Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig, usmakelig spøk, mot utro i ett år med søsteren. Utro med søsteren er verst!!

Selvfølgelig. Men godt fortjent.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hun var ille, han var jævli mye verre.

Intensjonen hennes var i det minste god; å vinne billetter så de kunne ha en fin Valentines day. Intensjonen hans var å ødelegge familierelasjoner og ekteskapet?

Spøken var på trynet, men han hadde faktisk pult på søsteren hennes i ett år før dette! Mye, mye verre.

Endret av Blair
Skrevet

Denne var iallefall ikke fortjent! Alle disse blir jo litt tragikomiske, uff, stakar...!

AnonymBruker
Skrevet

Denne var iallefall ikke fortjent! Alle disse blir jo litt tragikomiske, uff, stakar...!

hihi den var morsom ;)

Jo, den var fortjent. Hun stolte ikke på han. Så hun fortjente å bli såret.

Skrevet

oh herre med søsteren. Dårlig spøk ja, men hun fortjente ikke det der.

Skrevet

hihi den var morsom ;)

Jo, den var fortjent. Hun stolte ikke på han. Så hun fortjente å bli såret.

Stolte ikke på han med en GRUNN.

Skrevet

Syns hun første drog en altfor drøy spøk! burde aboslutt ikke gått med på å lure mannen sin med noe sånt. Men det va fortsatt ikke fortjent at mannen har vært utro med SØSTEREN hennes et helt år fordi om!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Han fortjente det så innmari!

AnonymBruker
Skrevet

Syk manipulerende bitch uten omtanke for mannen sin. Jo, jeg kan med hånden på hjertet si at hun fortjente flere ganger igjen det hun gjorde mot han. Du glemmer at hun også ville gjøre narr av mannen sin på riksdekkende radio.

For å si det sånn: Han fortjente at hun lurte han etter å ha vært utro med hennes egen søster i et år!!! Han fortjente det så jævlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Funderer på hva dere ville ha foretrukket?

At partner hadde ringt å fortalt at h*n hadde vært utro på spøk eller om partner hadde fortalt at h*n var utro på virkelig med din egen søster/bror?

Selv hadde jeg virkelig foretrukket det første! Trur jeg hadde blitt litt sur i kanskje en time eller to før jeg hadde ledd av en slik spøk.

Skrevet

For å si det sånn: Han fortjente at hun lurte han etter å ha vært utro med hennes egen søster i et år!!! Han fortjente det så jævlig.

Ja, om hun hadde visst det i forkant, så kunne jeg vært tilbøyelig til å være enig med deg. Men så langt hun visste var han jo trofast og forholdet var bra. Og hun valgte å utsette han for noe sånt for noen konsertbilletter?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, om hun hadde visst det i forkant, så kunne jeg vært tilbøyelig til å være enig med deg. Men så langt hun visste var han jo trofast og forholdet var bra. Og hun valgte å utsette han for noe sånt for noen konsertbilletter?

Han var utro med hennes egen søster. Det kalles karma, og carma is a bitch!

AnonymBruker
Skrevet

Funderer på hva dere ville ha foretrukket?

At partner hadde ringt å fortalt at h*n hadde vært utro på spøk eller om partner hadde fortalt at h*n var utro på virkelig med din egen søster/bror?

Her var det snakk om at sønnen ikke var hans. Sånt spøker man ikke med under noen omstendighet.

• Liker 1
Skrevet

Han var utro med hennes egen søster. Det kalles karma, og carma is a bitch!

Da var det vel karma som beit henne i rumpa også da, som faktisk hadde det i seg å være så ondskapsfull mot noen hun angivelig elsket.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...