Gå til innhold

Vanskelig kjæreste

camze

Anbefalte innlegg

For en stund siden var det heelt greit at jeg hadde nakenbilder av han på tlf min, halloo?! hvem kan se dem lissom, jeg har ALLTID tlf med meg og autolås om det er å gjøre.. Men hva hadde han gjort i helga?! Jo sletta alle bildene av han! Jeg er så irritert at jeg har ikke ord! Er det ikke normalt å ha bilder av hverandre på hverandres telefoner? Fikk beskjed om at enten var jeg nødt å respektere at han ikke ville det, eller så var det ikke oss to no mere. DRITTLEI av å ha en duste kjæreste som ikke tåler noen verdens ting :kjefte: oppgitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Troller du nå? Hvis han er ukomfortabel med at de bildene ligger på telefonen din, så burde det da være en smal sak for deg å slette dem. Jeg skjønner godt at det bekymrer ham jeg, med så mange telefoner som blir stjålet og så lett som det er for en med litt kunnskap å komme forbi tastelåsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke grunnen til at det er galt jeg nei, og han hadde sletta de uten å si noe til meg! Men fra starten av synes han det var helt greit at jeg hadde disse bildene.. Han kunne iallefall bedt MEG om å slette de da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende, isåfall skal jeg dumpe han først så han ikke sitter igjen med gleden alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

Han har vel forstått at telefoner lett kan bli stjålet da å valgte å slette dem selv slik at du ikke kunne protestere på det.

Han burde spurt deg først siden det er din telefon han må inn på, men jeg ser ikke at det han har gjort er så veldig galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg mener at han kunne sagt at han ikke ville bli tatt bilder av fra starten hvis han skal være så jævla vanskelig da :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, men så fikk han beskjed om å slette absolutt ALLE bilder han har av meg også..

Endret av camze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både blitt frastjålet mobil og mistet mobil med pikante bilder og meldinger. Den jeg mistet ble funnet igjen. Jeg måtte troppe opp på jobben til finneren for å få den igjen og jeg skal love deg at det var flere der som gliste stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Kjærlig forhold, med masse respekt for hverandre?

Skal du dumpe han pga bildene ble slettet, eller fordi en her skrev om muligheten for at han sletter bildene for så å dumpe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg føler for han mere, og slik har det faktisk vært ei stund, men når han kommer med den at enten er jeg nødt å respektere det, eller så er det ikke oss to no mere, bare pga noen bilder, blir jeg ikke i mere tvil for å si det sånn.. Dette er noe han kunne ha prata med meg om mener jeg, bedt meg om å slette de da, fordi han ikke vil at jeg skal ha de, men når han begynner å gå på min tlf og slette de selv blir jeg irritert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå høres det ikke så ille ut.

Jeg oppfattet deg som en humørsjuk, usikker fjortis i sta nemlig.

Mulig du skal trekke deg tilbake, og kjenne på dine egne følelser, før du tar en avgjørelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm :/ Han er den typen som ikke liker å prate om ting, men heller bare drar sin vei, og sånt orker jeg faktisk ikke å ha det, begge er i 20 åra og da prater man om ting istede for å rømme ifra de mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han sletter selv så stoler han vel ikke på at du skal slette de selv. Smart gjort av han. :)

Han kunne bedt meg slette de mens han så på feks? istede for å la være å si noenting til meg iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, du blir så irritert at du ikke har ord, og tenker på å gjøre det slutt med ham pga at han sletta noen nakenbilder av seg selv?

Forstår godt at han sletta bildene jeg (ok, er enig i at han kunne sagt det til deg først, men hvem bryr seg). Jeg ville heller ikke hatt nakenbilder av meg selv hos en som virker litt ustabil og dramatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

For en stund siden var det heelt greit at jeg hadde nakenbilder av han på tlf min, halloo?! hvem kan se dem lissom, jeg har ALLTID tlf med meg og autolås om det er å gjøre.. Men hva hadde han gjort i helga?! Jo sletta alle bildene av han! Jeg er så irritert at jeg har ikke ord! Er det ikke normalt å ha bilder av hverandre på hverandres telefoner? Fikk beskjed om at enten var jeg nødt å respektere at han ikke ville det, eller så var det ikke oss to no mere. DRITTLEI av å ha en duste kjæreste som ikke tåler noen verdens ting :kjefte: oppgitt!

Eh jeg skjønner han litt godt jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Du kunne godt ha sladret om hvem denne brukeren er som outet TS..

Kom igjen a Yvonne.... Legg det i en pitte liten spoilertråd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...