Auri Skrevet 28. september 2011 Forfatter #241 Del Skrevet 28. september 2011 Ting er bedre igjen, ble bare litt for mye i helga, dårlig timing all around. Sondre har hatt fri tre dager på rad, som vi har tilbragt sammen. Det var deilig. I dag er det tilbake til "virkeligheten", dvs. jeg skulle fått besøk av en venninne i dag, men hun er blitt sykt, så det ble ikke noe av. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre de neste par timene. Le av kattene kanskje, som har funnet seg en q-tips. DET er morsomme saker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. september 2011 Forfatter #242 Del Skrevet 29. september 2011 Hater når dette skjer... Ny avtale med venninnen min i dag. Jeg forsov meg, så jeg våknet og stresset rundt som en gal for å dusje, stelle meg, kle på meg, spise frokost osv... Når jeg er klar til å bare dra på skoene og gå ut døra, tar jeg kontakt for å si ifra at jeg er på vei... Og får beskjed om at det passer dårlig i dag også. Så da sitter jeg her da, i "finklær" og velstelt og hele pakka... Og jeg har ingenting å gjøre. Hater når planer plutselig blir avbrutt sånn. Greier ikke å gjøre noe hjemme, har ingen grunn til å gå ut. Sitter bare her og stirrer tomt ut i lufta og føler meg dum og patetisk. Vurderer å sende meldinger til "alle" for å se om de vil treffes. Men orker ikke en bølge med avslag. Kommer bare til å føle meg enda verre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. september 2011 #243 Del Skrevet 29. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 29. september 2011 #244 Del Skrevet 29. september 2011 Skjønner godt hva du mener, hater når det skjer jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. september 2011 #245 Del Skrevet 29. september 2011 Argh, sånt er skikkelig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 30. september 2011 #246 Del Skrevet 30. september 2011 Det er så sjukt irriterende! Går det ikke an å si ifra før? I alle fall et par timer i forveien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. september 2011 Forfatter #247 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har vært veldig flink den uka her, har fått til mye mer hjemme enn jeg har gjort på lenge. Her om dagen vasket jeg alle skapfrontene på kjøkkenet, har tatt masse klesvasker, og i dag ryddet jeg gjennom klærne mine, pakket bort reint sommertøy, kastet, og sortert ut til Fretex. Fornøyd. Lenge siden jeg har hatt energi til å gjøre noe som helst hjemme uten at det er et kjempeork. I tillegg er jeg veldig fornøyd. Jeg fikk endelig overtalt fastlegen min til å gi meg de medisinene som kan hjelpe meg å gå ned i vekt på tross av PCOS. Gått på dem en uke i dag, og i dag så jeg 77-tallet for første gang siden januar eller så. Utrolig deilig!!! Har vel resept nok til 3-4 måneder, men fortsetter ting i det tempoet her (håper egentlig det roer seg og går litt saktere) trenger jeg de ikke mer enn 2 måneder. Supert :D ikke har jeg fått noe særlig bivirkninger denne gangen heller. Husker sist, når jeg mistet matlysten totalt, og nesten ikke spiste, for så å dra på besøk til Nótt og Mannen, ble jo tvangsfóret når de fant noe jeg faktisk spiste XD I dag var jeg ganske flink. Mamma ringte for en halvtimes tid siden, for å høre om Star var på jobb. Fortsatte å småprate litt, men jeg hørte jo at hun hadde drukket litt (hun var på en bursdagsfest visstnok). Så jeg greide å si ifra på en ålreit måte at jeg heller ville snakke med henne i morgen, når hun var edru. Tror hun tok det greit, og er fornøyd med meg selv som både greide å si ifra, og gjøre det på en måte som ble ålreit både for meg og for henne. Nååå... Skal jeg sette på Play Stationen, og så skal jeg gå og smelte litt mørk sjokolade, som jeg kan sitte og dyppe eplebåtene mine oppi. Mmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. oktober 2011 #248 Del Skrevet 1. oktober 2011 Dritbra jobba, skikkelig stolt av deg som a) gjør masse bra, sunne, konstruktive, positive ting oog b) klarer å rose deg selv også Kjempestolt av deg. nussnuss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. oktober 2011 #249 Del Skrevet 1. oktober 2011 Så godt og se deg fornøyd med deg selv, det har du all grunn til å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #250 Del Skrevet 1. oktober 2011 Bleh, tilbake på 78 igjen i dak tydeligvis, kjipern. Men glemte å ta tabletten min i går til morgenen. Mørk sjokoladesmelting ble fail. Skilte seg med en gang jeg tok den av varmen. Yuck.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. oktober 2011 #251 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fryketlig stolt av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. oktober 2011 #252 Del Skrevet 1. oktober 2011 Håper du får en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. oktober 2011 #253 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kjære, søteste Pixi, husk at det er helt normalt å variere med opptil 1-1,5 kg i vekt fra en dag til en annen. Det kommer helt an på hva du har spist, når på døgnet veide du deg, har du vært på do eller ikke og hva har du gjort på do osv. osv, så det skal du ikke ta til deg i det hele tatt. Derimot skal du tenke litt mer langsiktig og veie deg igjen om en ukes tid og se hva vekta sier da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #254 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nettopp på grunn av den dagsvariasjonen så veier jeg meg hver dag; slik at jeg vet gjennomsnittet, på en måte. De siste månedene har jeg vippa mellom 78.1-80.1 fra dag til dag. Så jeg vet at det er sånn. Var bare litt skuff å ikke se 77 i dag også bare. Var så fint å se igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #255 Del Skrevet 3. oktober 2011 På lørdag var jeg ute med gjengen fra tatoveringsstudioet; venninnen min er lærling der (som har tatt "alle" tatoveringene mine), de nye piercerne deres (et britisk ektepar i 30-årene) og den nye tatovøren (amerikansk fyr på ca. 30, skikkelig badass). Så etter det har jeg bare vært ENDA mer sugen på nye tatoveringer og piercinger.... Skal ha vertikal leppepiercing, men den skal jeg og Dragen ta samtidig nærmere jul. Fikk dritlyst på nesepiercing igjen etter å ha hengt med hun ene britiske pierceren i helga. Og så har jeg dritlyst på flere piercinger i ørene... Korsett-tatoveringen på ryggen må jeg vente minst ett år med, til arrene etter føflekker på ryggen er ferdig grodd, og rose-piecen på låret kommer jeg ikke til å gå på det studiet for. Men jeg har satt venninna mi i gang med å tegne realistisk og veldig fargerik orkidé-tatovering til leggen (fra ca midt på foten til kneet), og nå har jeg fått syyyyyyyyyyyyyyyyyykt lyst på tatovering bak øret... Det er en så utrolig fin plassering, og foreløpig ganske uvanlig her i landet. Jeg aner ikke hva enda da VIL HA NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #256 Del Skrevet 3. oktober 2011 D'oh... Jeg vet hva jeg skal ha, of course. Noe lignende avataren min; en pixie som sitter på en halvmåne. Helt sært, med en gang jeg kom til å tenke på det, var det som om noe inni meg sa "ja, det er riktig, faenmeg på tide at du fant det ut". Tydeligvis meninga helt fra begynnelsen av at jeg skal ha den der, jeg måtte bare huske det først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #257 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg er så sliten. Har fått en festlig vane med å våkne midt på natta, og ligge våken noen timer før jeg sovner igjen... Sånn som i natt, ble for seint innen vi la oss, så vi la oss klokken to. Så våknet jeg i halv fem-tiden, og lå våken til det ble helt lyst ute (aner ikke hvor mye klokken var, men antagelig nærmere åtte-halv ni). Så sovner jeg igjen, og sover til elleve. Hver eneste natt i halvannen uke, jeg får jo ikke den dype søvnen jeg trenger! Tror det er smerter i føttene som vekker meg, og det kan jeg ikke gjøre så mye med, akkurat. Ikke greier jeg å stå opp når jeg våkner heller, for jeg bare halvvåken (så mao så slumrer jeg litt av og på, men det er jo ikke søvn man blir uthvilt av). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. oktober 2011 #258 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kjipt å ligge sånn når man egentlig vil sove. Høres ut som om du har mange gode tatoveringstanker. Moro med tatoveringer som bare venter på at du skal finne ut at det er akkurat den du skal ha. Kjenner godt til akkurat den der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #259 Del Skrevet 6. oktober 2011 Blir vekk noen dager, besøker pappa og stemamma. Jeg er hjemme to år siden sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. oktober 2011 #260 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå