Gå til innhold

En veldig dårlig dag, hvordan endre morgendagen?

teatimee

Anbefalte innlegg

Selv om sola skinner og det har vært en helt nydelig dag, har det vert den verste for meg på lenge.

Så ille at når kjæresten prøver å oppmuntre meg på tlf når ting går feil, og sier "slapp av vennen. Det er en nydelig dag, dy må bare nyte det", er det stillet og lyden av tårer som blir hans svar....For alt jeg føler er at jeg vil bort fra alt....

Alt har bare gått imot meg idag, og når man allerede starter dagen ved å tenke at man bare vil sovne igjen og ikke våke på en lang, lang stund - helst et år eller slikt, så hjelper det ikke at ting baller på seg. Humøret skaper krøll med meg og kjæresten, jeg blir gal av å være her i bydga. Prøver å stikke av, men enten så går ikke bussene, eller jeg mister dem. Sykkelen ødelegger seg selv og jakka mi, og jeg mister motet når jeg skal prøve å være modig.

Og i hele dag har tårene presset seg ut og frem. Nå sitter jeg her med dataen, og en forhåpentligvis beroligende drink på bordet. Og, jenter og gutter, jeg trenger SÅRT noen godord, og oppmuntringer!! Jeg tror ikke jeg får frem med ord hvordan jeg føler dette nå... men jeg unner iallefall ingen denne følelsen....

Jeg har vært nedstemt og bortimot deprimert fra tid til annen før. Det er heldigvis lenge siden, men idag overrumplet følelsene meg helt, og jeg er mer satt ut enn før. Trenger meninger og tips til å snu denne følelsen, og gjøre morgendagen og tiden fremover bedre. Vil prøve å komme meg ut av dette allerede nå, og ikke drukne i mørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen...

Kanskje du kan prøve å planlegge morgendagen, og bestemme deg for å gjøre noen hyggelige ting. F. eks. kafé med venninne, kjøpe noe du har ønsket deg, lage middag til kjæresten osv.

Prøv å glem denne dumme dagen og start med blanke ark i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om sola skinner og det har vært en helt nydelig dag, har det vert den verste for meg på lenge.

Så ille at når kjæresten prøver å oppmuntre meg på tlf når ting går feil, og sier "slapp av vennen. Det er en nydelig dag, dy må bare nyte det", er det stillet og lyden av tårer som blir hans svar....For alt jeg føler er at jeg vil bort fra alt....

Alt har bare gått imot meg idag, og når man allerede starter dagen ved å tenke at man bare vil sovne igjen og ikke våke på en lang, lang stund - helst et år eller slikt, så hjelper det ikke at ting baller på seg. Humøret skaper krøll med meg og kjæresten, jeg blir gal av å være her i bydga. Prøver å stikke av, men enten så går ikke bussene, eller jeg mister dem. Sykkelen ødelegger seg selv og jakka mi, og jeg mister motet når jeg skal prøve å være modig.

Og i hele dag har tårene presset seg ut og frem. Nå sitter jeg her med dataen, og en forhåpentligvis beroligende drink på bordet. Og, jenter og gutter, jeg trenger SÅRT noen godord, og oppmuntringer!! Jeg tror ikke jeg får frem med ord hvordan jeg føler dette nå... men jeg unner iallefall ingen denne følelsen....

Jeg har vært nedstemt og bortimot deprimert fra tid til annen før. Det er heldigvis lenge siden, men idag overrumplet følelsene meg helt, og jeg er mer satt ut enn før. Trenger meninger og tips til å snu denne følelsen, og gjøre morgendagen og tiden fremover bedre. Vil prøve å komme meg ut av dette allerede nå, og ikke drukne i mørket.

Heisann, klarer du å sette ord på hva det er som gjør deg så nedstemt? forstår jeg deg rett når jeg tenker at du har vanskelig for å se det positive i dagene? har du ikke noe å ta deg til i hverdagen og venner til å dele dine tanker med? det er veldig viktig å ha mennesker rundt seg som man kan prate med om alt og ingenting. noen dager er rett og slett bare ulykkesdager der alt går i mot oss og ingenting virker som det skal, men tenk positivt, det er ikke alle dager som er sånn. noen dager skinner solen, sånn som i dag, man kan gå ut og nyte varmen, sole seg og få den friske sommerfargen som de fleste drømmer om. utdyp gjerne mer om hva det er som plager deg slik at du får det ut skikkelig, noenganger hjelper det å få alt ut=) du kan være stolt over at du har mot til å dele dine tanker med oss her inne. håper man kan være til hjelp med å skape litt positivitet i denne gråe dagen din=) du er jo sikkert et herlig menneske som har en kjæreste som er glad i deg og mye spennende som kommer til å skje fremover bare du kan finne noe positivt å sikte mot=) klemmer til deg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...