Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2011 #21 Del Skrevet 25. juni 2011 Og du har fortsatt kontakt med han. Ja, det finnes erkedumme kvinner! Jeg dum?? Jeg kontaktet ei av hans nye damer som han nå holder på med samtidig med flere andre og fortalte hva han drev med. Han forteller meg nemlig alt om alle sine nye damer som han nå holder på med (moro å høre om andres damer sexliv og hvor villige de er - horer som han sier til meg at de er) ...HVEM var dum??? Beklager avsporingen til ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 25. juni 2011 #22 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Gi faen i henne. Lev ditt eget liv, hun var åpenbart en skikkelig uclassy person. Endret 25. juni 2011 av Kim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillevill Skrevet 25. juni 2011 #23 Del Skrevet 25. juni 2011 Ikke prat med henne. Hun vil garantert forsøke å manipulere deg siden hun vet du er snill. Hun er ikke verdt en telefonsamtale før du har fått satt fra deg alt som er hennes. Når hun ikke har noe som er hennes hos deg lenger, ingen bånd knytter deg og henne sammen, så kan du prate med henne. Da har hun ingen måte hun kan lure seg inn på deg på lenger. Men vet ikke om jeg hadde pratet med henne selv da... Hun kommer til å baksnakke deg og slenge massevis av dritt om deg. Bare så du er klar over det. Teit sagt. Det er jo klart at veninnene hennes, som var i bilen, kjenner historien....hvem skulle hun slenge dritt til liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #24 Del Skrevet 25. juni 2011 Teit sagt. Det er jo klart at veninnene hennes, som var i bilen, kjenner historien....hvem skulle hun slenge dritt til liksom. Ja for hun kjenner ingen andre mennesker? Nei da. Selvfølgelig ikke. Alle vet jo at jenter bare har maks tre venninner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #25 Del Skrevet 25. juni 2011 Du må IKKE snakke med henne, hallo! Hun har faktisk oppført seg riktig så dritt mot deg, og vil garantert at du skal høre på henne, hun vil vinkle det til at det var synd i henne, hun var så full eller whatever, også vil hun ha din tilgivelse. Også skjer det garantert igjen og igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #26 Del Skrevet 25. juni 2011 Hvis hun gjorde dette foran trynet ditt, kan du bare tenke deg hva som har foregått bak din rygg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #27 Del Skrevet 25. juni 2011 ...Ble rett og slett sjokkert av å lese det her! Hva feiler det dama?? For all del, ikke ta henne tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #28 Del Skrevet 25. juni 2011 ...Ble rett og slett sjokkert av å lese det her! Hva feiler det dama?? For all del, ikke ta henne tilbake. Ingenting spesielt, hun er bare en standard helt vanlig normal norsk kvinne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. juni 2011 #29 Del Skrevet 25. juni 2011 Knull søstra og mora + alle venninnene! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boss Skrevet 25. juni 2011 #30 Del Skrevet 25. juni 2011 Katten slo meg, pul venninnene! (evt søster/mor =D) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. juni 2011 #31 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg er litt forvirret. 1) Er du sikker på at dere var kjærester, og ikke bare veldig gode venner/elskere? 2) Er du sikker på at hun gikk gikk på besøk til den andre fyren for å pule ham? Hvis du er sikker på begge overnevnte, synes jeg rett og slett du skal gå videre i livet. Det er aldri verdt å sløse bort tid på sånne drittkjerringer Så vær glad for at du oppdaget det før du eventuelt hadde giftet deg med henne eller lignende. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 25. juni 2011 #32 Del Skrevet 25. juni 2011 Snakk om utnytting, mangel på empati og respekt. Bra at du kutter denne damen ut, da kan du fokusere på andre ting som å gå på fjellet og andre interresser . Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. juni 2011 #33 Del Skrevet 25. juni 2011 At kvinnen kunne i det hele tatt ringe deg og be deg om å hente dama pluss kjøre hun hjem med han andre gutten!!!??? Er kvinner så onde at de bruker deg som taxi? Så skal han typen og dama di le og fortelle hverandre hvor morsomt det er at de sparer taxipenger!??? Vise deg ydmykelsen i full offentlighet? Nei, jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, en dag svinger pendelen den andre veien, og da blir sånne horer som henne fastbundet i en grop på ullevaal stadion med tredvetusen som alle kaster stein! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. juni 2011 #34 Del Skrevet 25. juni 2011 Life goes on? What doesnt kill you, only makes you stronger... Du må straffe henne, hvis ikke vil du aldri få fred med deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. juni 2011 #35 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg er litt forvirret. 1) Er du sikker på at dere var kjærester, og ikke bare veldig gode venner/elskere? 2) Er du sikker på at hun gikk gikk på besøk til den andre fyren for å pule ham? Hvis du er sikker på begge overnevnte, synes jeg rett og slett du skal gå videre i livet. Det er aldri verdt å sløse bort tid på sånne drittkjerringer Så vær glad for at du oppdaget det før du eventuelt hadde giftet deg med henne eller lignende. @ Og fy faen at det går an. Er det liksom en unnskylding for å ringe midt på natta for å bli hentet med bil, - eller er kvinner så utnyttende og mangler så mye empati at det å ringe noen midt på natta for å bli kjørt til andre heller ikke skurrer noe i det hele tatt? Herregud, jeg skjønner bedre og bedre hvorfor kvinner flest går rundt med angst og dårlig samvittighet så mye onde handlinger dere gjør i deres hverdag uten en gang å ense det... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 25. juni 2011 #36 Del Skrevet 25. juni 2011 Den beste hevn er å vise henne at du klarer deg fint uten henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. juni 2011 #37 Del Skrevet 25. juni 2011 Den beste hevn er å vise henne at du klarer deg fint uten henne. Så han skal la seg tråkke på hele livet da? Og når neste dame kommer og behandler ham som pasje så skal han bare gå videre??? Hva med balansen i selvfølelsen hans da? Hvordan skal han kunne lære dama oppdragelse og manerer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 25. juni 2011 #38 Del Skrevet 25. juni 2011 Så han skal la seg tråkke på hele livet da? Og når neste dame kommer og behandler ham som pasje så skal han bare gå videre??? Hva med balansen i selvfølelsen hans da? Hvordan skal han kunne lære dama oppdragelse og manerer? Fordi dama egentlig driter i han, og da vil han ikke oppnå noe ved å være en drittsekk. Å frigjøre seg fra henne og vise at han ikke lenger er interessert er straff nok for da vil hun ikke oppnå noen av godene hun har fått tidligere, og kanskje hennes interesse for han vil ta seg opp og da kan han dumpe henne så det svir. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. juni 2011 #39 Del Skrevet 25. juni 2011 Fordi dama egentlig driter i han, og da vil han ikke oppnå noe ved å være en drittsekk. Å frigjøre seg fra henne og vise at han ikke lenger er interessert er straff nok for da vil hun ikke oppnå noen av godene hun har fått tidligere, og kanskje hennes interesse for han vil ta seg opp og da kan han dumpe henne så det svir. Ja men da vil hun jo aldri lære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Safe Skrevet 25. juni 2011 #40 Del Skrevet 25. juni 2011 Fordi dama egentlig driter i han, og da vil han ikke oppnå noe ved å være en drittsekk. Å frigjøre seg fra henne og vise at han ikke lenger er interessert er straff nok for da vil hun ikke oppnå noen av godene hun har fått tidligere, og kanskje hennes interesse for han vil ta seg opp og da kan han dumpe henne så det svir. Det blir for komplisert for mannfolka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå