Gå til innhold

Intimservietter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser litt i en tråd om truseskift her på KG, og lurer på en ting:

Hvorfor er det så populært med disse intimserviettene?

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor noen synes de blir rene ved å smøre "møkka" rundt i underlivet med en serviett som er tilsatt diverse greier som blir igjen på musa?

Selv om jeg har brukt slike servietter et par ganger så har det vært ved f.eks. hytteturer osv. Her på KG virker det som at intimservietter ersatter enkeltes intimvask? Jeg sier erstatte fordi jeg mener at det ikke er å vaske seg og bli ren når man bruker intimservietter.

En venninne av meg ble overrasket over at kjæresten syntes det var ekkelt å slikke henne etter at hun hadde vasket seg med en slik serviett 2 dager etter siste dusj. Jeg tenker at det sier seg selv når man ikke får vasket og skylt bort møkka, men bare blander den med serviett-væske og lar det tørke inn...

Tråden jeg har lest i: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=568774&st=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man dytter ikke møkka rundt. Det blir som å si at sminkeservietter dytter sminken rundt, men det ser man enkelt på servietten ikke er tilfelle. Tviler på noen erstatter dusj og normal hygiene med slike servietter, men enkelte av oss har virkelig så mye utflod eller urinlekkasje at det ville vært best for velværen å dusje 2-3 ganger om dagen, noe som sier seg selv ikke er sunt for huden.

Serviettene smaker ikke godt nei, men det er lukten man bruker det for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, bruker ofte slike servietter, jeg. Bruker dem av hygieneårsaker, naturlig nok. Orker ikke dusje flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...