Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan påvirker vekt sangstemmen?

Mange store damer er jo kjent for å ha store, sterke stemmer. Adele og Aretha Franklin for eksempel.:)

AnonymBruker
Skrevet

Mange store damer er jo kjent for å ha store, sterke stemmer. Adele og Aretha Franklin for eksempel.:)

Men tror du stemmen hadde blitt annerledes om de slanket seg?

Skrevet

Liker Martin best hittil ikveld. Omar var også flink.

Skrevet

Marius og Leif Anders <3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på. Grei nok underholdning - men jeg syns programlederen er veldig ukarismatisk. Tydelig at dette ikke er riktig programkonsept for han. Jeg syns han var ille under de innledende rundene også, men live ble det om mulig enda verre.

Min favoritt til nå er Martin.

Jeg lurer imidlertid litt på hvor mye de bestemmer av sangvalget selv... Antakelig er det lurt å velge sanger som folk kjenner og har et forhold til.

Skrevet

Han Martin som sang nå var jo helt fantastisk! En av Nine Inch Nails vakreste sanger, også.

Nydelig sang. Jeg har alltid trodd at det var Johnny Cash sin, så nå lærte jeg noe nytt. Skulle bare ønske at han Martin klemte litt mer i på slutten av sangen.

Skrevet

Liker Martin best hittil ikveld. Omar var også flink.

Og Shaun!!

Gjest Sobril
Skrevet

Likte Martin godt. Må innrømme at Shaun var en skuffelse for mine ører i kveld.

AnonymBruker
Skrevet

Wtf? OMAR??

Skrevet

Synes Shaun er helt fantastisk flink! :)

Skrevet

Kan ikke skjønne at Marius gikk UT :kjefte::tristbla:

• Liker 1
Skrevet

Vet dere om sendingen ligger på nett noe sted? Gratis.

Fikk ikke sett på fredag.

AnonymBruker
Skrevet

jeg syns josef sitt lag er latterlig dårlig. og av de dårlige valgte han de aller dårligste til å gå videre. LOL

• Liker 1
Skrevet

jeg syns josef sitt lag er latterlig dårlig. og av de dårlige valgte han de aller dårligste til å gå videre. LOL

Veldig enig. Har aldri skjønt hvorfor han er dommer eller hva han egentlig har å bidra med utenom at han kan være underholdende.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble litt skuffet over at noen valgte Rolling in the deep. Det er fjorårets mest oppbrukte sang i engelske/amerikanske musikkonkurranser. X-factor, Idol, The Voice, you name it. Det er faktisk en mye brukt spøk på engelskspråklige forum, 'Surprise, fat lady sings Adele!'

AnonymBruker
Skrevet

Vet dere om sendingen ligger på nett noe sted? Gratis.

Fikk ikke sett på fredag.

Ligger vel på tv2 sumo, men der må man betale.

Skrevet

Veldig enig. Har aldri skjønt hvorfor han er dommer eller hva han egentlig har å bidra med utenom at han kan være underholdende.

Men tenk så smart å velge hans lag i forhold til finalesjansen da! Det kommer bare en finalist fra hvert lag og på laget til Yosef bør det jo være litt "lettere" å skille seg ut enn på superlaget til Magne for eksempel...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser dere på i dag?

AnonymBruker
Skrevet

Hun Hege er flink, men Norges Beste stemme? Dont think so.

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke Inge Andreas var så bra. Tøft å stille med egen sang. Men falt ikke i smak hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...