AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Del Skrevet 23. juni 2011 Min nye kjæreste var på byn i helga sammen med kompiser. Han er i midten av 40-åra. Jeg var et annet sted den kvelden og hadde strengt tatt ikke vært med han og gutta uansett. Men problemet er at han dro på nachspiel hos en hans ene kompis kjente. Etter det han forteller var det mye folk der, jeg aner ikke hvem de er og fikk heller ikke inntrykk av at han kjente noen der foruten sine kompiser da. Fekk noe meldinger av han nærmere halv seks, så det var nok da han kom hjem. Jeg for min del går aldri på nachspiel, er rett og slett forsynt når utesteder stenger klokkka halv fire. Nå er som sagt dette forholdet veldig nytt, og ikke bor vi sammen..men jeg kjenner jeg er ukomfortabel med at det skal være greit at vi reker på nachspiel. Må skyte inn at jeg jo selvsagt ikke aner om dette er noe han bruker å gjøre, men det skjedde nå iallefall nå i helga. Og jada, det handler om å stole på hverandre... Men dere andre som er rundt 40, går dere på nachspiel uten kjæresten deres? Burde jeg godta dette og komme tilbake til saken om vi eventuelt blir samboere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. juni 2011 #2 Del Skrevet 23. juni 2011 Man drar på nachspielet vekk fra kjæresten sin fordi man har lyst til å kjenne hvordan det er å feste uhemmet og få alle slags mulige bekreftelser fra alle slags mulige rusa folk. Det gir visst selvtillit har jeg hørt. Min mening er at fyren har tatt litt kokain eller kanskje en liten stripe med pepper for å orke å holde motivet oppe etter klokka tre om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 23. juni 2011 #3 Del Skrevet 23. juni 2011 Men dere andre som er rundt 40, går dere på nachspiel uten kjæresten deres? Burde jeg godta dette og komme tilbake til saken om vi eventuelt blir samboere? Selvfølgelig gjør jeg det, men passer det å dra til dama mi , så kan det enkelte ganger friste mer. Vi gutta trenger å drikke litt og prate litt tull i blant. Men å godta sånt. Hmmm. Kanskje noen håndjern sveiset fast i kjøkkenbenken er det dere trenger for å leve lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 23. juni 2011 #4 Del Skrevet 23. juni 2011 Vel, skal si Waco leser mye i at en 40+ mann drar på næsj Men ja, back to the point. Hvor gammel er du anonym? 15 og ekstremt usikker? Hadde dratt på rimelig mange naschspiel hvis jeg visste kjæresten min reagererte slik som deg, bare for å få ham til å slå opp. Hold nå fred og gå videre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #6 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg ser heller ikke problemet og skjønner ikke hvorfor du mener det har noe med samboerskap å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #7 Del Skrevet 23. juni 2011 Vel, skal si Waco leser mye i at en 40+ mann drar på næsj Men ja, back to the point. Hvor gammel er du anonym? 15 og ekstremt usikker? Hadde dratt på rimelig mange naschspiel hvis jeg visste kjæresten min reagererte slik som deg, bare for å få ham til å slå opp. Hold nå fred og gå videre! Har ikke sagt en dritt til han jeg, og ja jeg er usikker. Er så lenge siden jeg har vært i et forhold at jeg nesten ikke "aner" hvordan det skal være.. Men er ikke voksnere at jeg gir han samme mynt tilbake i morgen når jeg skal på byn..tenker jeg lyver på meg et nachspiel for å se hva han tenker om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. juni 2011 #8 Del Skrevet 23. juni 2011 Å begynne forholdet med å straffe hveandre. Jaja, åssen kommer dette til å ende, særlig med tanke på at dere kommer til å straffe hverandre litt sterkere og litt mer brutalt hver gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #9 Del Skrevet 23. juni 2011 Å begynne forholdet med å straffe hveandre. Jaja, åssen kommer dette til å ende, særlig med tanke på at dere kommer til å straffe hverandre litt sterkere og litt mer brutalt hver gang. Ikke straffe, men teste om han syns det er okei. Eller om mitt nachspiel etterfølges av en masse spørsmål om hvem som var der, om noen prøvde seg etc etc. Kan forestille meg at det kommer nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiemonster Skrevet 23. juni 2011 #10 Del Skrevet 23. juni 2011 ja om du lyver på