Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

(Jeg gikk forresten tur på 7 km i går kveld, så total lengde i går var 15 km. Jeg merket det VELDIG godt på magen, var konstant sulten!)

Ny uke, og nye økter! Har allerede vært og trent styrke på armer og skuldre. Uka blir som følger:

Mandag: Styrke overkropp (done)

Tirsdag: Lett jogg, under 5 km

Onsdag: Styrke bein

Torsdag: Fri, men blir mye gåing

Fredag: Styrke hele kroppen

Lørdag: Fri eller langtur

Søndag: Fri eller langtur

Det er i alle fall planen :) BLir kort joggetur imorgen siden beina mine er teite, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Ble ingen joggetur i går, tar det på torsdag :) beina var enda slitne etter søndag.

I dag har bein og rumpe fått kjørt seg:

3x12 50 kg knebøy (ny rekord!!)

3x10(20) 7 kg gående utfall

3x12 nordic hamstrings

3x8 70 kg leg press

3x12 banan

1min planke

Kommer til å kjenne det imorgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Hva er bananøvelsen for noe? :klo:

Haha, tenkte den var litt uklar :ler: kopierte bare fra mobilen hvor jeg noterte.

Ligger på mage, løfter overkroppen for å trene nedre rygg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da skjønner jeg! Høres ut som en bra økt, og alltid gøy med ny vektrekord! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Hjemme fra joggetur. Bra fart og fint vær, men beina mine er vonde selv med en uke uten noe jogging. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Har hatt en god styrkeøkt i dag, og nå blir det snart grillings! Jeg flytter sørover veldig snart, så det er for å si ha det til noen folk. Heldigvis flott vær :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Dette er flytteuka, så jeg må bare se hvor mye trening jeg rekker :) Planer om styrkeøkter tirsdag, onsdag, fredag. Jeg vet ikke hvor mye jeg får trent styrke i sommer, men har store planer om joggeturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

I dag har jeg jogget 30 min på mølla (+3 min oppv og 5 min gåing på slutten). Ble 4,5 km, lenge siden jeg jogga så langt på mølla :) Uansett bra.

Så ble det styrke på bein. Bulgarske utfall, leg curls, og en rumpeøvelse jeg alltid glemmer navnet på :ler: Ser frem til vonde bein imorra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

I dag har jeg jogget 30 min på mølla (+3 min oppv og 5 min gåing på slutten). Ble 4,5 km, lenge siden jeg jogga så langt på mølla :) Uansett bra.

Så ble det styrke på bein. Bulgarske utfall, leg curls, og en rumpeøvelse jeg alltid glemmer navnet på :ler: Ser frem til vonde bein imorra!

Hørtes ut som en deilig økt. Misunnelig!!!!!!! Har løpeabstinenser :bond:

Men skal la kroppen bli 100% denne gangen. Har en tendens til å friskemelde meg for raskt :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Maja - jeg begynner å få grumsete hals selv :( Og det har jeg IKKE tid til, for vi er midt i flytteh***....

Har vært på søpla, funnet 14 banankasser til (fant 18 i går), og vært i banken. Ikke dårlig så tidlig på morgenen :ler: Nå må jeg få i meg masse kaffe, la oss 3 i natt og stod opp rundt 7. Neste uke skal jeg SOVE :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Daenerys

Ah, endelig flytta. Sinnsykt trøtt. Men jeg og samboeren har blitt enige om å ikke spise noe som helst godteri i juli. Den som sprekker, må betale 250 kroner til den andre ;) Jeg skal ikke sprekke. I alle fall ikke med så utrolig gode og sunne desserter som vi kan ha nå i sommer, har nettopp spist jordbær, blåbær og vaniljekesam. NAAAMM.

Starter også med jogging igjen imorgen tror jeg, kan hende det blir en total avslapningsdag etter en heftig uke. Får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flytting (kjøpt?), og lykke til med godterifri juli! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Gratulerer med flytting (kjøpt?), og lykke til med godterifri juli! :)

Takk! Nei, er ikke kjøpt, må nok få jobb først ;) Leier. Men det er jo greit det også for en liten periode til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...