Gå til innhold

Få seg dame

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

TS her. Jeg tror jeg forstår noe av problemet. Jeg virker for desperat, har for høye krav og mangel sosiale antenner. Takk for råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Eg trur iallfall du kan tene på å legge større vekt på det sosiale ift damer heller enn det reint utsjånadsmessige og sjekketekniske. Skaff deg kvinnelege vennar, ha eit aktivt sosialt liv og ha noko meiningsfylt å bruke tida di på, så kjem det av seg sjølv, trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinka

Kanskje det er best å skaffe seg venner først, ja. Og ikke tenke så på den sjekke-biten. Men det er ikke lett å skaffe seg venner heller. Man spør liksom ikke bare en ukjent person på gata om de vil bli med på kaffe. Men kanskje det finnes steder du kan gå på der man treffer folk? Div. klubber el foreninger? Skole, om du går der. Ikke lett dette her. Spesielt ikke om man mangler sosiale antenner.

Har du kompiser du vanker med? Får de kontakt med jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har prøvd å komme med et svar på hvordan du er som person, men endte opp med å ramse opp litt tilfeldige fritidssyssler du enten liker eller ikke liker. Det virker som du har tenkt veldig lite over de viktige tingene i livet, som verdier, og dermed blir inntrykket du gir helt overfladisk. Før du går på jakt etter en kjæreste må du først finne mer ut av deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med verdier, men jeg er sikker på hva jeg vil. Jeg liker ikke ONS og ff. Jeg er mer kjærestetypen som vil forelske meg, stifte familie, få barn osv. Men jeg prater lite med jenter og når det skjer er samtaleemnet langt fra åpenhet om personlige verdier.

Jeg tror det at jeg må bli bedre på å ta kontakt med pene jenter, men når jeg har fått samtlige avslag og interessen ikke blir gjengjelt synker selvbildet og selvtilliten mot pene jenter.

Det at jeg virker overfladisk når jeg snakker til nye folk er en uvane jeg alltid har hatt. Prøver bare å være høflig, men jeg ser liksom opp til jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver bare å være høflig, men jeg ser liksom opp til jenter.

Det er en av de største feilene du kan gjøre.

Jeg anbefaler deg å laste ned "Blueprint Decoded" med Tyler Durden og "Flawless Natural" med Tim, som jeg tror du kan lære mye av.

Dette er "PUA-materiale", men du velger selv hvordan du vil bruke stoffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har lest noen playerbøker og forstår psykologien til en hvis grad. Blir litt mye skuespill synes jeg. En skal liksom skjule nervøsiteten bak kommentarer, alltid være ovenpå og føre samtalen. Min erfaring er faktisk at mange jenter ikke vil ha en player, men trekker konklusjon om at jeg kanskje er det og derfor oppfører pene jenter seg kaldt mot meg. Jeg gjør heller som mange har sagt. Jeg bare lever livet og gjør ting som gjør meg glad i hverdagen. Etter noen år blir det sikkert litt bedre ang jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe skuespill, men en ny måte å tenke på og en ny måte å fremstå på, som gjør deg mer attraktiv.

Du skal ikke gå rundt og lyve og utnytte jenter, men være en bedre utgave seg selv, en som det lyser mer selvtillit av.

De tar opp både det å sette jenter på pidestall, spandering og veldig mye mer. Gi det en sjanse i hvert fall, hva har du å tape?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du har rett. Jeg skal prøve å forandre med fra nervøs tøffel til litt mer machomandig mentalitet. Har ikke mye å tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å sammenfatte litt, så virker det som om du:

-sikter kanskje litt for høyt, litt for kravstor?

-Overvurderer eget utseende

-Går for sjelden ut. Å bli avvist av 4-5 jenter, et par fra hjemstedet og et par fra Oslo som du har vært forelsket i er ikke mye. Man må rett og slett bare prøve igjen

-Er for direkte i tilnærmelsene, som du også påpeker selv. Bør kanskje ikke begynne rett på hvor bor du eller hva foreleseren heter, smalltalk begynner gjerne med ennå litt mer dagligdagse temaer enn det (ja, det er faktisk mulig). Det er ofte lurt å ta tak i noe i "umiddelbar" nærhet, noe som skjer rundt dere. På et utested vil det da virke unaturlig å gå rett på "hvor bor du". Legg heller opp til en samtale om musikksmak der du tar utgangspunkt i låta som spilles der og da. Nære og naturlige assosiasjoner er ofte en bra begynnelse og gjør at praten flyter lettere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lynne

Det kan du er litt for intens når du blir betatt av en jente. Da rygger jenter automatisk litt tilbake. Vi vil ha anledning til å se gutten litt an, og det får vi ikke gjort så lenge han ser på oss med et tilbedende blikk. Kanskje du kan være litt leken og kameratslig i din tilnærming. Bli kjent med jenter gjennom en hobby for eksempel. Da blir det en mer avslappet stemning. Når du sier du har et utseende litt over snittet, kan det godt være tilfelle. Men du nevnte at du er 1,70 høy. Det er ikke så veldig høyt. Men det finnes mange jenter som er under 1,65, og de bør du gå for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS virker veldig umoden. En moden mann, som er klar for et forhold, vet at symmetrisk perfekte kvinner kan være stygge på grunn av personligheten deres og hvordan de behandler mennesker, og at kvinner som aldri ville bli kontaktet av en modellspeider kan være de vakreste. Derfor skal man aldri gå så blindt etter utseende som TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan du er litt for intens når du blir betatt av en jente. Da rygger jenter automatisk litt tilbake. Vi vil ha anledning til å se gutten litt an, og det får vi ikke gjort så lenge han ser på oss med et tilbedende blikk. Kanskje du kan være litt leken og kameratslig i din tilnærming. Bli kjent med jenter gjennom en hobby for eksempel. Da blir det en mer avslappet stemning. Når du sier du har et utseende litt over snittet, kan det godt være tilfelle. Men du nevnte at du er 1,70 høy. Det er ikke så veldig høyt. Men det finnes mange jenter som er under 1,65, og de bør du gå for.

Det er fint at du er her til å opplyse oss om hvilke jenter menn bør gå for ut fra deres egen høyde. Han må faktisk bare gå for de han liker og gi litt blanke i utseende og høyde og hvilke "begrensninger" han har.

Men egentlig hørtes du litt grunn og overfladisk ut ts, så mye av problemet ligger nok der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk for svar. Jeg virker kanskje litt overfladisk. Har begynt å gå opp for meg nå. Jeg vet at pene og mindre pene jenter stiller nokså likt uten sminke, men pene jenter er det som vekker oppmerksomheten og følelsene mine. Slik er det vel med alle og hva jenter som er pene er jo subjektivt. Jeg er nok for kravstor når det kommer til utseendet, og jeg er nok ikke mer enn 5-6 selv. Jeg er jomfru så jeg vet jeg er ganske umoden når det kommer til kjønnsrelasjoner. Om jeg kommer i snakk med en pen jente igjen skal jeg prøve å ikke være så direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mange av de "peneste" jentene de som stiller med et ganske normalt utseende i utgangspunktet, men som "vokser" på deg etterhvert som dere blir bedre kjent.

Ettersom jeg i yngre dager hadde gleden av både å jobbe med og bo med modeller, lærte jeg meg fort at en kvinne har tusen utseender. Og at selv de vakreste har dager der morratrynet er ekstra seiglivet.

Du må rett og slett begynne å drite i utseendet og utstyret, og begynne å bli kjent med kvinner som folk, og så vil du etterhvert lære deg å interagere med disse "mystiske menneskelige paradokser". Prøv å begynne å betrakte dem som individer, ikke som kjøttstykker, så er halve jobben gjort.

Perfekt finnes ikke. Noen feiker det bare bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...