I Grosny Skrevet 22. juni 2011 #21 Del Skrevet 22. juni 2011 Min datter slo opp med typen i vår. Hvorfor?, spurte jeg. Fordi jeg har det bedre alene enn sammen med han var svaret. Hvis du har ett slikt svar, og det tror jeg du har, så kutter du ut den dama, som ikke engang regner seg for å være di, nå. Du må holde deg unna. Den moroa du får med henne har du ikke råd til, fordi hun skader deg. Jeg tror du allerede har blit svekket slik at du er svakere enn du var før du møtte henne. Hvis det er sant , så haster det, fordi du ikke tåler å bli enda svakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MB Skrevet 22. juni 2011 #22 Del Skrevet 22. juni 2011 men hva tenker dere her. før krangelen på mandag da jeg satt ned foten og sa hvordan jeg mente jeg ble behandlet så lovet jeg henne å være me til oslo i morgen. (angående skole) trodde ikke d ble noen tur men har likevel tenkt " om det blir tur, hva gjør jeg da?" hun har visst hele tiden vært bestemt på å dra me eller uten meg og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. skal jeg være me fordi jeg lovet henne og fordi jeg ALLTID har vært me henne på ALT. eller skal jeg være hjemme? føler ikke så veldi for å dra etter all dramaet. men er bare redd for å få noe dritt tilbake og merke at ho driter mer og mer i det (selvom jeg egentli vil det sånn) bare vanskeli å innse så masse. er jeg en dårli person om jeg blir hjemme i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MB Skrevet 22. juni 2011 #23 Del Skrevet 22. juni 2011 Min datter slo opp med typen i vår. Hvorfor?, spurte jeg. Fordi jeg har det bedre alene enn sammen med han var svaret. Hvis du har ett slikt svar, og det tror jeg du har, så kutter du ut den dama, som ikke engang regner seg for å være di, nå. Du må holde deg unna. Den moroa du får med henne har du ikke råd til, fordi hun skader deg. Jeg tror du allerede har blit svekket slik at du er svakere enn du var før du møtte henne. Hvis det er sant , så haster det, fordi du ikke tåler å bli enda svakere. ja kunne ikke vært mer rett. er jo enda svakere nå enn før og før d igjen var jeg gjennom det samme. ikke samme type jente men det at selvtilliten min ble enda verre. er sikker på at jeg etter en stund ville sett tilbake på det og sett for bra det var å komme ut av dette forholdet. det eneste problemet er når vi har blitt mer enn bare kjærester. jeg er som en mor, far, søster,sjelevenn og bestevenn i tillegg fordi jeg gir henne noe ingen andre gir, men får ikke de ordene jeg fortjener tilbake og ord er veldi viktig. mer enn noen aner. tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratesyk Skrevet 22. juni 2011 #24 Del Skrevet 22. juni 2011 jeg tror u får det bedre uten henne, uansett om det ikke føles sånn nå. det høres ikke ut som et sunt forhold det dere har! man er ikke i fengsel når man er i et forhold, man må kunne ha venner og tekste med dem uten å måtte lyve om det. Hvor gamle er dere forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MB Skrevet 22. juni 2011 #25 Del Skrevet 22. juni 2011 jeg tror u får det bedre uten henne, uansett om det ikke føles sånn nå. det høres ikke ut som et sunt forhold det dere har! man er ikke i fengsel når man er i et forhold, man må kunne ha venner og tekste med dem uten å måtte lyve om det. Hvor gamle er dere forresten?? nei jeg vet. når jeg snakker me andre venner og så tenker på henne så blir jeg kjip. da begynner spørsmålene å svirre: hva skal jeg gjøre, hvordan ditten og hvordan datten. hun har alltid vært ærli med meg FORDI jeg har tatt det greit, men så tar hun det feil når jeg tar det greit og mener jeg må reagere meg. skjønner ikke hva hun vil! jeg er 20 og hun er 19 så vi er jo ganske unge. ikke lett å være ung.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 22. juni 2011 #26 Del Skrevet 22. juni 2011 men hva tenker dere her. før krangelen på mandag da jeg satt ned foten og sa hvordan jeg mente jeg ble behandlet så lovet jeg henne å være me til oslo i morgen. (angående skole) trodde ikke d ble noen tur men har likevel tenkt " om det blir tur, hva gjør jeg da?" hun har visst hele tiden vært bestemt på å dra me eller uten meg og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. skal jeg være me fordi jeg lovet henne og fordi jeg ALLTID har vært me henne på ALT. eller skal jeg være hjemme? føler ikke så veldi for å dra etter all dramaet. men er bare redd for å få noe dritt tilbake og merke at ho driter mer og mer i det (selvom jeg egentli vil det sånn) bare vanskeli å innse så masse. er jeg en dårli person om jeg blir hjemme i morgen? Hvis du blir hjemme så viser du styrke. Du kan bare si at du har tenkt igjennom ett par ting , og kommet fram til at du opptrer sammen med henne på en måte du ikke har godt av, og at du dessverre er nødt til å slutte med henne . Med andre ord. Du blir ikke med til byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratesyk Skrevet 22. juni 2011 #27 Del Skrevet 22. juni 2011 nei jeg vet. når jeg snakker me andre venner og så tenker på henne så blir jeg kjip. da begynner spørsmålene å svirre: hva skal jeg gjøre, hvordan ditten og hvordan datten. hun har alltid vært ærli med meg FORDI jeg har tatt det greit, men så tar hun det feil når jeg tar det greit og mener jeg må reagere meg. skjønner ikke hva hun vil! jeg er 20 og hun er 19 så vi er jo ganske unge. ikke lett å være ung.. det skal ikke være sånn. du må finne deg en jente som du kan være deg selv med 100%. det er veldig viktig Og det kommer du nok til å gjøre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 22. juni 2011 #28 Del Skrevet 22. juni 2011 skjønner ikke hva hun vil! jeg er 20 og hun er 19 så vi er jo ganske unge. ikke lett å være ung.. Jeg tror hun vil ha deg som ett lydig kosedyr, og at hun straffer deg når du er ulydig. Det kalles dressur. Dressur er gjerne en god blanding av kjærlig klapping og straff. Du er ung. Du er uerfaren i forhold. Derfor kommer hun unna med adferd som andre ikke ville ha funnet seg i. Hun synes vel egentlig at du er ganske perfekt, fordi hun mener hun kan håndtere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå