Gå til innhold

Fitteslikking


Gjest Jens

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig i forholdet er det vanlig å begynne med fitteslikking. Jeg har aldri slikka før, og lurer på hvor lenge man pleier å vente med det. Er litt for sjenert til å gå ned på dama første gang vi har sex. Vi har klina mye og pult i to ukers tid. Når begynte dere med slikking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett: det heter ikke "å gå ned på", på norsk, Jensemann. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang vi hadde oss :)

Er ikke det litt unormalt tidlig?

Og er det ikke vanskelig å få jenta til å komme første gangen man slikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Dere bør gjøre det når dere begge er klare for det. Selv om du er sjenert så burde du snakke med henne om det, og høre om hun har lyst til det. Noen kommer lett av slikking, andre ikke. Så det er lurt å spørre henne om hva hun liker, og prøve å få litt direksjon om hva hun liker underveis. Øvelse gjør mester:) Lykke til og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Jeg har slikket nesten alle jentene jeg har hatt sex med første gangen. Mange av dem har kommet, men ikke alle har kommet av det, noen var skikkelig sjenerte og klarte ikke å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen er helt greit for meg, særlig hvis hun også suger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen. Så får en lettere øye på uhumskheter som sender henne hjem i taxi framfor rallende til Nirvana.

Hun behøver ikke komme. Det er en helvetes jobb å sleike henne helt dit (oftest). Det er nok at hun blir tungpustet, og får fart på sekretproduksjonen. Når hun kan drive turbinen på et middels vannkraftverk, er hun klar for nye og spennende eventyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...