Rumle Skrevet 18. november 2011 #361 Del Skrevet 18. november 2011 Hjelper det på fylleangst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. november 2011 Forfatter #362 Del Skrevet 18. november 2011 Tja, uansett hvor angstete jeg føler meg så feiler jeg ihvertfall ikke så kraftig som disse menneskene? Bentoboksene kan forresten vaskes i maskin, ja! Kan brukes i mikroen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2011 #363 Del Skrevet 18. november 2011 Genialt! Tror jeg må kjøpe meg en slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. november 2011 #364 Del Skrevet 18. november 2011 Har du funnet på noe tull da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. november 2011 #365 Del Skrevet 20. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. november 2011 #366 Del Skrevet 21. november 2011 Ha en fin uke, Pingting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. november 2011 #367 Del Skrevet 26. november 2011 Nå har jeg pløyd meg igjennom hele denne nye dagboka, så jeg får vel slenge inn en hilsen også? (Før jeg stikker på butikken for å kjøpe noe digg, for du har jo så mye spennende mat! ) Selv studerer jeg religionsvitenskap, men på NTNU tilhører vi samme instituttet som arkeologi, så det er spennende å lese om hva du får (eller ikke får) brukt utdannelsen din til! Håper du får en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. november 2011 Forfatter #368 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Å herreguuuud, jeg vil dø. Julebord i går. Fylleangst, tømmermenn, kvalme og selvmedlidenhet i dag. (hva er greia med at jeg bare skriver i denne boka dagen derpå? ) Det var hyggelig, da. Pinnekjøtt og tullprat. Også måtte jeg bare presisere for J-man etter at vi la oss at "jegh har litth lyscht til å gifhte megh, jeg". Jaha, har jeg blitt en sånn? Når skjedde det? Vi har forsåvidt snakka littegrann og veldig løst og litt indirekte om sånt. Men det er visst lettere å være direkte når man har ørten i promille. Hei Rosepiken, så stas med besøk i boka mi! Religionsvitenskap er kult, hvor langt i studiene er du? Endret 27. november 2011 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. november 2011 #369 Del Skrevet 27. november 2011 Et ganske så søtt og morsomt innlegg fra en fyllesyk , skjønn Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2011 #370 Del Skrevet 27. november 2011 Håper at huffetilstanden gir seg ettersom søndagen skrider frem og at min lille søte PingPing-venn får det bedre og bedre på alle vis. Kanskje får du giftet deg også omsider, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. november 2011 #371 Del Skrevet 27. november 2011 Du er så søt du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. november 2011 Forfatter #372 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg har sovet hele TO timer i natt! prøvde desperat å blippe bankkortet mitt da jeg skulle på t-banen. Og ble dritsur fordi refleksen min (!) ikke ville åpne døra på jobb. Nevnte jeg at det jeg jobber med nå er å legge inn og dobbeltsjekke data i en database? Kan jo bli en festlig dag på jobb. Håper det vanker litt mer produktivitet på dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 29. november 2011 #373 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Ehehehe... Jeg har adgangskort på jobben. Sånn sveipe-kort. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har stått hjemme foran inngangsdøra og sveipet kortet mitt frenetisk foran ringeklokka mi og lurt på hvorfor døra ikke sier *klikk*... Så refleks-sveiping på jobb er ikke så ille. ..jeg har ikke hatt søvnmangel å skylde på, engang. Endret 29. november 2011 av Tirkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. november 2011 #374 Del Skrevet 29. november 2011 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 29. november 2011 #375 Del Skrevet 29. november 2011 Ping står nok fortsatt utenfor døra og banner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. november 2011 #376 Del Skrevet 29. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. november 2011 #377 Del Skrevet 29. november 2011 J-man! Slipp henne inn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 29. november 2011 #378 Del Skrevet 29. november 2011 Han er opptatt med å planlegge frieriet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. november 2011 #379 Del Skrevet 29. november 2011 Håper han gir henne en whisky som hun kan varme seg på ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J-Man Skrevet 29. november 2011 #380 Del Skrevet 29. november 2011 J-man! Slipp henne inn da Pingting klarte å låse seg inn i leiligheten på egenhånd da hun kom hjem i dag. Hun var forøvrig overraskende opplagt. Ellers er denne karen i disse dager litt for sjuk og fulltidsarbeidende til å ha overskudd til frierplaner. Nemlig. Men jeg fikk gitt den unge damen en 14 år gammel Oban før jeg pakka henne under dyna - helt uten anmodninger fra Kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå