grunnen til at partneren går også?!

Og selvsagt mener jeg ikke at man skal gå til ytterligheter og begå lovbrudd, det er jo også noe man ALLTID advarer mot her. hehe. (Det finnes vel en mellomting mellom fullstending taushet og grove lovbrudd..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...