deg ett nachspiel for å se hva han syns om det er jo ikke du til å stole på ihvertfall !!!! -Han forteller deg at han var på nach med kompiser - hva er problemet???? Visst du oppdaget at han var på nach, og har holdet det skjult for deg - da kan du tvile. -Jeg er på nach i ny og ne.... ikke fordi jeg har tatt dop, vil være utro eller noe annet tull... Bare rett og slett fordi jeg har lyst til at festen skal vare lengere. jeg er jente i 30-årene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #11 Del Skrevet 23. juni 2011 Å teste en mann på denne måten er det dummeste du kan gjøre. Alt som skjer er at du mater ditt indre usikkerhetsmonster og får ham til å tro at sånne tester skjer hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #12 Del Skrevet 23. juni 2011 ja om du lyver på deg ett nachspiel for å se hva han syns om det er jo ikke du til å stole på ihvertfall !!!! -Han forteller deg at han var på nach med kompiser - hva er problemet???? Visst du oppdaget at han var på nach, og har holdet det skjult for deg - da kan du tvile. -Jeg er på nach i ny og ne.... ikke fordi jeg har tatt dop, vil være utro eller noe annet tull... Bare rett og slett fordi jeg har lyst til at festen skal vare lengere. jeg er jente i 30-årene... Greit! Får finne meg et nachspiel da..vi er en haug med venner som skal ut i morgen så det ordner seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 23. juni 2011 #13 Del Skrevet 23. juni 2011 Har ikke sagt en dritt til han jeg, og ja jeg er usikker. Er så lenge siden jeg har vært i et forhold at jeg nesten ikke "aner" hvordan det skal være.. Men er ikke voksnere at jeg gir han samme mynt tilbake i morgen når jeg skal på byn..tenker jeg lyver på meg et nachspiel for å se hva han tenker om det.. Hva med litt kommunikasjon? Han gjorde da ingenting galt! Han som må slite med dagen derpå som er ute så lenge. Voksne mannen kan da ta ansvar for seg selv. Om du ville han skulle komme til deg så fikk du vel sende en sms med et påskudd om sengekos? Ellers enig med Wacos siste innlegg. Flott måte å starte et forhold på ved å straffe ham når han ikke en gang vet hva det hele handler om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #14 Del Skrevet 23. juni 2011 Å teste en mann på denne måten er det dummeste du kan gjøre. Alt som skjer er at du mater ditt indre usikkerhetsmonster og får ham til å tro at sånne tester skjer hele tiden. Hvorfor er det dumt? Og hvordan får dette han til å tro at slike tester skjer hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #15 Del Skrevet 23. juni 2011 Hvorfor er det dumt? Og hvordan får dette han til å tro at slike tester skjer hele tiden? Bare fjortiser tester menn sånn. Det viser grunnleggende mangel på tiltro og respekt for han. Voksne mennesker snakker faktisk med partneren sin. Han kommer til å finne ut at det var en test, og da kommer han til å bli paranoid på når det skjer neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 23. juni 2011 #16 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Er han midt i 40årene så er vel en real rotbløyte av en fest av det litt sjeldnere slaget, men heller det Frøken Strøken sier, at festen skal vare lengre. Om han liker å feste litt lengre enn deg og du velger å dra hjem og han vil fortsette litt, gjør det så mye? Kan ikke nekte noen desert bare fordi man selv ikke liker riskrem. Gjør han noe galt så er det likandes å tro at han ville gjort det i andre scenarioer i stedet - som et veldig LITE folksomt nachspiel. Var der mye folk i en liten leilighet, hva tror du skjedde? En orgie? Eller en haug folk som sang til gamle poplåter fra 90tallet, mimret om Iron Maiden konserter, spilte luftgitar og diskuterte innvandringspolitikk som ALLE forstår så mye bedre når de drikker. Nachspiel er moro. Du har lite å være sur for eller bekymret for, med mindre du spør ham om å bli med deg hjem fordi du har så lyst til å ha selskap av ham, trenger ham eller dere har planlagt en kveld hjemme sammen.. eller du har bursdag og han blåser av planene for å drikke til kl 6 om morgenen - da kan du få bli litt gretten. Litt. Alt annet blir å holde litt for hardt i båndet, synes jeg. Endret 23. juni 2011 av Tirkes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå