Gå til innhold

Butterflies and hurricanes

Auri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er superfornøyd med dem :hjerte: Greit, akkurat nå gjør det dritvondt og jeg angrer og faen og helvete XD men det går over om to dager. Men jeg er så sykt glad for endelig fått tatt dem, jeg har venta så lenge på å kunne tatovere noe litt større, ikke bare de små ordene mine.

I dag har jeg tusen ting jeg burde gjøre, men jeg kommer ikke til å få gjort en dritt pga føttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringene og piercingen gror så fint atte. Et par dager til, så kan jeg kanskje sove på høyresida igjen XD

Ellers går det mye i det samme gamle. Smerter i føttene, frustrasjon, jeg er drittlei av å være hjemme, manglende energi, får ikke gjort en dritt husarbeid, jeg vil jobbe og gjøre noe. Er så sykt lei av hvordan ting er. Lei av å bli kjempelei meg fordi S må plutselig jobbe i kveld, fordi det betyr at jeg er aleine igjen. Jeg er ALT for mye aleine, fordi jeg bare sitter hjemme pga føttene.

Har vært litt flink i dag da. Ryddet og sortert i bokhyllene og DVD-hyllene. Det kunne jeg nemlig gjøre sittende. Men resten av leiligheten måtte S ta seg av :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inviter noen på besøk, så slipper du å gå ut og drepe føttene og du slipper å være aleine ^^, Hvis de er skeptiske, lokk dem med kattene <3

Jeg skulle gjerne kommet på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men skal man ha besøk, er det greit om det har vært rydda og støvsugd i løpet av de siste tre ukene... Slipper ingen inn døra sånn det ser ut her nå.

Og jeg har ikke så mange å invitere på besøk lenger heller :sjenert:

Jaja. Nå er straks ferdig med eplemuffins oppskrift nr 1, og har funnet en til som jeg har tenkt til å prøve meg på. S på jobb halvannen time til, og jeg har en hel haug med epler å bruke opp (smarte gutter kjøpte TO poser first price epler og glemte å sjekke om de var riktig sort, så det var da ikke lenger den typen som jeg kan spise).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Eplemuffins.. Ah, nå brukte jeg dritlang tid på å finne en siklesmiley, men tror ikke det finnes..? Anyways, jeg sikler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplemuffins.. Ah, nå brukte jeg dritlang tid på å finne en siklesmiley, men tror ikke det finnes..? Anyways, jeg sikler.

Tja, du har denne :sikle: som rett og slett heter sikle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pixie! :)

Jeg er ikke innom så ofte og skriver.. :sjenert: Men jeg smugleser litt av og til.

Ser du har masse plager med psoriasis (?) på fotsålene. Ville bare komme med et tips jeg leste om en gang - prøv Emu-olje / Struse-olje. Det hjalp kjæresten min med et fælt utslett han hadde på foten som ingen leger hadde klart å behandle. Jeg har lest at det skal være fint mot psoriasis også.

Husker ikke helt hvor jeg kjøpte det på nett. Kan sjekke på flaska når jeg kommer hjem og si ifra her.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Numi! Hyggelig å se deg :)

Emu-olje har jeg fått tips om før, jeg vet til og med hvor jeg kan kjøpe det på nett, jeg driver bare og glememr det hele tida. Men jeg må virkelig få kjøpt det, ja.

Muffinsene ble blandet suksess, jeg hadde ikke egg, så jeg brukte No Egg, men de ble veldig tunge og kladdete. Jaja, jeg hadde da noe å gjøre i noen timer hvertfall.

S har jobbeuke denne uka, så han jobbet natt i går, skal jobbe natt i dag, kaffebaren ons-lør, puben natt fredag, lørdag og søndag... Helvete, jeg gruer meg.

I dag skal jeg endelig få brukt gavekortet jeg fikk av mamma til jul i fjor; skal farge øyevipper og bryn, og vokse brynene. Skal bli godt med litt pampering (selv om jeg gruer meg veldig til å måtte reise hjemmefra uten sminke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...