Miracl3 Skrevet 16. november 2003 #21 Del Skrevet 16. november 2003 Gjøvik som er vår begge sin kjære by. Den vakkreste byen ved Mjøsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 17. november 2003 #22 Del Skrevet 17. november 2003 Tønsberg, brudgommens hjemby, borgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 17. november 2003 #23 Del Skrevet 17. november 2003 Vi gifter oss i hans hjemby, nå vårt bosted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 17. november 2003 #24 Del Skrevet 17. november 2003 Vi gifter oss på stedet der min kjære er oppvokst. Vi har kjøpt hus og etablert oss der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 17. november 2003 #25 Del Skrevet 17. november 2003 Vi gifter oss i Oslo, som jeg er fra og hvor vi begge bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiline Skrevet 17. november 2003 #26 Del Skrevet 17. november 2003 Vi gifter oss i byen hvor han er i fra (Moss), det var her vi fant det koseligste og faktisk billigste alternativet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 17. november 2003 #27 Del Skrevet 17. november 2003 På mitt hjemsted. Ei lita bygd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 17. november 2003 #28 Del Skrevet 17. november 2003 Vi skal gifte oss i et tettsted like utenfor Oslo, som vi begge er fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Skrevet 17. november 2003 #29 Del Skrevet 17. november 2003 I vår kjære Oslo... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 17. november 2003 #30 Del Skrevet 17. november 2003 Skal vies i paulus kirke i oslo,bor også i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #31 Del Skrevet 18. november 2003 Gifter oss i Oslo, der vi bor og jeg kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pudding Skrevet 18. november 2003 #32 Del Skrevet 18. november 2003 Vi gifter oss i den byen hvor vi traff hverandre og bor i nå . Ingen av oss kommer herfra. Likevel føler vi at det er her vi har mest forbindelse til kirke og prest, og kunne ikke tenke oss noe annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 19. november 2003 #33 Del Skrevet 19. november 2003 Vi gifter oss i min hjemby, bor ikke der for øyeblikket, men ønsker å flytte hjem til neste høst :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 19. november 2003 #34 Del Skrevet 19. november 2003 Vi gifter oss i Tromsø, byen som jeg er fra (han er også tromsværing da..delvis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #35 Del Skrevet 20. november 2003 Roma :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 20. november 2003 #36 Del Skrevet 20. november 2003 Roma :D Wow! Heldiggriser! :-) Roma er verdens vakreste by! *kremt* Nå har jeg ikke vært i alle byer, emn du verden det er vakkert der! Hilsen Isiselin (Roma-elsker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 3. desember 2003 #37 Del Skrevet 3. desember 2003 Vi skal gifte oss i "min" kirke, Borgestad kirke. Den ligger i Skien kommune helt på grensa til Porsgrunn. En fantastisk flott kirke som har noen av de flotteste mosaikkvinduene i Norge. Kirken er den samme som jeg ble døpt og komfirmert i. Gleder meg helt enormt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ACVO Skrevet 3. desember 2003 #38 Del Skrevet 3. desember 2003 Vi skal gifte oss i København. Min samboer er halv dansk og vi ville gjerne gifte oss i utlandet, så da var ikke valget vanskelig. 6 måneder og 9 dager igjen å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 3. desember 2003 #39 Del Skrevet 3. desember 2003 Forhåpentligvis i Nidarosdomen, den er jeg så glad i. Veldig høytidelig og alvorspreget, man føler en nærhet med det allmektige og historiske generasjoner der.. Jeg begynner alltid å tenke på alle de parene som i mange hundre år har avlagt ekteskapsløftet der, og hvordan livene deres ble sammen. De gikk nok i kirken hver søndag, og ved andre anledninger. Bryllup, og så dåp og begravelser om hverandre. Slitsomme liv, hvor troen hjalp dem til å akseptere hverdagen og ga dem håp om noe bedre etterpå. Jeg går ofte dit når jeg har behov for perspektiv i livet. Jeg har ikke lyst til å gifte meg hjemme fordi jeg føler ikke noen knytning til den kirken, selv om jeg er døpt og konfirmert der. Den ligger laangt unna og jeg har aldri kjent storparten av menigheten. Jeg har oppdaget en knytning i senere tid da, bortsett fra at generasjonene før meg ligger begravet der; brudestolene i kirken var i sin tid en gave fra min tipptipp-oldefar! Kanskje jeg kan låne dem med til Nidarosdomen og få to ting på en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 4. desember 2003 #40 Del Skrevet 4. desember 2003 Vendelin: Vi vurderte og Borgestad-den er jo bare utroolig nydelig, men valgte Skien kirke, da jeg er døpt der, samt at musikken var/er så viktig for meg i en slik sammenheng. SuperC: Stavern? Hvor har dere festen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå