Gå til innhold

Gode matblogger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gode matblogger ?

Min favoritt fortiden er foralldel.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det søte liv - Masse gode kaker!

Veganmisjonen - Gode vegetaroppskrifter, også for oss som ikkje er vegetarianarar.

Matvrak - Herleg ujålete blogg som oppdaterast ofte.

Millas Mat - Veldig stilig blogg, litt utan om det vanlege.

Playing House - Amerikansk blogg med lekre oppskrifter på alt mogleg (men særleg kaker). Blir desverre ikkje oppdatert så ofte.

Consuming - Denne norske bloggen har ikkje oppskrifter, men testar mange nye produkt som kjem på markedet, og kan difor vere nyttig.

Eg er glad i matbloggar! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

For ikke å glemme www.passionforbaking.com!! Alt hun lager ser fantastisk ut, veldig inspirerende ;D

Skrevet

For ikke å glemme www.passionforbaking.com!! Alt hun lager ser fantastisk ut, veldig inspirerende ;D

min favorittblogg! selv om jeg ikke baker så mye så inspirerer hun hver eneste dag og når hun i tillegg er superhyggelig så blir det enda mer koselig når du vet hvor mye tid og ressurser hun legger inn i det :)

Skrevet

Min favoritt er min egen!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det ser bra ut, men jeg må innrømme at det *elendige* språket og den utrolig upersonlige måten hennes å skrive på gir meg fullstendig turn-off for bloggen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det søte liv - Masse gode kaker!

Veganmisjonen - Gode vegetaroppskrifter, også for oss som ikkje er vegetarianarar.

Matvrak - Herleg ujålete blogg som oppdaterast ofte.

Millas Mat - Veldig stilig blogg, litt utan om det vanlege.

Playing House - Amerikansk blogg med lekre oppskrifter på alt mogleg (men særleg kaker). Blir desverre ikkje oppdatert så ofte.

Consuming - Denne norske bloggen har ikkje oppskrifter, men testar mange nye produkt som kjem på markedet, og kan difor vere nyttig.

Eg er glad i matbloggar! :rodmer:

Så fantastisk at jeg er med på listen din (matvrak) :biggrin:

Skrevet (endret)

Kjøkkentjeneste og matvrak: dere bør registrere dere her på KG. Denne gjengen er jo midt i vår målgruppe. Jeg får stadig forespørsler (PM) fra matglade kvinner gjennom denne siden, og klager ikke!

Takk KG! :yvonne:

Endret av matentusiasten
Skrevet

Kjøkkentjeneste og matvrak: dere bør registrere dere her på KG. Denne gjengen er jo midt i vår målgruppe. Jeg får stadig forespørsler (PM) fra matglade kvinner gjennom denne siden, og klager ikke!

Jeg tok rådet ditt, o flinke entusiast! :duskedame:

• Liker 5
Skrevet

Så fantastisk at jeg er med på listen din (matvrak) :biggrin:

Klart du er med! :takke:

Eg likar at bloggen din ikkje er så overpynta. Passion for baking og den typen bloggar blir for styla for min del.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, noen av oss får faktisk nok av selvpromoterende eksibisjonister dersom de bruker matforumet på KG kun til å fiske etter klikk i bloggen sin. Bare et tips det også.

• Liker 4
Skrevet

Så mye hat da. La oss heller ta det over en flaske vin! ;)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så mye hat da. La oss heller ta det over en flaske vin! ;)

Noen av oss synes kanskje bare det blir litt kleint med denne selvforherligelsen av middelmådige matblogger.

• Liker 2
Skrevet

Klart du er med! :takke:

Eg likar at bloggen din ikkje er så overpynta. Passion for baking og den typen bloggar blir for styla for min del.

Hehe, har aldri tålmodighet til pynting og styling, jeg spiser jo alt jeg lager og jeg vil ha maten i meg så fort som mulig! :spise:

AnonymBruker
Skrevet

Her er en utrolig kreativ og flink dame. Hun lager kaker etc. Så utrolig hva hun kan få til! :)

http://www.villaperlesukker.no/

Det er en dårlig kopi av Passion4baking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...