Gå til innhold

Kvitredilla

Gjest Lys

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt flere seriøse forhold, alle disse har gått over lengre tid. Det har også tatt lang tid før jeg virkelig føler noe.

Nå har det seg slik at jeg har vært singel i tre mnd etter et fire-års forhold. Jeg var ute på byen med en jentegjeng i helgen, og da traff jeg en herlig gutt som var her i forbindelse med jobb. Vi fikk skikkelig god kontakt med en gang, og kvelden endte på hotellet hans. Ikke bare var den opplevelsen bra, men vi har utrolig mye til felles og vi snakker like godt full som edru, og latteren er konstant tilstede.

Dagen etter dro han avgårde på jobb, mens jeg dro hjem - men jeg husket tilfeldigvis etternavnet hans etter å ha sett noen papirer på hotellrommet (jeg snoket ikke, de lå på bordet :fnise: )

Jeg tok kontakt over nettet samme kveld, og dagen etter ble la vi hverandre til som venner. Jeg inviterte han på kaffe, og vi var vel begge egentlig ganske nervøs. Men praten gikk fra første stund og det ble middag og så overnatting hos han. Dagen etter var egentlig planen at han skulle dra hjem, men han utsatte hjemreisen og jeg ble med til et vennepar av ham, og så på byen. Kvelden var utrolig morsom og jeg følte meg så komfortabel sammen med han. I dag mores skulle han egentlig ta et veldig tidlig fly, men også dette utsatte han. Når han dro i ettermiddag i dag satt jeg igjen med en veldig vond følelse, og det er denne som plager meg nå. Jeg føler noe jeg aldri har følt så fort for noen i hele mitt liv. Jeg savner han faktisk skikkelig. Det skremmer meg, men mest av alt gjør det meg nysgjerrig. Han har allerede planer om å komme tilbake om en mnd tid, og jeg går bare å håper håper håper at det blir noe av.

Skal det her være mulig? Har aldri fått dilla slik som det her, og i allefall ikke på mindre enn en uke!

Noen andre som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...