Gå til innhold

Hva hjelper mot utflod?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vel prøvd det meste av produkter som finnes på apoteket og ingen av de virker.

Vet dere om en som har virket for dere?

Finnes det kjerringråd eller matvarer eller noe sånt som hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bakepulver?

Jeg vet ikke, hørt det hjelper mot fet hud, kanskej det tørker ut eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utflod er da helt normalt, enn så lenge lukt, farge og "konsistens" endrer seg, da bør man oppsøke lege/gyn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringråd: smøre inn underlivet med naturell yoghurt.

Hvor ofte og hvor lenge. Og hvor lenge hjelper det...

Litt ok å vite siden det å smøre med yoghurt blir det samme som mer utflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg Sliter med utflod.. Som forandrer seg, kan bli klumpete, lukter sterkt og klør ofte nedentil og kan hovne opp i kjønnsleppene :( har prøvd alt av såper, og produkt fra apotek, canestene etc.. Gynekolog visste ikke hva mer vi kunne gjøre :( har ikke hatt sex på en evighet, så problemet ligger ikke der heller. Blir til at jeg ikke tørr/kan pga jeg er "syk" der nede :( hva kan jeg gjøre? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig lukter ikke min utflod særlig godt heller, var til legen og fikk medisin mot bakteriell vaginose da, ble bra en liten stund, men nå lukter det faktisk like ille. Dette gjør at det ikke frister like mye å ha sex med typen, fordi det blir jo det lukter av fingra hans osv, og da blir jeg flau :( Lukta kommer jo med en gang etter jeg har dusja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utflod er jo normalt. Jeg er ikke sikker på hva mengde, konsistens og sånt kommer av, men det er jo kanskje mulig at det avhenger av mensensyklusen ? Min varierer ofte fra tynn og nesten luktfri til tykk og stinkende. Hvis jeg har hatt en del utflod i løpet av dagen hindrer ikke det meg eller typen i å ha sex. Han vet at utflod er normalt- og det gjør jeg også. Det eneste er at jeg ikke vil at han skal slikke meg om jeg har hatt en del utflod i løpet av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Har også hørt at naturell yoghurt skal hjelpe, men vet ikke hvordan det skal påføres og hvor ofte etc ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...