Gå til innhold

Hvor lenge bruker du trusa di før du skifter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Intimservietter fordi man ikke har vasket underlivet hver dag :D

Er det så rart? Jeg er overhodet ikke hysterisk, men jeg synes det er ubehagelig å gå rundt med ei skitten... eh, fitte. Er ikke noe galt med meg, men jeg har en del utflod. Og etter mange timer, begynner utflod å lukte. Jeg kjenner det, for å si det sånn, om jeg går uvasket der nede over lengre tid (og over et døgn er for underlivet mitt "lengre tid").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skifter hver morgen etter morgendusjen. Hvis jeg av en eller annen grunn dusjer enda en gang i løpet av dagen (trening f.eks) skrifter jeg da også...

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var basic hygiene å skifte truse hver dag. Tydeligvis ikke... Selv skifter jeg alltid om morgenen når jeg har dusja. Skifter også til ny om jeg trener på dagen og dusjer etter det. Tar aldri på meg en brukt truse om jeg har dusja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Skifter truse hver morgen. Det er litt sånn 50/50 om jeg sover naken eller med truse, men den skiftes i hvertfall hver dag uansett. Har en del utflod, men det varierer i mengde og jeg hater å bruke truseinnlegg (også de tynneste). Skifter heller en gang for mye enn en gang for lite. Vasker som regel underlivet hver dag, selv om jeg ikke dusjer hver dag. Har jeg ikke tid/mulighet til å gå i dusjen å vaske det, bruker jeg intimservietter.

Intimservietter er en grei ting å ha.

Enten om det er hjemme eller på hytten,da er du jo somregel ren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Bytter boxer en gang i uka, da stortsett bare når en kollega eller de ved siden av meg på bussen spør om jeg kan flytte meg fordi det lukter litt funky av meg.

Det er veldig praktisk på fredager når jeg står i pol-køen, fordi flesteparten både foran og bak meg slipper meg villig frem til kassa.

:gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var basic hygiene å skifte truse hver dag. Tydeligvis ikke...

Med null utflod er det faktisk ikke nødvendig. Syns mange her er veldig hysteriske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest idakaroline

Jeg vil ikke kalle det å bytte truse en til to ganger om dagen for hysterisk. Jeg ser på det som normal hygiene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med null utflod er det faktisk ikke nødvendig. Syns mange her er veldig hysteriske.

Null utflod høres ikke mye bra ut. Hvordan skal vaginaen rense seg selv da, liksom? Noen har mer enn andre, men selv om man har lite utflod, og den tørker inn i huden og ikke i trusa, blir det ikke mer hygienisk av den grunn. Svette og bittesmå avføringspartikler er også god grunn til å skifte truse. Trusa er ikke akurat gullende ren, selv om du ikke kan se bremsespor og størknet utflod.

Jeg skifter forøvrig hver dag, med mindre jeg er ekstremt lat eller syk. Da kan det hende jeg bruker samme truse to dager i strekk, men det skjer sjelden. Da skjer det oftere at jeg ikke orker å dusje, men allikevel bytter truse. G-streng blir fortere skitten, siden den er i direkte kontakt med med all dritten, så den ville jeg aldri brukt lenger enn én dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste her som ikke dusjer hver eneste dag? :klo: Trodde ikke det var bra for kroppen, jeg. Føler meg ikke skitten selv om jeg lar det gå en dag mellom hver gang jeg dusjer. Men dette blir vel kanskje litt for off topic.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste her som ikke dusjer hver eneste dag? :klo: Trodde ikke det var bra for kroppen, jeg. Føler meg ikke skitten selv om jeg lar det gå en dag mellom hver gang jeg dusjer. Men dette blir vel kanskje litt for off topic.

Nei, jeg dusjer ikke hver dag. Men jeg dusjer/vasker underlivet hver dag. Med en våt klut, vann, intimservietter e.l. Det tar meg maks 30 sekunder. Å dusje hele kroppen gjør jeg på det meste annenhver dag, men innimellom også sjeldnere (med mindre jeg trener meg veldig svett eller på en annen måte blir skitten). Håret prøver jeg å vaske bare 1-2 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett brukar eg ei truse fråmorgon til kveld, søv truselaus.

Hender ein skjelden gong at eg skiftar i løpet av dagen og, under mensen eller mykje utflod, og trusa blir grisete. men aldri skjeldnare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe at folk pusse tennan sine like ofte som de skifter undertøy sier jeg bare.. Den som står ved siden av deg lukte ånden din bedre enn trusa di 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørn82

Er jeg den eneste her som ikke dusjer hver eneste dag? :klo: Trodde ikke det var bra for kroppen, jeg. Føler meg ikke skitten selv om jeg lar det gå en dag mellom hver gang jeg dusjer. Men dette blir vel kanskje litt for off topic.

Det er ikke bra å dusje kroppen hver dag, selv ikke med bare vann..

Men vaske seg nedentil i dusjen går jo selv om man ikke dusjer resten av kroppen. Det er mye bedre for kroppen, og man er ikke grisete selv om man ikke dusjer hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger for dagen. Fordrar ikke truseinnlegg :kvalm:

Truseinnlegg er en sikker vei til soppinfeksjon for meg :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest stillness

Er jeg den eneste her som ikke dusjer hver eneste dag? :klo: Trodde ikke det var bra for kroppen, jeg. Føler meg ikke skitten selv om jeg lar det gå en dag mellom hver gang jeg dusjer. Men dette blir vel kanskje litt for off topic.

Jeg dusjer ikke hver dag,men jeg vasker meg jo selvsagt og har normalt god hygiene.

Truse og sokker skifter jeg hver dag,minst en gang om dagen og noe annet ville vært ekkelt for meg.Har litt utflod og bruker ikke truseinnlegg(for ja det er ekkelt) så da må jeg nesten skifte truse såpass ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chevy

jeg er noen og tyve, og har hatt små urinlekkasjer helt siden jeg gikk på barneskolen. Jeg bruker innlegg, og føler meg ekkel om jeg ikke bytter truse 2 eller 3 ganger om dagen. det skal være rent og pent der nede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen bruker en stringtruse mer enn en dag er det skikkelig ekkelt :spy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å sove helt naken? :S

Ja! Det er jo UENDELIG mye mer behagelig å sove naken. Er like irritert hver gang jeg sover hos andre eller her noen på liggbesøk og jeg må ha på meg truse og tskjorte. Sover naken hvis jeg er med en partner btw. Føler jeg ikke kan bevege meg like bra med klær. Er vel vant til det hjemmefra, mamma og pappa har alltid sovet naken så lenge jeg kan huske. Og vi fikk ikke lov å sove med truse :fnise: riktignok brukte jeg nattdrakt da jeg var mindre, men trusen skulle av om kvelden. Har vel fått det inn med teskje. Syns det er greit å "lufte" litt også :gjeiper:

Jeg tar alltid en ny truse om morgenen eller hvis jeg har dusjet på dagtid/ om kvelden. Klarer ikke å ta på meg en "skitten" truse når jeg er nydusjet. Selv om den ikke lukter eller ser skitten ut. Bra jeg nettopp fikk 25 truser fra victoria secret i posten og hadde godt over 30 fra før. Trenger ikke å vaske undertøy så ofte da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...