Milia Skrevet 14. november 2003 #1 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har kjøpt et skrivebord fra Ikea - Mikael og vil gjerne spraylakkere det i en annen farge. Den grønne virket som en god ide i butikken.. hehe.. (vet jeg kan bytte det men liker formen på det og liker ingen av de andre fargene heller.) Kan jeg spraye rett på eller må jeg behandle det på noen måte først? Hvor kan jeg finne godt utvalg av farger? Trenger hjelp! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. november 2003 #2 Del Skrevet 15. november 2003 Når jeg hører spraylakk så tenker jeg billakk... Aner ikke om det er greit å bruke på Mikael fra IKEA, men kanskje..? Billakk finnes i alle fall i et utall farger.... *totalt uerfaren med å spraylakkere Mikael* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. november 2003 #3 Del Skrevet 15. november 2003 Mikael sitter v siden av meg nu, og jeg tror han hadde blitt skikkelig sur hvis jeg hadde spraylakkert ham grønn...... Blå er vel mere hans farge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermann Skrevet 15. november 2003 #4 Del Skrevet 15. november 2003 Du må nok matte ned overflaten først. Bruk et fint sandpapir til dette. Så må det grunnes (gjerne med spray) Så er det klart til lakking. :D Dette er ikke så mye arbeid som det kan se ut til. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milia Skrevet 15. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 15. november 2003 hehe.. joda, Mikael skal til pers! Men grøn er han fra før, nå skal han få en nydelig lillafarge. Og det er vel ingen bedre tid å drive oppussing enn etter noen glass ehh flasker vin ute? Fikk en del tips av malebutikkmannen så tror det skal bli riktig fint. Takk for tips! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå