Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

ALLE julegavene er handlet på 3timer og 30 minutter, de siste 30 min i dag :) Så effektivt!

Jeg er gørrsliten. Imorgen er det 9 timer jobb, så skal vi kjøre hjem til jul, og bare jeg har lappen. Det tar vel en 4-5 timer det, er ikke i seng før veldig sent etter en veldig lang dag. Kryss fingrene for at vi kommer oss trygt hjem da dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, handlefantomet! :duskedame:

Høres ut som at en rimelig slitsom og travel dag på deg, ja! Men da blir det nok ekstra godt å komme hjem på kvelden, for da kan du senke skuldrene og la julefreden synke inn i sjel og sinn :)

(Gudameg, jeg blir så poetisk nå i juletida)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, du er like effektiv i julehandlingen som du er på tredemøllen, jo! Flinka! :)

God tur hjem til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE julegavene er handlet på 3timer og 30 minutter, de siste 30 min i dag :) Så effektivt!

Jeg er gørrsliten. Imorgen er det 9 timer jobb, så skal vi kjøre hjem til jul, og bare jeg har lappen. Det tar vel en 4-5 timer det, er ikke i seng før veldig sent etter en veldig lang dag. Kryss fingrene for at vi kommer oss trygt hjem da dere :)

Wow! Snakker om siste liten med gaver; jeg ble ferdig for et par uker siden og synes JEG var sent ute :eeeh: Så lang kjøretur like etter er ikke bare bare, men det er jo litt koselig også da. Spille litt "Driving Home for Christmas" veien ;)

Men det klarer du! Nå er det jo juleferie så nå kan du bare kicke back og kose deg ihjel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

God jul dere :klemmer: Er hjemme hos familien, derfor litt lite nett-tid :)

Men i dag har jeg trent på det lokale senteret!

5 km ble det. 3 min gange, 30 min jogging uten pause, 5 min gange :) Fornøyd, men det var tungt :sjenert: Men herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Fikk forresten nye joggesko til jul, Asics Gel Kayano 17, skal innvie dem imorra! Godt med to sko når jeg skal jogge såpass mye, og jeg håper disse skoene er like gode som de forrige Kayano'ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Nye 5 km i dag, litt lettere enn i går :) kom nettopp fra trening, fikk med mamma! Merker at morgentrening er tingen for meg. Jeg jogget med sting nesten hele veien enda det var 2 timer siden middag!

Herlig å være tilbake på trening :) imorra blir det lett sykling og styrke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :duskedame: Jeg skal få kjøpt meg ny treningbukse og nye joggesko når stipendet kommer, blir litt ekstra gøy å trene i nye klær :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Nytt år og nye mål! (men ingen forsetter, det er jeg imot).

Jeg har to hovedmål for året:

1. Løpe 10 km på under 60 min (som alltid, haha)

2. Løpe halv- eller helmaraton i september i Oslo. Tror det blir halv :) Må bare melde meg på, og overtale treningsbuddy til å gjøre det samme!

Ellers blir det noen delmål langs veien, men dette er de to største :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Har målt meg i dag :)

Lite oppløftende, stort sett +4 cm siden sist jeg målte meg. Men nå har jeg mensen, og har spist akkurat hva jeg ville hele jula. Så det skal nok gå fint, så fort jeg får rutiner igjen skal jeg bli sprek og fin(ere)! ;)

Liv: 70

Hofter: 86

Rumpe: 99

Lår: 59

Arm: 28

Legg: 38

+4 på stort sett alt, utenom arm som er +2 siden sist :)

Nå skal jeg kjøre på! Starter tirsdag, jobber i hele morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

God trening i dag! :) Årets første!

Mølle: 6 km. 3 min oppvarming, 40 minutter jogging uten pause av noe slag, 5 min gange. Herlig!

Deretter styrke på HELE kroppen. Tror det er få muskelgrupper jeg ikke har rørt i dag :gjeiper: Au.

Ser frem til stølhet imorgen, men håper beina klarer nye 35-40 min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Wow så flink du er! Du har jo hatt en flott start på året :kose:

Blir spennende å følge med på målene dine :) Dette kommer til å bli råbra! :kul::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...