Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller ligner han Martin (han som sang "It Takes A Fool To Remain Sain") Noe så innmari på Ryan Gosling i enkelte tilfeller??? :rodmer:

Skrevet

Er det bare meg eller ligner han Martin (han som sang "It Takes A Fool To Remain Sain") Noe så innmari på Ryan Gosling i enkelte tilfeller??? :rodmer:

Veldig!!!! Ble helt sånn jeg: :sikle:

Skrevet (endret)

Gleder meg forresten til å se mer av Shaun Bartlett! Har vært forelska i musikken hans siden jeg så Appelsinpiken på kino og hørte Secret Mission! Tror han synger duell neste gang<3

Endret av shortstories
Skrevet

Tini er drastisk mye bedre enn Monika.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tini er drastisk mye bedre enn Monika.

Tini er TEKNISK bedre. Men hun er ikke artist. Sangere med stålkontroll finnes det nok av, men ekte artister er mangelvare i landet:)

• Liker 1
Skrevet

Hva legger du i ordet artist i den sammenhengen der? Jeg synes ikke Monica var så veldig artist heller.

Skrevet (endret)

Hadde du sett mine favorittsangere hadde du visst at jeg går ikke etter klassisk dyktige kjedelige gode sangere. Problemet er bare at Monika er så tilgjort og anstrengt at det er vondt å høre på, derfor har det lite å si om Tini er litt for flink og litt for lite særegen. Jeg tror i det minste på hva Tini synger. Når Monika synger får jeg ikke med meg hva hun sier, så derfor tror jeg ikke på det.

Endret av Glynis
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Tini er TEKNISK bedre. Men hun er ikke artist. Sangere med stålkontroll finnes det nok av, men ekte artister er mangelvare i landet:)

Monika er alt annet enn ekte, da. Hele dama virker så tilgjort, og måten hun synger er så innmari påtatt. Enig med Glynis, jeg tror ikke på et ord hun synger.

Endret av Maria_Marihøne
  • Liker 1
Skrevet

Min samboer sa at Monica hørtes ut som en halvfull jamaicaner parret med en engelsk mann på syretripp. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

De gutta som sang The ark-låten var bra! Men han ene (Martin?)virket litt i overkant selvsikker, og jeg tror det var derfor han ikke ble valgt. Han som vant duellen (var det Ole Alexander han het?) virket jo SÅ nervøs og usikker på forhånd, men fy søren for en artist som kom ut på scenen! Sånt er gøy å se. :)

• Liker 1
Skrevet

Synes det ikke det var like mange bra og like spennende igår kveld som forrige fredag!! :popcorn:

Skrevet

Jeg synes Kristiania var flinke. Et litt spesielt sound, det er alltid spennende. Likte også han langhåra karen som ikke gikk videre(Jørgen?).

Skrevet

Likte suzana veldig godt!

Skrevet

Er det bare meg eller er det et sick bra nivå på The Voice?

Jeg var en sucker for Idol den tiden det faktisk var et akseptabelt nivå, men den siste utgaven var direkte pinlig når vi sto igjen med 10 finalister som ikke hørte hjemme på en karaokebar engang.

X-Factor droppet jeg å se og jeg vet ikke hva annet som har vært i sjangeren, men The Voice overrasket meg veldig positivt i går.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg eller er det et sick bra nivå på The Voice?

Jeg var en sucker for Idol den tiden det faktisk var et akseptabelt nivå, men den siste utgaven var direkte pinlig når vi sto igjen med 10 finalister som ikke hørte hjemme på en karaokebar engang.

X-Factor droppet jeg å se og jeg vet ikke hva annet som har vært i sjangeren, men The Voice overrasket meg veldig positivt i går.

De har vært på audition før selve auditionen og Tv2 har også plukket ut noen de har fått tips om osv! Så de 4 dommerene har kun fått høre det beste av det beste, og derfor er nivået på alle så høyt :)

• Liker 1
Skrevet

De har vært på audition før selve auditionen og Tv2 har også plukket ut noen de har fått tips om osv! Så de 4 dommerene har kun fått høre det beste av det beste, og derfor er nivået på alle så høyt :)

Ja, jeg regnet med det var en eller annen form for pre-screening.

http://min.tv2.no/voice/

• 4 uker senere...
Skrevet

:popcorn:

Nå er det live-sendinger. Endelig!

AnonymBruker
Skrevet

Det er så utrolig mange av damene i The Voice som er store! Er det fordi det var blind audition i første runde? At de turte å stille opp selv om de er store og at de ikke har turt å stille opp på Idol av samme grunn? Det er jo litt påfallende.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan påvirker vekt sangstemmen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er så utrolig mange av damene i The Voice som er store! Er det fordi det var blind audition i første runde? At de turte å stille opp selv om de er store og at de ikke har turt å stille opp på Idol av samme grunn? Det er jo litt påfallende.

Tror nok det kan være det at det i Idol letes etter hele pakka, og at noen av dommerne har en del fordommer mot alle som ikke ser ut som den typiske popstjerna. Mens her letes det jo kun etter en fantastisk stemme, noe jeg vil si alle som er med har. :)

Han Martin som sang nå var jo helt fantastisk! En av Nine Inch Nails vakreste sanger, også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...