Gå til innhold

Kvisetryne etter fylte 30...


Xstrella

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en forferdelig hud etter at jeg ble 30 år. I snart 4 år har jeg hatt mange kviser i ansiktet. Bruker ingen form for prevensjon, så kan ikke være p-piller som gjør dette. Har normalt kosthold, spiser lite fett og sukker. Prøvd uttallige kremer, rensemidler, kvisemidler osv, men ingenting funker. Prøvde også jojoba-olje, men da så jeg ikke ut. Hele panna ble dekket av små ekle kviser. What to do??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å kutte ut hvetemel, sukker og melkepridukt. Jeg får bl.a. store hudproblem over hele kroppen om jeg spise noe med gluten, sukker eller melk i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å kutte ut hvetemel, sukker og melkepridukt. Jeg får bl.a. store hudproblem over hele kroppen om jeg spise noe med gluten, sukker eller melk i.

Der kom det igjen! Kvitt deg med djevelskapet (les mel, sukker, gjær og melk) og alt blir bra igjen! Du kommer til å bli et annet menneske.

TS: Har du lest om PCOS? Søk det opp og se om det stemmer for deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det igjen! Kvitt deg med djevelskapet (les mel, sukker, gjær og melk) og alt blir bra igjen! Du kommer til å bli et annet menneske.

TS: Har du lest om PCOS? Søk det opp og se om det stemmer for deg.

:Hehe: der kom du igjen også, gitt? savnet deg nesten litt nå ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også masse kviser og uren hud da jeg var langt opp i 30-årene. Hadde knapt en kvise som tenåring. I mitt tilfelle så ble jeg henvist til hudlege, fikk en diagnose og riktige medikamenter. Har vært kvisefri og har pen og ren hud i dag, to år etter at jeg sluttet med medikamenter. Pussig nok så inntar jeg fortsatt både hvetemel, melk og sukker... :). Regelmessig og god hudpleie tilpasset min hud har også bidratt i positiv retning, men her hadde jeg i forkant også eksperimentert med syrer bl.a , anbefalt av hudpleier, som gjorde min hud mer ugangn enn nytte...

Få en henvisning til en hudlege, TS. Ingen kan stille diagnose via KG, og ikke hopp på obskure kurer anbefalt av noen uten tilstrekkelig kompetanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Hehe: der kom du igjen også, gitt? savnet deg nesten litt nå ...

Det er nok ikke meg du har savnet for jeg har faktisk aldri svart dere fanatikere før.

Bare registrert dere.

Godt det er flere av oss da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøver jeg ut Acnisyl og håper dette kan bli bra. Jeg synes ikke jeg kan gå til

lege med litt ekstra kviser, så får prøve acnisyl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...