Madison Skrevet 15. november 2003 #1 Del Skrevet 15. november 2003 ER ikke Vinga medlem på kg lenger?? ..er ikke helt oppdatert jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #2 Del Skrevet 15. november 2003 Vinga kom tilbake som Janna for en tid siden, men har nå blitt slettet som bruker, etter eget ønske. Vet ikke hvorfor jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 16. november 2003 #3 Del Skrevet 16. november 2003 Vinga er her fortsatt, men under et annet nick ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. november 2003 #4 Del Skrevet 16. november 2003 glad for det. D hadde vært trist om både Mae og Vinga skulle forsvinne. De er begge "diskusjonsforumet" for meg på hver sin måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 16. november 2003 #5 Del Skrevet 16. november 2003 mmm! Kos at hun er her enda! (Men vet ikke hvilket nick nei, men hun var jo markant her i "gamledager", godt der er noen gamle travere her liksom! :D Husker vel med nærmere bare Tusenfryd, Hege, Madison, Vinga, Kristian(71), Sexysadie og milla fra tidligere jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. november 2003 #6 Del Skrevet 16. november 2003 vi er da fremdeles noen som holder ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 16. november 2003 Vinga er kg ja, godt du er her et sted :D Og sandra dee, hvor er hun da?? anyone? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå