Gå til innhold

ferie

Gjest MB

Anbefalte innlegg

"kjæresten" (hatt litt problemer i det siste med tillit) reiser på ferie om to uker og skal være borte en måned. vi har sett hverandre hver dag og tanken på 1 måned uten henne er jo helt forferdelig! hun har alle vennene sine der hun skal og har muligheten til å være ute lengre enn det hun får lov til her. (selv om hun er 19 år!) hvordan takler dere der ute en litt kontrollerende kjæreste som skal reise på ferie i en måned? hvordan vil dere være her hjemme? skal jobbe hele ferien så har så mye tid til å sitte å tenke og analysere.

Hun er ei veldig populær jente og jeg liker ikke at guttene stirrer og gir henne komplimenter. stoler selvfølgelig på henne, men vet hun kan bli enn litt annerledes person etter 1 måned i den kretsen. Noen som har det liknende? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig ikke noe svar til deg, den gangen jeg hadde kjæreste/samboer dro vi på ferie sammen. Men jeg vil tro dere har litt å jobbe med når det gjelder tillit, reagerer på at du skriver at hun på ferie kan være lenger ute enn det hun får lov til hjemme.... og hun er 19 år...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke noe svar til deg, den gangen jeg hadde kjæreste/samboer dro vi på ferie sammen. Men jeg vil tro dere har litt å jobbe med når det gjelder tillit, reagerer på at du skriver at hun på ferie kan være lenger ute enn det hun får lov til hjemme.... og hun er 19 år...?

ja vi har nok det. får bare håpe jeg finner på masse gøy mens hun er bortreist...

Ja stemmer. hun bor fortsatt hjemme og ting er kompliserte. veldig strengt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

"kjæresten" (hatt litt problemer i det siste med tillit) reiser på ferie om to uker og skal være borte en måned. vi har sett hverandre hver dag og tanken på 1 måned uten henne er jo helt forferdelig! hun har alle vennene sine der hun skal og har muligheten til å være ute lengre enn det hun får lov til her. (selv om hun er 19 år!) hvordan takler dere der ute en litt kontrollerende kjæreste som skal reise på ferie i en måned? hvordan vil dere være her hjemme? skal jobbe hele ferien så har så mye tid til å sitte å tenke og analysere.

Hun er ei veldig populær jente og jeg liker ikke at guttene stirrer og gir henne komplimenter. stoler selvfølgelig på henne, men vet hun kan bli enn litt annerledes person etter 1 måned i den kretsen. Noen som har det liknende? =)

Først skriver du "(har hatt litt problemer i det siste med tillit)", og til slutt skriver du "stoler selvfølgelig på henne", dette blir jo veldig selvmotsigende. Og så reagerer også jeg på at hun på ferie "har muligheten til å være ute lengre enn det hun får lov til her". Hvem er det som er den kontrollerende i dette forholdet?

Hvor reiser hun på ferie? Er hun student og skal reise på ferie til hjemstedet sitt? For det blir noe annet enn om hun skal reise på sydenferie i en måned.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jeg som har løyet til henne og det handler egentlig ingenting om at jeg ikke stoler på henne på turen. ALLTID kunne stole på henne! Nei mener at når hun er her så får hun ikke lov til å være ute til lengre enn 22 og der nede har hun muligheten til å være ute så lenge hun vil. ikke det som bryr meg men hun er mer fri der nede hvor jeg ikke har muligheten til å gå med henne. har sagt at jeg bare er glad for at hun får møte vennene sine og kan være ute så lenge hun vil så lenge hun koser seg. men det å ha en "pause" samtidig som vi møtes hver dag og planlegger fremtid og plutseli ingen fremtid, det forvirrer meg. hvordan jeg skal være her hjemme. Jeg går bare med henne her hjemme og hvis jeg går med venner her og kanskje tar meg en liten ferie mens hun er bortreist, kan jeg få svi for at jeg "koser" meg med andre venner mens hun er på ferie. hun liker å vite at hun har meg i hundebåndet. Så ikke jeg som er mest kontrollerende i forholdet. kan høres sånn ut på d jeg skrev, men hele poenget er bare hvordan man takler en måned uten å se hverandre og ikke gjøre mye her hjemme annet enn å tenke?

ja hun skal reise til hjemlandet sitt. både positivt og negativt. gla hun får møte familien sin og alle kjente, men jeg vet så godt hvor jeg har henne her og vi har sett hverandre HVER dag i over 1 1/2 år nå og nå 1 måned uten å se henne. tenker d blir veldig hardt når jeg og ødela for oss pga noen unødvendige drittløyner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

Ok, hun drar til sitt hjemland. Og det er du som ikke har vist deg hennes tillit verdig. Og det er hennes foreldre som ikke tillater henne å være ute sent, tror du det blir bedre når hun er i familiens hjemland? Du får ha is i magen, en måned er lenge og jeg ville også syntes at det var veldig lenge borte fra hverandre hvis det hadde vært meg. Hun må nesten regne med at du også ønsker å ha det hyggelig i ferietiden mens hun er borte, og siden hun drar så tar hun tydeligvis den sjansen og da bør hun slippe lenken en måneds tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke gjøre så mye mer enn å vente til hun kommer hjem. Ikke være masete og innpåsliten (type ringe/sende sms 24/7) mens hun er der nede. Vent og se. Vil hun fremdeles ha deg når du kommer hjem - good for you. Hvis ikke - arkiver henne. Ikke gidd og stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...