Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk ikke heelt som planlagt..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gaaaaamel... men god ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Gaaaaamel... men god ;-)

Okey, jeg hørte den først nå. Men den er allikevel både tragisk og åh, så morsomt! :D

AnonymBruker
Skrevet

Woow, er dette ekte? Vet man hvordan det endte?

AnonymBruker
Skrevet

Hun fortjente det! Synes det bare var til pass for henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig, så utrolig ondskapsfullt. Ingen billetter er verdt noe sånt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig, så utrolig ondskapsfullt. Ingen billetter er verdt noe sånt.

Om du synes at hun forjente at han knulla søstra hennes og ikke bare for forholdet, men også for hennes familie så er du faen meg åndsvak. Idiot.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du synes at hun forjente at han knulla søstra hennes og ikke bare for forholdet, men også for hennes familie så er du faen meg åndsvak. Idiot.

La meg gjette? Du er kvinne, ikke sant? Da vet du ikke hvordan det føles å få høre at du ikke er far til ditt eget barn! Så jo, dette fortjente hun. Håper hun ikke er kommet over det ennå!

AnonymBruker
Skrevet

La meg gjette? Du er kvinne, ikke sant? Da vet du ikke hvordan det føles å få høre at du ikke er far til ditt eget barn! Så jo, dette fortjente hun. Håper hun ikke er kommet over det ennå!

Men når det faktisk var en SPØK så fortjener hun ikke at han har drevet og knullet rundt i et år, og iallfall ikke med SØSTEREN. Det virker som om det er DU som ikke har kommet over noe ennå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men når det faktisk var en SPØK så fortjener hun ikke at han har drevet og knullet rundt i et år, og iallfall ikke med SØSTEREN. Det virker som om det er DU som ikke har kommet over noe ennå.

Når hun sa det så hørtes hun oppriktig ut. Hele poenget hennes var jo å manipulere han. Men det slo tilbake på henne. Hun er en utro, manipulerende bitch, så synes du det ikke er ok at han tar igjen?

Ja, jeg har det bare strålende jeg. Forutenom at jeg ikke tåler manipulerende bitcher.

• Liker 1
Skrevet

Enig jeg også. Man spøker virkelig ikke med noe sånt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig jeg også. Man spøker virkelig ikke med noe sånt!

Jeg mener også at man ikke skal spøke med sånt. Det var særdeles usmakelig og hun fortjente en smekk på lanken. Men hun fortjente vel ikke at hun først mistet mannen sin, og deretter familie fordi han var utro med søsteren. Herregud da..

AnonymBruker
Skrevet

Når hun sa det så hørtes hun oppriktig ut. Hele poenget hennes var jo å manipulere han. Men det slo tilbake på henne. Hun er en utro, manipulerende bitch, så synes du det ikke er ok at han tar igjen?

Ja, jeg har det bare strålende jeg. Forutenom at jeg ikke tåler manipulerende bitcher.

Men hun VAR jo ikke utro!!!! Det var en elendig spøk, og helt tragisk. Men hun fortjente ikke det der

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener også at man ikke skal spøke med sånt. Det var særdeles usmakelig og hun fortjente en smekk på lanken. Men hun fortjente vel ikke at hun først mistet mannen sin, og deretter familie fordi han var utro med søsteren. Herregud da..

Syk manipulerende bitch uten omtanke for mannen sin. Jo, jeg kan med hånden på hjertet si at hun fortjente flere ganger igjen det hun gjorde mot han. Du glemmer at hun også ville gjøre narr av mannen sin på riksdekkende radio.

Skrevet

Nei da. Hun fortjente jo ikke at han bedro henne med søsteren bak hennes rygg over lang tid. Men for å være ærlig, hadde jeg vært mannen (og ikke hadde vært utro) og fikk en slik spøk slengt i trynet, ja da skulle det nok litt tid til før jeg hadde syntes det var en god idé å fortsette forholdet med noen som ville meg så vondt kun for en spøk.

• Liker 3
Skrevet

Ei skikkelig drittkjerring og et drittprogram..

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Haha, fantastisk. Snakk om idioti på alle nivåer.

Idioti nummer en: han er utro med søstra hennes.

Idioti nummer to: hun kødder faktisk om noe sånt.

Ville vært forbannet dritlenge om Madammen hadde køddet om noe sånt når den tid kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Syk manipulerende bitch uten omtanke for mannen sin. Jo, jeg kan med hånden på hjertet si at hun fortjente flere ganger igjen det hun gjorde mot han. Du glemmer at hun også ville gjøre narr av mannen sin på riksdekkende radio.

Dårlig, usmakelig spøk, mot utro i ett år med søsteren. Utro med søsteren er verst!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når man blir med på en så ondskapsfull og smakløs "spøk" så må man nesten forvente at forholdet kan ta slutt. Da er det nesten det samme hvordan det skjer. Det er vel bedre at hun får vite sannheten, for som hun sier selv så bør man kunne fortelle hverandre sannheten i et forhold. :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...