Gjest Daenerys Skrevet 2. januar 2014 #1201 Del Skrevet 2. januar 2014 Godt nyttår Daenerys! Nå er endelig 2013 over og du kan fokusere på alt det bra som kommer i 2014! Godt nyttår! Ja, jeg er veldig glad for et nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. januar 2014 #1202 Del Skrevet 2. januar 2014 5 km på ellipsen i dag, 33:07 Merker beinhinnebetennelsen lusker rundt, så jeg prøver å ikke jogge så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. januar 2014 #1203 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) 30 min joggings Merker enda at beinhinnebetennelsen lurer, men det var rett og slett fullt på ellipsen! Endret 5. januar 2014 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. januar 2014 #1204 Del Skrevet 5. januar 2014 Godt nytt treningsår! 30 min på mølla er jo bra, spesielt om du sliter med beinhinnebetennelse. Det bør du være godt fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 5. januar 2014 #1205 Del Skrevet 5. januar 2014 Du er kjempeflinkis, Daenerys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. januar 2014 #1206 Del Skrevet 8. januar 2014 Du er kjempeflinkis, Daenerys! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. januar 2014 #1207 Del Skrevet 8. januar 2014 30 min på mølla ca, 2 tabataintervaller. Ikke så slitsomt som jeg hadde forventet. Men, beinhinnebetennelsen er definitivt tilbake, så da blir det ellipse og sykkel fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 12. januar 2014 #1208 Del Skrevet 12. januar 2014 Ble tre økter denne uka I dag gikk vi først en tur på 45 minutter, og etterpå stakk jeg innom senteret for litt styrketrenings mens mannfolket ordnet noe i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 13. januar 2014 #1209 Del Skrevet 13. januar 2014 Så flink du er! Har lest et stykke bakover nå, og jeg må si at det virker som du har kommet imponerende raskt inn i treningen igjen Skal du løpe sentrumsløpet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. januar 2014 #1210 Del Skrevet 13. januar 2014 Ja, jeg er glad jeg har kommet tilbake Jeg er jo mer motivert enn noensinne nå, merker jo faktisk på kroppen hvor mye bedre den blir når jeg trener! Nei, blir ikke sentrumsløp. Det er bare uker før jeg leverer masteren, og så sliter jeg jo med beinhinnebetennelse som er mer eller mindre kronisk Dessverre! Mulig jeg kommer inn og ser på og heier på venninnen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 14. januar 2014 #1211 Del Skrevet 14. januar 2014 Du leverer master i vår også? SÅ dumt at beinhinnebetennelsen er blitt kronisk (mer eller mindre), det er virkelig dumt når det skjer Men heldigvis kan man trene beina på andre måter! Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. januar 2014 #1212 Del Skrevet 14. januar 2014 Jepp, master er også. Ikke så moro nå, for jeg har jo vært så mye syk at jeg ligger mye etter! Ja, jeg kan jogge kanskje 4-5 ganger før jeg kjenner det, så tar jeg en pause på en måned eller to, og det samme gjentas Men men. Beina mine er rett og slett for bevegelige har jeg fått beskjed om, så jeg vet ikke helt hvordan jeg kan løse det, får se til høsten kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. januar 2014 #1213 Del Skrevet 14. januar 2014 Løper du med kompresjonsstrømper, og hva slags underlag løper du på? Det ble jeg tipset om når jeg slet veldig - har ikke kommet så langt som å prøve ennå.. meeenh tenkte i alle fall å teste dette etter hvert. Og underlag har så utrolig mye å si for min del, jeg merket i alle fall forbedring etter jeg begynte å løpe på skikkelig bane. Gørrkjedelig, men jeg merker i alle fall veldig godt forskjell på beina. Løpte en gang i romjula på "byterreng" - dvs asfalt og gress/grus, og merket at jeg begynte å bli litt øm etter en langtur, mens det går helt fint å løpe på løpebane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. januar 2014 #1214 Del Skrevet 14. januar 2014 Løper ikke med kompresjonsstrømper. Jogger stort sett på mølle med helning. Men, det er helt ærlig like vondt å jogge utendørs. Vet helt ærlig ikke om vi har en bane her jeg bor, eller skulle jeg gjerne ha forsøkt det. Får undersøke litt Det eneste som virkelig hjalp var når naprapaten min i Oslo teipet beina mine for å gjøre dem mer stabile, må prøve å få ham til å lære meg det neste gang jeg er i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. januar 2014 #1215 Del Skrevet 14. januar 2014 Tror kompresjonsstrømper kan ha noe av den samme effekten som teiping, i og med at det holder liksom ting mer på plass? Så vidt jeg har skjønt er evidensen så langt litt todelt mtp effekt på prestasjon som sådan. Men vil tro at hvis problemet er at man får for mye bevegelse i leggene, da er strømper noe som kan hjelpe med akkurat dette? Lønner seg å prøve i alle fall tenker jeg Jeg har aldri løpt på mølle, mest fordi jeg dessverre så for mange youtube videoer av folk som tryner skikkelig før jeg prøvde det og nå tør jeg ikke Men om du finner en god bane kan det være gull verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. januar 2014 #1216 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg tror problemet er selve føttene, er de som er så bevegelige (men sikkert også andre deler av kroppen), og når jeg har blitt teipet har jeg blitt teipet under føttene Langs fotsålen, under tåballene og rundt hælen om jeg husker rett... Men joda, skal gjerne prøve kompresjonssokker Akkurat nå har jeg ikke noe stort behov for å løpe for å være helt ærlig, klarer meg fint med sykkel og ellipse! Skal prøve å finne bane... Jeg kan i alle fall garantere at det ikke finnes innvendig, så ute på vinteren er ikke aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. februar 2014 #1217 Del Skrevet 23. februar 2014 Jau, så ble det visst litt over en måned uten trening. To av ukene har jeg vært forkjøla, så det er ok, de andre ukene er ikke helt godkjent Jaja! Tenkte å gå en tur på mølla i dag, men det ble visst til jogging. 25 min jogg, 10 min gange, totalt rett over 4,5 km og 35 min. De siste 5 minuttene med jogging var slitsomt, men det er jo bare å forvente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 23. februar 2014 #1218 Del Skrevet 23. februar 2014 Sånt skjer Det er tiden å bli syk på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 23. februar 2014 #1219 Del Skrevet 23. februar 2014 Første gangen etter pause som er alltid tung. Bra jobba å starte opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 26. februar 2014 #1220 Del Skrevet 26. februar 2014 Første gangen etter pause som er alltid tung. Bra jobba å starte opp igjen! Takk! Ja, det var tøft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå