Lille_Persille_ Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Heisann.. Jente på 22 år som har flyttet kommune Fra stavanger til Sandnes. Jeg Skal bytte Fastlege og er veldig i tvil hvem jeg skal velge. Har lov til og bytte 2 ganger i år grunnet at jeg har byttet kommune. Jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med gode erfarne leger som kan anbefales? I utgangspunktet tror jeg at jeg ønsker en kvinnelege, men vet at det finnes mange erfarne Gode mannlige leger. Vet ikke helt hvorfor men føler mer for en kvinnelig enn enn mannlig lege. Hvilken fastlege har du? Kan du anbefale?? Trenger sårt svar!! Endret 30. juni 2011 av Lille_Persille_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 Hvis du kan tenke deg en i Stavanger selv om du bor i Sandnes, kan jeg anbefale torgeir gilje lid og kjeld gregertsen. Ja , de er menn, men anbefaler de uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_Persille_ Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_Persille_ Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Ingen fler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_Persille_ Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvis du kan tenke deg en i Stavanger selv om du bor i Sandnes, kan jeg anbefale torgeir gilje lid og kjeld gregertsen. Ja , de er menn, men anbefaler de uansett! Takk ! skal sjekke opp for de holder til og vurdere saken. Jeg jobber i Stavanger så det er ikke stort ploblem om det er i stavanger heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_Persille_ Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvis du kan tenke deg en i Stavanger selv om du bor i Sandnes, kan jeg anbefale torgeir gilje lid og kjeld gregertsen. Ja , de er menn, men anbefaler de uansett! Finner ikke torgeir på listene :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetoAtreides Skrevet 17. juli 2011 #7 Del Skrevet 17. juli 2011 Vågen legesenter har 3 dyktige leger, hvorav to kvinnelige - Shiva og Cathrine. Shiva er visstnok veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå