Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått dato for oppkjøring! :haar:

Kommer ikke til å fortelle den her, tror det er litt for mange jeg kjenne rsom vet hvem jeg er. Orker ikke at folk kommer og maser og spør om hvordan det gikk hvis jeg stryker. Men jeg kan fortelle at det er et sted mellom to uker og fem mnd til. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh lykke til uansett hvilken dag det blir da!!!!!!!!!!!

Før vi vet ordet av det så ... :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holdt også dato for oppkjøring hemmelig for omverdenen da jeg skulle kjøre opp. Var helt sikker på å stryke, så ville slippe å måtte si det til alle. Jeg sto på første forsøk, men føler egentlig at jeg har lært meg å kjøre etter at jeg fikk lappen. Føler meg i hvert fall tryggere nå...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt også dato for oppkjøring hemmelig for omverdenen da jeg skulle kjøre opp. Var helt sikker på å stryke, så ville slippe å måtte si det til alle. Jeg sto på første forsøk, men føler egentlig at jeg har lært meg å kjøre etter at jeg fikk lappen. Føler meg i hvert fall tryggere nå...

Lykke til!

Ja, sånn er det mange som har det. Litt betryggende å høre egentlig. Noen sa det så fint som at det du skal vise på en oppkjøring er jo ikke at du kan kjøre perfekt, men at du er flink og trygg nok til å fortsette øvelseskjøringen alene. :)

Jeg kjenner jeg er litt for streng mot meg selv, i grunn. Blir utrolig irritert og nærmest lei meg når jeg gjør feil, og lar det gå og gnage på meg i lange tider. Kvinnfolk. :rolleyes:

Å! Nå blir steder mellom Østfold og Oslo utrygge!! :opplyser:

Skal øvelseskjøre nordover i påska! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter seg vel at det er først når man har fått lappen at man lærer seg å kjøre. God helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn er det mange som har det. Litt betryggende å høre egentlig. Noen sa det så fint som at det du skal vise på en oppkjøring er jo ikke at du kan kjøre perfekt, men at du er flink og trygg nok til å fortsette øvelseskjøringen alene. :)

Jeg kjenner jeg er litt for streng mot meg selv, i grunn. Blir utrolig irritert og nærmest lei meg når jeg gjør feil, og lar det gå og gnage på meg i lange tider. Kvinnfolk. :rolleyes:

:redd:

Neida! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra hvilken dag og når på døgnet, så kan vi kappkjøre litt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

(må si at de ingrediensene i bakgrunnen ikke lover godt for de små, negatives skjebne)

Takk, din lille påskehare! :hjerte:

Sitter på kontoret og prøver å kvinne meg opp til å jobbe de siste 45 min før J-man henter meg og vi drar på påskeferie. Hytta til svigers. Inkluderer også svigers. Blir nok stas :)

God påske små og store, rare og normale, qvinder og gentlemænd, travle og ferierende, sure og blide. (dekket det alt?)

easter-rabbits-my-butt-hurts-what-no-ears1.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Håper du får en riktig fin påske på hytten! Høres koselig ut :) Er det på fjellet eller ved sjøen, eller eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellet! Beste jeg vet :happy:

Det er en litt primitiv hytte, uten innlagt vann. Gjestehytta som vi sover i har heller ikke strøm. Så vi fyrer i ovnen før vi legger oss, og sovner til lyden av sprakende bål. Jeg tror det er noe av det fineste i verden. På morgenen våkner jeg stort sett av at J-man legger i ovnen på nyttig, før han pusler rundt og lager kaffe som vi drikker før vi står opp. Ellers går det mye i god mat, turer i nabolaget og påskekrim. Akkurat nå leser jeg tegneserier ved hjelp av stearinlys. Fine verden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...