Pingting Skrevet 18. november 2011 Forfatter #362 Skrevet 18. november 2011 Tja, uansett hvor angstete jeg føler meg så feiler jeg ihvertfall ikke så kraftig som disse menneskene? Bentoboksene kan forresten vaskes i maskin, ja! Kan brukes i mikroen også
Rumle Skrevet 18. november 2011 #363 Skrevet 18. november 2011 Genialt! Tror jeg må kjøpe meg en slik
Gjest Tekola Skrevet 26. november 2011 #367 Skrevet 26. november 2011 Nå har jeg pløyd meg igjennom hele denne nye dagboka, så jeg får vel slenge inn en hilsen også? (Før jeg stikker på butikken for å kjøpe noe digg, for du har jo så mye spennende mat! ) Selv studerer jeg religionsvitenskap, men på NTNU tilhører vi samme instituttet som arkeologi, så det er spennende å lese om hva du får (eller ikke får) brukt utdannelsen din til! Håper du får en super helg!
Pingting Skrevet 27. november 2011 Forfatter #368 Skrevet 27. november 2011 (endret) Å herreguuuud, jeg vil dø. Julebord i går. Fylleangst, tømmermenn, kvalme og selvmedlidenhet i dag. (hva er greia med at jeg bare skriver i denne boka dagen derpå? ) Det var hyggelig, da. Pinnekjøtt og tullprat. Også måtte jeg bare presisere for J-man etter at vi la oss at "jegh har litth lyscht til å gifhte megh, jeg". Jaha, har jeg blitt en sånn? Når skjedde det? Vi har forsåvidt snakka littegrann og veldig løst og litt indirekte om sånt. Men det er visst lettere å være direkte når man har ørten i promille. Hei Rosepiken, så stas med besøk i boka mi! Religionsvitenskap er kult, hvor langt i studiene er du? Endret 27. november 2011 av Pingting
Frigg Skrevet 27. november 2011 #369 Skrevet 27. november 2011 Et ganske så søtt og morsomt innlegg fra en fyllesyk , skjønn Pingting
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2011 #370 Skrevet 27. november 2011 Håper at huffetilstanden gir seg ettersom søndagen skrider frem og at min lille søte PingPing-venn får det bedre og bedre på alle vis. Kanskje får du giftet deg også omsider, hehe...
Pingting Skrevet 29. november 2011 Forfatter #372 Skrevet 29. november 2011 Jeg har sovet hele TO timer i natt! prøvde desperat å blippe bankkortet mitt da jeg skulle på t-banen. Og ble dritsur fordi refleksen min (!) ikke ville åpne døra på jobb. Nevnte jeg at det jeg jobber med nå er å legge inn og dobbeltsjekke data i en database? Kan jo bli en festlig dag på jobb. Håper det vanker litt mer produktivitet på dere andre
Gjest Tirkes Skrevet 29. november 2011 #373 Skrevet 29. november 2011 (endret) Ehehehe... Jeg har adgangskort på jobben. Sånn sveipe-kort. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har stått hjemme foran inngangsdøra og sveipet kortet mitt frenetisk foran ringeklokka mi og lurt på hvorfor døra ikke sier *klikk*... Så refleks-sveiping på jobb er ikke så ille. ..jeg har ikke hatt søvnmangel å skylde på, engang. Endret 29. november 2011 av Tirkes
Gjest Gaby Skrevet 29. november 2011 #375 Skrevet 29. november 2011 Ping står nok fortsatt utenfor døra og banner
Gjest Gaby Skrevet 29. november 2011 #378 Skrevet 29. november 2011 Han er opptatt med å planlegge frieriet
Gjest Katee Skrevet 29. november 2011 #379 Skrevet 29. november 2011 Håper han gir henne en whisky som hun kan varme seg på ihvertfall
J-Man Skrevet 29. november 2011 #380 Skrevet 29. november 2011 J-man! Slipp henne inn da Pingting klarte å låse seg inn i leiligheten på egenhånd da hun kom hjem i dag. Hun var forøvrig overraskende opplagt. Ellers er denne karen i disse dager litt for sjuk og fulltidsarbeidende til å ha overskudd til frierplaner. Nemlig. Men jeg fikk gitt den unge damen en 14 år gammel Oban før jeg pakka henne under dyna - helt uten anmodninger fra Kvinneguiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå