Gjest Jenny Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei! Jeg er veldig stressa og redd, nemlig fordi jeg ikke får mensen. Har ikke hatt mensen på 16 uker ca, og jeg ser ikke noe forskjell på magen min, og jeg er ei slank person! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Ta en graviditetstest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Trener du mye, spiser lite, stresser mye i hverdagen? Har det skjedd noe dramatisk i det siste? Har du hatt sex? Ellers så er det lurt å dra til legen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny Skrevet 23. juni 2011 #4 Del Skrevet 23. juni 2011 Trener 4 ganger i uken, spiser og stresser ikke veldig.. Hadde en kjæreste i 2 år, men ble slutt i januar og det har gått veeldig inn på meg og gjør enda, måtte dra til psykolog osv som jeg også gjør enda! Hadde sex i mars, men har hatt mensen 2 ganger etter det, til vanlig antall dager mellom hver menstrasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 23. juni 2011 #5 Del Skrevet 23. juni 2011 Ja synes du burde dra til legen, hadde ei venninne for lenge siden som ikke fikk mensen, det kunne nesten gå et år før neste mensen. Hun dro til legen og det viste seg at hun hadde veldig hormonubalanse og måtte ta medisin for å regulere det. Å gå til legen er viktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny Skrevet 23. juni 2011 #6 Del Skrevet 23. juni 2011 Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå