Gå til innhold

Jeg har wardenburg syndrom

Fremhevede innlegg

Gjest Emo Fisk
Skrevet

Kjære vakre vene, det er ingenting galt med utseendet ditt. Du er jo flott. Jeg skjønner allikevel at din selvtillit ikke nødvendigvis henger sammen med det du eller andre ser i speilet. Dersom du føler at du sliter mer enn normalt med selvtilliten din, vil jeg anbefale at du snakker med en profesjonell om det. Det ser ut som at du er i studentalder, og mange studiesteder har psykologtjeneste gratis. I Bergen var det mens jeg gikk opp til åtte gratistimer.

Du kan dessverre ikke fjerne bildet. Dersom du hadde vært logget inn, hadde du hatt muligheten til å redigere i eget innlegg og dermed slette linken. Du kan be moderatorene om å få linken fjernet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du er ei pen jente! :)

Gjest Consensio
Skrevet

Få en moderator til å slette bildet for deg dersom du vil ha det bort.

Ikke at du trenger å fjerne det, personlig syns jeg du har et pent og eksotisk utseende. Du skal absolutt ikke skjemmes og du burde nok jobbe litt med selvbildet ditt :)

AnonymBruker
Skrevet

Tuusentusen takk for svar. Sitter her og småsmiler for meg selv. Tror ikke jeg sliter med selvtilliten mer enn til vanlig, men ja, syndromet er en del av usikkerheten min, det er sikkert og visst. Men bare det å høre folks meninger er terapi for meg... :gjeiper: Så jeg føler meg mye bedre allerede.

Tusen takk igjen, dere er snille! ^^

Skrevet

Nydelig jente du! Og det jeg sier ikke det for å være snill. :jepp:

Skrevet

Tråden er ryddet for identifiserende bilde.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

forresten så dukker det opp en reklame for bjørknes privatskole over her, og du lignet på hun som er på den reklamen :D

Skrevet

Du ser jo helt nydelig ut, da :)

Jeg kan se svake trekk av dette syndromet, men det er fordi jeg nettopp har googlet, lest og sett andre bilder. Hadde du ikke nevnt syndromet, hadde jeg heller ikke tenkt noe over det. Muligens ville jeg trodd at du ikke var 100% norsk, siden du har en litt eksotisk type skjønnhet. Du har i alle fall ingenting å skamme deg over når det gjelder utseendet.

Når det gjelder bildene fra google så var det like stor variasjon der som blant folk uten dette syndromet. Noen pene, noen mer vanlige, og noen mindre pene (smak og behag).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...