AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Er i datingsfase med en mann, og når han lurer på om vi skal "finne på noe" en aktuell dag, har jeg ikke så mange forslag. Har heller ikke så sterke meninger om alle aktuelle tema. Jeg drøfter ofte for og i mot, men har ikke nødvendigvis tatt standpunkt. Hva gjør jeg med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LissiN Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Jobb med selvtillitten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marionette Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 middag, kino, bowling, minigolf, klatring, piknik, gå tur, go-cart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Er i datingsfase med en mann, og når han lurer på om vi skal "finne på noe" en aktuell dag, har jeg ikke så mange forslag. Har heller ikke så sterke meninger om alle aktuelle tema. Jeg drøfter ofte for og i mot, men har ikke nødvendigvis tatt standpunkt. Hva gjør jeg med det? Hva gjør du om dagene da? Trives du best i sofaen med en krimserie, eller går du på treningssenteret? Titter du innom en kafé eller hva? Det er jo lurt å våge gjøre litt "normale" ting som man liker - forholdet har en vanskelig fremtid foran seg hvis dere ikke vet hva den andre liker. Det er jo også forferdelig om man skal ha press på å alltid være så kreativ. En ting er at det er gøy å finne på noe i blant (kino, fjelltur, restaurant etc), men man må da kunne gjøre hverdagslige ting også. Og hvorfor er sterke meninger en forutsetning for et vellykket forhold? Er det ikke like fint - om ikke bedre - å være åpen for at en sak har flere sider? Det er jo også en "bastant" mening - altså å ikke alltid velge side, men stadig reflektere. Derimot er det dumt om mangelen på meninger henger sammen med feighet, men det virker ikke som er problemet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nath11 Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Tok min kjærest med på skytetrening :D Gøy for både meg og han.. Eller så kan du jo være litt mer ekstrem. Dra på bungy jumping, eller tandem fallskjerm hopping. Lover deg, det blir en opplevelse ingen av dere vil glemme, og er jo kjempe fint nå som sommeren er her. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Ja ha, så hvordan kan jeg jobbe med selvtillit? Skal ikke den utvikles i lag med andre? Vi liker ikke fallskjermhopping..begge leser bøker, trener, drar på konserter, reiser, ser en utstilling, film, verdsetter god mat og vin, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Gå en tur i skogen , ta med fiskestanga og en engangsgrill. Så kan dere grille og kose dere Eller bare gå en tur på kino. Ta med et pledd og ha piknik på stranda, så kan dere bade også. Gå ut og spise en bedre middag Gå å bowle litt, det er gøy Eller bare lei en film og mumle masse smågodt med sex til dessert :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 Gå en tur i skogen , ta med fiskestanga og en engangsgrill. Så kan dere grille og kose dere Eller bare gå en tur på kino. Ta med et pledd og ha piknik på stranda, så kan dere bade også. Gå ut og spise en bedre middag Gå å bowle litt, det er gøy Eller bare lei en film og mumle masse smågodt med sex til dessert :gjeiper: Vi har nettopp vært på kino :)ute og spise er vi stadig vekk :-) Leie film har vi gjort Godteri/søtsaker blir det lite av, begge kjører sunn livsstil:) Greit at det er mye å finne på...takkfor alle tipsene fra alle! Tror jeg er mest redd for at forholdet skal bli kjedelig før det har blitt et forhold - og redd for gjentagelser av de samme aktivitetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelyne Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) *Picknick (det behöver inte vara mer ambitiöst än att ta en kaffe och sätta er i gräset) *Bowling *Kino *Hyra film och köpa lite snacks och kose er i soffan *Ta en långpromenad i en fin skog *Visa varandra era favoritcaféer/butiker/resturanger inne i staden *Ta en öl/ett glas vin *Invitera på fest *Spela Monopol/risk/charader eller något annat kul *Spela Guitarhero eller Super Mario *Ta en fototur *Ta tåget någonstans och upptäck ett nytt ställe *Kolla upp lokala events och konserter och upptäck en ny artist *Gå på gymmet ihop Det finns en miljard saker att göra, både åt det lite mer nördiga och ambitiösa hållet och åt det lite mer avslappnade hållet. Det där med picknick och konserter är några av mina favoriter. Edit: Jag kom på en till. Hitta ett recept ni båda vill pröva, gå och handla tillsammans och laga mat ihop. Jag tycker att det är jättekoseligt! Endret 22. juni 2011 av Evelyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå