Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2011 #21 Del Skrevet 21. juni 2011 "Jeg har en teori på dette. Gutter er ofte pulevenner med jenter som er mindre pene enn dem selv og derfor sjelden utvikler følelser. Jenter derrimot er ofte pulevenner med kjekke gutter og derfor utvikler følelser fort." Følte meg så syyykt truffet! Jeg og n fyr er rote venner og blir vel mest sannsynlig ff. Jeg har aldri skjønnt hvorfor han som er så kjekk, valgte meg som ikke er den peneste. Men samtidig må jo gutten synes noe om jenta ettersom han velger henne som ff. Han har ikke sex med en han ikke kan fordra utseendet eller personligheten til, right? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest döderlein Skrevet 21. juni 2011 #22 Del Skrevet 21. juni 2011 Tror det ligger mye i det at kvinner ser etter en fast partner de kan få barn med og leve et trygt og beskyttet liv med, mens menn har et innstinkt som forteller at de skal prøve å befrukte så mange kvinner som mulig for å få mange avkom. Eller ljuger jeg nå? Synes å huske og ha lest dette et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå