Gå til innhold

The Voice


avenue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der ser man hva som skjer når folket bestemmer - Monika gikk ut.

Endelig!! :bolledeig:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlegen "seier" til Martin!!!! :hoppe:

Yes!!! :hoppe:

Overlegen stemme, utstråling. Han har hele pakka.

Med den stemmen så kan han nå veldig langt også utenfor The Voice. Se bare på andre artister med lignende stemmer og stil så er de ganske bunnsolide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!!! :hoppe:

Overlegen stemme, utstråling. Han har hele pakka.

Med den stemmen så kan han nå veldig langt også utenfor The Voice. Se bare på andre artister med lignende stemmer og stil så er de ganske bunnsolide

Helt enig! For første gang i en sangkonkurranse gleder jeg meg til å høre mer fra en av deltakerne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall ferdig med å se the voice etter i kveld. Folk klarer ikke se talent selv om det blir trykt opp i trynet på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ihvertfall ferdig med å se the voice etter i kveld. Folk klarer ikke se talent selv om det blir trykt opp i trynet på dem.

Hvilken deltaker sikter du til?

Jeg er for øvrig enig i alle de som gikk videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken deltaker sikter du til?

Jeg er for øvrig enig i alle de som gikk videre :)

Jeg sikter til Monika. Forstår at hun ikke er så populær her inne men jeg har aldri lagt spesielt merke til noen deltager i slike program før hun kom inn i bildet. Hvis man ser bort fra førsteintrykket der hun så ut som en oversminka pyntedukke, så er det eleganse, stemme, talent og udmykhet i en og samme pakke og det er sjelden man ser.

Martin er veldig flink han og men den "særegne" stemmen alle prater om har jeg da vitterlig hørt flere har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monika er ikke alene i verden om sin stemme heller. Hør litt på Julia Stone, så finner du Monikas "inspirasjon".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monika er ikke alene i verden om sin stemme heller. Hør litt på Julia Stone, så finner du Monikas "inspirasjon".

Nei, det er jeg fullt klar over, jeg har hørt hennes type stemme tidligere også men ikke så ofte som jeg har hørt Martin sin. Men jeg ser på hele pakka. Jeg har en liten forkjærlighet for mennesker med hennes væremåte. (slik jeg har oppfattet henne på tv altså) Stemmen var et stort pluss.

Julia Stone er jeg kjent med og ja jeg har hørt likheten. Slike stemmer liker jeg og Julia Stone går jo også under kategorien elegant i mine øyne. Slike artister liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Stone er fantastisk! Men jeg syns Monika drar det litt for langt, når hun mister all engelskuttale blir det for sprøtt for meg :ler:

La dere forresten merke til at Hanne sine prosenter var avgjørende for hvem som gikk videre av hennes to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Monika har en fantastisk stemme, den er særegen og hun fremfører også veldig spesielt, men synes det er fint å høre på og både Monika og Martin har vunnet begge to, de kommer til å få en karriere etter dette programmet uansett, de skal jo samarbeid med Magne.

Monika har ikke en typisk popmainstream-stemme akkurat, og det er kanskje derfor den ikke har slått an blant "folket"...?

Men synes allikevel det var riktig at Martin gikk videre i dag. Fikk gåsehud av fremførelsen hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte ikke helt med, satt med øynene rettet på pc'en, hørte en kvinne begynne å synge og kikket på tv'en, det var Omar...

Martin var flink ja :)

Hehe, samme her.. Tv´n sto på mens jeg lagde mat, og da hørte jeg også ei dame som begynte å synge. Etter "han" hadde sunget litt gløttet jeg bort på skjermen og så til min store forskrekkelse at det faktisk var en MANN(eller gutt da kanskje..) som sang! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monika har vært min favoritt hele veien, men idag skapte Martin magi. Gåsehud all over, fantastisk opptreden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Stone er fantastisk! Men jeg syns Monika drar det litt for langt, når hun mister all engelskuttale blir det for sprøtt for meg :ler:

La dere forresten merke til at Hanne sine prosenter var avgjørende for hvem som gikk videre av hennes to?

Jepp... Skjønner ikke hva Hege gjør i finalen, hun er fæl, men Hanne har jo lagt sin elsk på henne siden dag en og ville vel gjøre alt for at Hun skulle komme til finalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i det hele tatt noen her som synes Monica er flink?

Jeg får lyst til å gråte hver gang jeg hører henne synge - fordi det er så grufullt.

Helt gruuuusomt er det. Synger nydelige sanger som "Blowin' In The Wind" og ødelegger de totalt. Så glad folket endelig fikk talt og fikk henne ut. Synd Shaun måtte ut til fordel for henne. Jeg elsker stemmer med tæl, som skiller seg ut - Rie Sinclair er en favoritt, men good riddance.

Likte Silje (de skal tross alt kåre Norges beste stemme, hun var den beste STEMMEN blant de siste 12). Det heter THE VOICE. STEMMEN. Norges beste stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jasså så grunnen til at han Per Anders eller hva han heter, går videre er at hele Gjøvik sitter å bruker månedslønna si på å stemme? Herregud jeg gidder ikke se på hvis det er sånn, trodde kanskje folk stemte på de som hadde best STEMME jeg... Han har jo ingenting der å gjøre; enn alle de andre som er sykt mye flinkere, som har gått ut...

Nei dette gidder jeg ikke se på. Synes ikke han fortjener en finaleplass for å si det sånn. Ingen av de som er igjen gjør egentlig det. Latterlig konsept. Sur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...