LadyStarlight Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg bor sammen med en person som snorker utrolig høyt - hver eneste natt. Har gått meg på nervene lenge, og går naturligvis ut over nattesøvnen. Er nesten så jeg vurderer å lydisolere rommet mitt Har noen noen tips som hjelper mot snorking, sett bort ifra operasjon? Synes det er ubehagelig å bruke ørepropper over lengre tid, så ender opp med å høre på høy musikk som overdøver snorkingen, eller legge meg når denne personen våkner. Ødelegger jo hele nattesøvnen min kun for at en annen skal få snorke i fred Det nytter heller ikke å ikke fokusere på lyden da den er så høy at man kan høre den over hele huset, uansett hvilket rom jeg er i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 24. juni 2011 #2 Del Skrevet 24. juni 2011 Syns du bør be han ta det opp med legen sin jeg. Etter det jeg har hørt er det ikke bra å være den som snorker heller, er noe med redusert søvnkvalitet, m.m. Ellers er det en del tips å finne om du googler problemet, f.eks: http://www.plusstid.no/skjonnhetogvelvere/helseogtrening/article11342.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juni 2011 Tusen takk Tror jeg skal få han til å ta opp dette med legen neste gang han skal dit, kan jo godt hende det er søvnapné det dreier seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Del Skrevet 24. juni 2011 De som snorker har en dårligere søvn så det bør absolutt nevnes for legen. Hjelper det om han ligger på siden eller magen? Jeg dytter borti mannen min om han snorker og ligger på ryggen, da snur han seg i søvne. Men det er ikke alltid det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå