Gjest Harry Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Har møtt ei jente og hun virka keen. Hun er veldig gira på å gjøre ting sammen med meg, gå tur sammen (grille,spise). Hun har strøket meg på armen og hånda flere ganger. Hun er veldig pen og alle gutta synes hun ser veldig bra ut. Hun er en del penere enn hva som er realistisk for meg å oppnå. Hun er også mye mer utadvendt enn meg. Jeg liker henne kjempegodt, men kan ikke helt tro at hun skal være interessert i meg. Har ikke gitt noe særlig tilbake, da jeg ser på henne som "out of my league" både utseendemessig og sosialt. Hun er rett og slett for bra. Sist helg når vi var på fest sammen så hadde jeg flørta litt med andre jenter som er mer realistisk for meg å ha sjans på. Bare prata med å gitt de en klem litt tafsing. Når jeg gikk bort til henne for å prate var hun veldig inneslutta og virket veldig irritert på meg å ba meg gå. Jeg har nok vært litt avvisende, da jeg har sett på henne som alt for pen for meg. Jeg vet ikke helt hvorfor hun var så avvisende, hun har alltid vært immøtekommende tidligere. Hvorfor reagerte hun sånn, jeg tror ikke hun er keen på meg, hun er for bra for meg til det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Har møtt ei jente og hun virka keen. Hun er veldig gira på å gjøre ting sammen med meg, gå tur sammen (grille,spise). Hun har strøket meg på armen og hånda flere ganger. Hun er veldig pen og alle gutta synes hun ser veldig bra ut. Hun er en del penere enn hva som er realistisk for meg å oppnå. Hun er også mye mer utadvendt enn meg. Jeg liker henne kjempegodt, men kan ikke helt tro at hun skal være interessert i meg. Har ikke gitt noe særlig tilbake, da jeg ser på henne som "out of my league" både utseendemessig og sosialt. Hun er rett og slett for bra. Sist helg når vi var på fest sammen så hadde jeg flørta litt med andre jenter som er mer realistisk for meg å ha sjans på. Bare prata med å gitt de en klem litt tafsing. Når jeg gikk bort til henne for å prate var hun veldig inneslutta og virket veldig irritert på meg å ba meg gå. Jeg har nok vært litt avvisende, da jeg har sett på henne som alt for pen for meg. Jeg vet ikke helt hvorfor hun var så avvisende, hun har alltid vært immøtekommende tidligere. Hvorfor reagerte hun sånn, jeg tror ikke hun er keen på meg, hun er for bra for meg til det eller? Hun var veldig, veldig skuffet fordi du flørtet med de andre, etter at hun temmelig tydelig hadde gitt deg signaler om at hun likte seg sammen med deg. Jeg er sammen med dame som er langt over min liga, men jeg koser meg i eliteserien , jeg . Hvor pen er du egentlig? Jeg tror svaret er pen nok. Og du kan ha skint ganske flott når hun hadde god kommunikasjon med deg. Tiltrekning handler om mye mer enn utseende. Jeg kan nevne lyd, lukt, trivsel og samspill, bare for å begynne ett sted. Nei, du får stikke fingeren i jorda og innse realitetene. Du er faktisk bra nok for de damene som koser seg i ditt selskap, og om de ligner på Siv Jensen eller prinsesse Madeleine er egentlig irrelevant. Men mange av disse damene blir litt skeptisk når du flørter med de andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissom Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg fortalt hvordan du føler for henne, og dermed forklart hvorfor du flørtet med andre jenter på den festen. Da forstår hun iallefall :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg fortalt hvordan du føler for henne, og dermed forklart hvorfor du flørtet med andre jenter på den festen. Da forstår hun iallefall :-) Lissom. Det der var veldig kloke ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 En del mellompene gutter har faktisk mer sjans på superpene jenter enn på mellompene jenter, fordi gutta skinner mer og stråler mer når de blir ekte fyrt opp og ivrige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg fortalt hvordan du føler for henne, og dermed forklart hvorfor du flørtet med andre jenter på den festen. Da forstår hun iallefall :-) Jepp! TS, hun har tydelig vist at hun er interessert i deg, og ble selvfølgelig skuffet/innesluttet da du flørtet med andre jenter! Fortell henne at du faktisk er interessert og hvorfor du gjorde som du gjorde på den festen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 Èn ting jeg alltid lurer på når jeg leser tråder som denne: Du sier at du ikke er god nok for henne, men hvordan i all verden kan du vite det? Det kan være at hun syns at du er PERFEKT... Du bør slutte med denne "out of my league"-greia, da får du deg aldri dame. Du bør heller åpne øynene og innse at denne jenta faktisk er interessert i DEG og at du bør fokusere på å heller sjarmere henne i senk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 Are you stupid, man?! Hun har gitt deg alle tegnene til å være interresert (som du nevnte over) men du tar jo bare ikke HINTET (som forøvrig ikke var vanskelig å skjønne, eller hva? ;p det er ikke rart hun blir skuffet over deg når hun tydelig viser at hun er madly in to you, mens du bare går bort å roter med andre jenter ?! Shame on you ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #9 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er tragisk når man tenker utseende og ikke personlighet. Bli voksen. En pen person kan være en drittsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 21. juni 2011 #10 Del Skrevet 21. juni 2011 gjenta etter meg: dust, dust, dust, dust! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissom Skrevet 21. juni 2011 #11 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg synes du trenger en dose selvtillit. Selfølgelig er du bra nok for henne! Gutter som har tro på seg selv, er sinnsykt turn on. Og da mener jeg selvtillit som i at du er trygg på deg selv, ikke "oouuuh, jeg er så tøff og har masse selvtillit".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2011 #12 Del Skrevet 21. juni 2011 Du har det egentlig lett, det er ikke mye igjen før dere blir kjærester. Som nevnt over liker hun deg og det er bare litt guts, baller og tro på deg selv som skal til. Vis henne at du er interessert og det BARE er henne. Det tar kanskje noen uker å gjennopprette tilliten og det med at du var avvisende pga hun var pen er vel kanskje litt tynt, men legg alle kort på bordet og kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestkvinne Skrevet 21. juni 2011 #13 Del Skrevet 21. juni 2011 Are you stupid, man?! Hun har gitt deg alle tegnene til å være interresert (som du nevnte over) men du tar jo bare ikke HINTET (som forøvrig ikke var vanskelig å skjønne, eller hva? ;p det er ikke rart hun blir skuffet over deg når hun tydelig viser at hun er madly in to you, mens du bare går bort å roter med andre jenter ?! Shame on you ! Enig med denne . Når du gir andre damer mer oppmerksomhet enn henne , blir hun jo bare usikker på om du egentlig liker henne og skuffa i tillegg . Foresten er det normalt at begge to som er forelska i hverandre , tenker med seg selv at den de er forelska i , er uoppnåelig for dem , dette gjelder begge parter . Dette tenker gjerne begge parter , både jenta og gutten om hverandre .... Dette er selve hovedmekanismen som gjør at begge parter forelsker seg gjensidig i hverandre. Uten denne tanken , ingen forelskelse vil oppstå - hevder forskere som har forsket på fenomenet forelskelse . Så dermed kan du slappe av , hun tenker det samme om deg . Hun er like usikker som deg på om du er interesert osv Sansynligvis ble hun bare veldig nervøs når du endelig kom bort til henne for å prate . Etter lang tid i uvisshet . Jeg opplevde noe lignende som du beskrev TS . Omtrent samme situasjon også . Da han kom bort til meg , klarte jeg ikke slappe helt av , var smånervøs og svarte vell litt kort på hans spørsmål . Men det var ikke meningen å virke avvisende . Jeg ble bare plutselig litt nervøs . + han sa han var SINGEL ...Mens kompisen hans sa at han hadde dame . Da jeg spurte kompisen hans om det . Også forvirrende å få to forskjellige svar . Men velger å tro på han . At han er singel . Sansynligvis vil ikke kompisen hans at vi to skal få kontakt , forde det ser ut som om han liker meg også og har misforstått hvorfor jeg prater med han . Det er for å få informasjon om hans deilige kjekke kompis : ) Men nå har han sagt at han er singel selv . Så da er det vell bare å fortsette å flørte : ) Samme problem oppstod . Han jeg var interesert i ble omringet av flere damer den kvelden . Han ga de masse oppmerksomhet osv Siden han ser så opptatt ut , orker ikke jeg å gå bort til han for å prate osv Og det føltes litt skuffende at han ga de andre damene mye mer oppmerksomhet enn meg , som han har flørtet med i lang tid allerede . Men han er vell usikker på meg han også . Og jeg så jo at han fulgte meg med blikket hele kvelden . Men han turte kanskje ikke å ta mer kontakt enn den korte samtalen -men jeg ble veldig glad for at han kom bort til meg . Endelig , våget han , etter masse blikk kontakt og flørt .Så det tar jeg som et positivt signal fra hans side . Ting er bare så jævlig vanskelig når man er forelska og usikker på hverandre . Men føler jeg har gitt han så mange og tydelige signaler om at jeg er keen på han nå , at resten for bli opp til han nå . Nå er det hans tur å ta initiativ ovenfor meg og gi meg mer oppmerksomhet osv , dersom han er interesert i meg fortsatt . Og han får være tydelig og slutte å gi alle andre damer så mye oppmerksomhet , så jeg ser det . Ikke noe gøy å se på . Da blir jeg bare usikker og får lyst å glemme hele fyren . Blir lei av spillet . Hot & Cold hele tiden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 21. juni 2011 #14 Del Skrevet 21. juni 2011 Har møtt ei jente og hun virka keen. Hun er veldig gira på å gjøre ting sammen med meg, gå tur sammen (grille,spise). Hun har strøket meg på armen og hånda flere ganger. Hun er veldig pen og alle gutta synes hun ser veldig bra ut. Hun er en del penere enn hva som er realistisk for meg å oppnå. Hun er også mye mer utadvendt enn meg. Jeg liker henne kjempegodt, men kan ikke helt tro at hun skal være interessert i meg. Har ikke gitt noe særlig tilbake, da jeg ser på henne som "out of my league" både utseendemessig og sosialt. Hun er rett og slett for bra. Sist helg når vi var på fest sammen så hadde jeg flørta litt med andre jenter som er mer realistisk for meg å ha sjans på. Bare prata med å gitt de en klem litt tafsing. Når jeg gikk bort til henne for å prate var hun veldig inneslutta og virket veldig irritert på meg å ba meg gå. Jeg har nok vært litt avvisende, da jeg har sett på henne som alt for pen for meg. Jeg vet ikke helt hvorfor hun var så avvisende, hun har alltid vært immøtekommende tidligere. Hvorfor reagerte hun sånn, jeg tror ikke hun er keen på meg, hun er for bra for meg til det eller? Hun ble såret over å stå å se på at du flørter med andre . Du har virket avvisende mot henne og gitt lite og ingenting tilbake nesten , når det gjelder å vise interesse . Selv om hun har gitt deg tydelige signaler på at hun liker deg. Hva skal hun så tenke om deg ? At du er en player sikkert ...som er totalt useriøs og uinteresert i henne . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 21. juni 2011 #15 Del Skrevet 21. juni 2011 Ting er bare så jævlig vanskelig når man er forelska og usikker på hverandre . Men føler jeg har gitt han så mange og tydelige signaler om at jeg er keen på han nå , at resten for bli opp til han nå . Nå er det hans tur å ta initiativ ovenfor meg og gi meg mer oppmerksomhet osv , dersom han er interesert i meg fortsatt . Og han får være tydelig og slutte å gi alle andre damer så mye oppmerksomhet , så jeg ser det . Ikke noe gøy å se på . Da blir jeg bare usikker og får lyst å glemme hele fyren . Blir lei av spillet . Hot & Cold hele tiden . Vel, vil du ha han, så ikke slutt med flørting og den hintinga di.. Da kan jeg garantere deg at en av de andre damene stikker av med fyren forran nesa di, fordi han tror du har gitt opp han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestkvinne Skrevet 21. juni 2011 #16 Del Skrevet 21. juni 2011 Vel, vil du ha han, så ikke slutt med flørting og den hintinga di.. Da kan jeg garantere deg at en av de andre damene stikker av med fyren forran nesa di, fordi han tror du har gitt opp han Nei , jeg kommer ikke til å gi han opp , så lenge han er singel og så lenge jeg føler det jeg gjør for han . Og gnisten er der mellom oss . Må jo bety noe at han kommer bort å forteller meg at han er singel osv Jeg trodde han var opptatt og var derfor avvisende mot han en kort stund , irritert over at han flørter med meg når han er opptatt osv Men det var nok bare løgn fra hans kompis ...Han har en " dårlig kompis " som lyver om han til intereserte damer ...og lager krøll for han . Uten at han vet det selv . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne Skrevet 21. juni 2011 #17 Del Skrevet 21. juni 2011 KLart hun er intresert i deg:-) Vær så snill å ta en tlf til henne og si at du liker henne veldig godt og har lyst til å treffe henne. Vær ærlig med henne. Si at du flørtet med andre pga at " trodde " at hun ikke er intresrt. Har opplevd det samme jeg også, men da er jeg den jente som har datet gutter/menner som plutselig gjør som deg. Da tolker jeg det som at han ikke er intressert og blir usikker og snur ryggen til mannen. Har ofte blitt veldig skuffet sånt. Hun liker deg, derfor trekker hun seg unna, hun vil at DU skal ta kontakt og vise henne at du er intresserte Masse lykke til :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestkvinne Skrevet 21. juni 2011 #18 Del Skrevet 21. juni 2011 Vel, vil du ha han, så ikke slutt med flørting og den hintinga di.. Da kan jeg garantere deg at en av de andre damene stikker av med fyren forran nesa di, fordi han tror du har gitt opp han Hvis han er så enkel og lett å bare snappe opp for en annen hvilken som helst annen dame . Så er han ikke skikkelig lysten på meg likevell. Da betydde jeg tydeligvis lite og ingenting for han . Vil man ha noen sterkt nok , så går man kunn for den personen man er forelsket i . Og avviser andre i mellomtiden . Eller slipper de ikke helt innpå seg . Man gir da ikke opp , før man virkelig vet hvordan det ligger an og vet om det kan bli noe eller ikke . En forelskelse ( ekte ) er ikke noe man kan skru av og på selv . Den bare er der . Og da blir alle andre beilere og beilerinner i mellomtiden bare" nestbest " og nødløsning . Er også vanskelig å involvere seg helt i andre , når man er forelsket i en annen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 21. juni 2011 #19 Del Skrevet 21. juni 2011 hun stryker på deg, men du vet ikke om hun er interessert? haaha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 21. juni 2011 #20 Del Skrevet 21. juni 2011 Hun var veldig, veldig skuffet fordi du flørtet med de andre, etter at hun temmelig tydelig hadde gitt deg signaler om at hun likte seg sammen med deg. Men mange av disse damene blir litt skeptisk når du flørter med de andre. Nikker enig til dette. TS, hun er (var) jo interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå