Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Supersnupp

Anbefalte innlegg

Hilsen en som trenger nye hverdagmiddagsforslag! icon_smile.gif

Ofte er det bare nytt tilbehør som gjør susen.....icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag vet jeg ikke men i går hadde vi:

Spekeskinke

Eggerøre

Salat laget av selleri, cherrytomater, champingon, gul paprika, fetaost, marinerte oliven og ruccula.

På lørdag spiste vi samme salaten, men hadde grillet kylling i den, og potetsalat og tsatziki ved siden av.

Deilig mat på varme dager!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikväll ska vi äta potatis- och löksoppa. Det är gott och det är framförallt snabbt och lättlagat! Det är också billigt.

Receptet finner du på http://svt.se/mat/ För att det ska vara enkelt att hitta till receptet: Klicka på recept sedan klickar du på soppor och vips ser du Potatis- och löksoppa som du slutligen klickar på!

På veckorna försöker jag att hitta enkla måltider som går snabbt att göra, då vi är på skola/jobb och har kvällsaktiviteter. Har man tur får man också lite tid över till att träffa vänner. På helgerna, då jag har gott om tid, står jag gärna i köket och lagar mat som tar lite längre tid att göra. Då blir det festligare mat! Även om festlig mat inte alls behöver vara krånglig eller svår...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donborwen: Det svenske programmet "Mat" er helt genialt, ikke sant? Vi ser alltid på det, og vi har prøvd mange av oppskriftene derfra. Masse god mat, nam...

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, Amarone, Mat är ett bra program! icon_smile.gif Jag brukar också pröva att laga det Tina gör! Recepten är relativt enkla (ok, inte alla), så att man vågar prova !

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det potetsalat, spekemat og røkelaks sammen med en grønnsalat med masse tomater og fetaost i. Dette skal nytes på balkongen i det vakre sommerværet vi har i Oslo, sammen med kjæresten min.

Til dessert: hjemmelaget iskaffe og hverandre12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

Vi har haft fiskbullar i currysås med potatis och rårivna morötter. Slurp!!

På lördag skall vi ha fiskpudding med vit sås och potatis, ärter och morötter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist løksuppe for meg selv i dag, for det er så lett å lage bare en porsjon av, men tenkte å lage pizza til kjæresten min i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvordan lager man gratinert fikepudding Christine?

Er det bare ost smeltet over puddingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Her i Kongsberg hvor jeg sitter regner det i dag, det er skikkelig surt ute. Så i dag skal jeg lage grønnsaksuppe etter oppskrift fra "Mat" som sendes på NRK2, og bake ett italiensk brytebrød med valnøtter og urter.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hjemmelagede kjøttkaker her!

Mormors gamle oppskrift!

Med poteter og kålstuing til!

Nam!

Ikke pålogget Indira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Janna

Deilig, tykk hjemmelaget spinatsuppe med biter av hardkokte egg svømmende midt i icon_biggrin.gif

Og jeg lager det helt selv icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag (kveld?!) skal samboeren min lage middag til meg, god hjemmelaget fiskegrateng icon_smile.gif

Nam Nam..

*sikler* icon_smile.gificon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag hadde vi pæreskinke, potetsalat og en slags makaronisalat (kokt makaroni, tomatpure, buljong og litt melk). Deilig... Men blir fryktelig tørst av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går: gryte med hvitebønner, grovrevne gulrøtter, auberginestuing (ferdig på glass) hvitløk og curry pasta kokt med kokos krem, og litt soyasaus. Med tynne paprika strimler og tomatskiver og grovt brød, med olivenolje på, til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...