Gå til innhold

Lanoungen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye lettere å misbruke bilder med en naken unge på.

Kjøp en burka og tving barnet ditt til å bruke den, dag som natt, til en hver tid, frem til barnet blir 18. Så er du trygg på at ingen naken hud vises på barnet og ingen vil kunne ta bilder som kan misbrukes av pedofile.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig? Hva er greia med å "misforstå" med vilje? Nei, dette gidder jeg ikke, altså. Usaklige diskusjoner er jeg ikke interessert i.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig? Hva er greia med å "misforstå" med vilje? Nei, dette gidder jeg ikke, altså. Usaklige diskusjoner er jeg ikke interessert i.

Du er den eneste som missforstår her. Du vil aldri kunne sikre deg mot at en eller annen forskrudd sjel skal utnytte bilder av barnet ditt på nett. Med mindre du aldri tar bilder og legger ut på nett i tillegg til å se til at barnet ditt aldri viser naken hud (burka!). Ellers må du bare akseptere at faren for at noen skulle kunne misbruke bilder av barnet ditt alltid vil finnes der. Vare seg barnet er påkledd eller ei.

Skrevet

Du er den eneste som missforstår her. Du vil aldri kunne sikre deg mot at en eller annen forskrudd sjel skal utnytte bilder av barnet ditt på nett. Med mindre du aldri tar bilder og legger ut på nett i tillegg til å se til at barnet ditt aldri viser naken hud (burka!). Ellers må du bare akseptere at faren for at noen skulle kunne misbruke bilder av barnet ditt alltid vil finnes der. Vare seg barnet er påkledd eller ei.

Så du ville lagt ut masse nakenbilder av deg selv på nettet? For det kan jo hende at noen sniker til seg bilder av deg når du dusjer på treningssenter. Så da kan du jo like gjerne kjøre på. :sarkasme:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...