Gå til innhold

Multi-gyn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg har bakteriell vaginose. Iallefall skader det ikke å rette opp ph-balansen. Funnet noe på nettet som heter Multi-gyn. Ser man får kjøpt det reseptfritt på apoteket og det skal visstvok forhindre og behandle bakteriell vaginose. Noen som har prøvd dette og vet hvordan det virker, eller hvordan man bruker det og hvor lenge man må bruke det?

Blir man annerledes i skjeden de dagene man bruker det? For eks om det er tabletter man setter i om natta så smuldrer det opp å kommer ut igjen på morgenen. Dette gjør ikke noe, men vil jeg kunne ha sex de dagene jeg bruker denne multi-gyn uten at han vil se jeg bruker noe for behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men shit, det var dyrt. 185 kroner! Vil gjerne høre om det virker før jeg bruker mye penger på det, så noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noe uten resept hjelper... For meg hjalp det med dalacin vaginale piller som jeg fikk hos gynoen. Men en bivirkning jeg fikk var sopp :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestekvinne

Tror jeg har bakteriell vaginose. Iallefall skader det ikke å rette opp ph-balansen. Funnet noe på nettet som heter Multi-gyn. Ser man får kjøpt det reseptfritt på apoteket og det skal visstvok forhindre og behandle bakteriell vaginose. Noen som har prøvd dette og vet hvordan det virker, eller hvordan man bruker det og hvor lenge man må bruke det?

Blir man annerledes i skjeden de dagene man bruker det? For eks om det er tabletter man setter i om natta så smuldrer det opp å kommer ut igjen på morgenen. Dette gjør ikke noe, men vil jeg kunne ha sex de dagene jeg bruker denne multi-gyn uten at han vil se jeg bruker noe for behandling?

Jeg ble anbefalt Multi-gyn i tillegg til antibiotika av gynekologen. Det hjalp en god del, spesielt på lukt, så jeg bruker det fortsatt forebyggende. Du kan enten smøre det på "utvendig", eller "innvendig" ved hjelp av et "rør" som følger med i pakningen. Det er litt klissete, så det kan vel merkes ved sex, men jeg er ikke i forhold, så har ikke egen erfaring for dette. NB! Produktet skal ha få eller ingen bivirkninger, men skal ikke brukes rett etter samleie hvis en ønsker å bli gravid, da det reduserer "svømmedyktigheten" :-)

Jeg synes det er mye enklere å bruke enn kapsler som skal "komme ut" igjen i løpet av natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...