Mri Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 jeg bruker jojobaolje i ansiktet hver dag, og lurer på om jeg kan ha oljen på hvis jeg tar solarium eller er ute i sola? kan jeg bi flekkete i ansiktet av oljen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 *mine innlegg* Lurer på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg har ikke blitt det. Men jeg er ingen hardcore solslikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mri Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 21. juni 2011 det var jo ingen svar å få her jo:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg har aldri opplevd å få flekker av den i sola hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kindlooks Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Trur jeg skal ha lest et sted at oljen skal ha solfaktor 4? Men hadde ikke brukt den i solarium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Har brukt den i sola, men ikke merket noe spesiellt med brunfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå