Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun Hege er flink, men Norges Beste stemme? Dont think so.

Enig. Og hun valgte en kjedelig låt.

Skrevet

Synes det er kjedelig i dag jeg... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Inge Andreas (ellernoe) er jo prikk lik Magnus Karlsen! :O

AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig ja, enig.

Har egentlig ikke syntes the voice har vært så veldig gøy. Har bare fulgt med innimellom.

Skrevet

Kjedelig ja, enig.

Har egentlig ikke syntes the voice har vært så veldig gøy. Har bare fulgt med innimellom.

Jeg og egentlig. Eller, det pleier å stå på, men jeg sitter mest på KG og fjaser mens det går...

AnonymBruker
Skrevet

Hans Petter er ganske flink!!

Ikke sceneskrekk hvertfall :)

• Liker 1
Skrevet

Fy søren, jeg hadde betalt gode penger for at Monika skulle slutte å synge denne sangen. Kudos for å ikke være kjedelig, men ørene mine blør av denne kråka.

• Liker 4
Skrevet

Jeg kanalhoppet forbi og fy faen, hun der monika drepte en særdeles nydelig sang. Helsiken heller, hvordan kan hun ha kommet så langt om det er sånn hun har holdt på?

• Liker 2
Skrevet

Jeg kanalhoppet forbi og fy faen, hun der monika drepte en særdeles nydelig sang. Helsiken heller, hvordan kan hun ha kommet så langt om det er sånn hun har holdt på?

Jeg tror adjektivet 'særegen' har fått henne ganske langt, samt en veldig stor hype. Sist jeg sjekket var hun favoritt. Jeg syntes hun var fæl allerede fra audition, med forvrengt engelsk og veldig anstrengt typete stemme.

• Liker 1
Skrevet

Hvis noen lurer på hvor svaret er, kan Monika opplyse om at det er blohææn in the wind.

Jeg liker også Martin. Hans Petter får noen plusspoeng for engasjement og stil.

Skrevet

Likte også Martin.

Skrevet

Martin gir meg gåsehud hver eneste gang han synger. Ingen av dem andre får til det. Elsker stemmen hans, tenk å ligge i badekaret med masse tente lys, og hans plate i spilleren.. Da snakker vi velvære :)

Skrevet

Heia Shaun, sier jeg bare! Marry me please!

Skrevet

Heller Shaun enn Monica i alle fall! Og hurra for Martin :D

Skrevet

What? :S Gåsj......

Skrevet

Big mistake, Magne! Ingen er som Shaun!

Skrevet

Digger stemmen til Elisabeth, men fy søren hun trenger å trene på uttalen.

Hun svelger jo alle ordene og det er jo vanskelig å tyde hva det er hun synger

• Liker 1
Skrevet

Visste at Magne kom til å velge Monika uansett, hun er yndlingen hans, forstå det den som kan... Synes hun er så "særegen" at det ikke blir pent lenger. Jeg hadde aldri orket en hel CD, langt mindre en konsert med gaulinga og hakkinga hennes. Shaun derimot, behagelig å høre på, fikk gåsehud da han sang "Side" i duellen.

• Liker 1
Skrevet

Alle dommerne valgte feil, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...