Gå til innhold

Ta kontakt

Gjest Elise

Anbefalte innlegg

Gjest Elise

I går var jeg ute med naboen min, og traff en kammerat av denne naboen. Vi ble begge helt satt ut av kjemien mellom oss, det var helt merkelig. Vi hadde begge drukket endel, men var ikke overstadig beruset. Naboen kjenner han veldig godt og sier at han absolutt ikke er typen som sjekker opp damer på byen, eller "lurer" jenter. Han er ganske sjenert.....(vi er begge 30.)

Jeg og naboen måtte reise, men etter en stund fikk naboen en melding om at han MÅTTE få kontakt med meg. "Denne jenta må jeg komme i kontakt med!" Jeg fikk mobilnummeret hans og sendte han en melding da jeg våknet i dag.

Problemet: Etter det har jeg ikke fått noe svar..... Kan jeg sende en sms til eller burde jeg bare vente litt? Kan jeg gjøre det i morgen, eller burde jeg bare droppe det? Vil ikke virke masete heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nøyd meg med den ene meldingen om jeg ikke fikk noe respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så merkelig at du ikke fikk svar! Men du må absolutt ikke sende enda en melding. Det ville vært veldig klengete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elise

TS her. Jeg bare tenker at han kanskje ikke har fått den, eller noe.... Gått tom for strøm eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til i morgen og send en melding da. Hører du ikke mer så la det bli med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Ikke en mld til. Noen er bare treige med å svare på sms. Vent og se hva som skjer. Han har nok fått den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent litt til å se. Hvis du ikke hører noe hadde jeg spurt naboen om han har sagt noe til h*n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elise

TS her. Da venter jeg til i morgen. Kan jeg bare skrive. "Kalde føtter?" og ett smilefjes eller????????? noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...